Pokles tlaku turba

  • Honza
    hlavně klasická "stahovačka" kurví hadice tím jak se do nich zařezává..

    na to jsme už přišly před lety a ne nadarmo podobnej systém používaly auta před rokem 1990.. (moje 33 má např obdobu těch velkejch širokejch, kterejma si nahradil ty původní..)
  • Shift9
    este jedna rada vymente si tie obycajne stahovacky za pevnejsie tam mozu byt uniky ked mate vacsie tlaky ako seria alebo ked stale rozoberate tie obycajne stahovacky tak uz nemaju taku silu.
  • Shift9
    je to to koleno. Ale u mna sa to stalo zato lebo som to tlacil nasilu na zmiesavac lpg a vnutorna vrstva hadice sa poskodila.
  • kisik
    Z fotky teda nic nepoznám , popiš nám to ...
  • Alejandro
    to je hadice odkud?
  • Shift9
    Problem solved!!! Konecne. Tu to fučalo.
  • kisik
    U mě vyměněny a nic.Olej mi padá při 100°C na 0,5baru .
  • Coupe20VT PLUS :-D
    a co manžety na sání?
  • krisz
    Hovorim ze 90% to bude turbo,mne tiez nehulilo ani nezral olej vobec ani kvapku ale mal som nizky tlak oleja navolnobeh mi spadol aj na 0.3bar pri 100c oleja a uz netlacil turbo jak mal,takze repas a problemi vyriesene tlak pri 90c oleja pekne 1.5bar a tlaci turbo jak blazen...
  • kisik
    Podobný problém mám taky , včetně nízkého tlaku , 10x rozebrané vedení od klapky až do turba , vymezený FMIC , sundané sací potrubí , všechno v pořádku. Nejspíš se budu muset nechat repas turba , je ale hezky suché a nehulí :-/ .
  • Shift9
    Pozeral som kompresorovu cast tam nemam ani kvapku oleja..ale vôla tam je..stale si myslim ze tam bude netesnost v sani niekde..
  • Shift9
    A tlaci ti aj na prvom a druhom prevodovom stupni 1,5?
  • krisz
    Vymenial som len loziska a tesnenia,turbiny som nemusel lebo to som mal este v pohode preto som to ani neodniesol vicentrovat...no zkus to rozoberat a vycistit ale ked turbo ma uz docela velke vule hore-dole tak musis do toho kupit opravnu sadu...a predtym skoro uz nebolo pocut turbo ked tlaci na max.,teraz tak hlasite tlaci ako lietadlo :D normalne sa bojim stym ist von :D
  • Shift9
    Jazdim..co si tam vymienal..loziska a tesnenia? Alebo aj turbiny? Rozmyslam to rozobrat a vypieskovat v robote.. Kedze je maly tlak oleja tak predpokladam ze tam bude vrstva pripeceneho oleja na loziskach.
  • krisz
    ja ta chapem,ale si pisal ze mas aj docela nizky tlak oleja,90% ze to bude turbo! cim skorsie das to do poriadku,tym lepsie,lebo potom ked ti to pokazi uplne tak budes mat uplne zasrany vyfukovy system ako som mal aj ja predtym ked mi odisiel seriovy turbo,olej tlacil do vyfuku a dymilo ako komin made by cernobil :D jazdis stym aj v zime?
  • Shift9
    Ale chapes ze mi to spravilo zo dna na den..doteraz to tlacilo jak sialene.
  • krisz
    No ja som to repasoval sam,veci som objednaval z madarska lebo opravna sada do toho turba v cesku neni sehnatelny....napis mi presny tip turba a mozem sa ti pozriet na tu opravnu sadu kolko by to vyslo a ked chces tak ti to aj urobim....
  • Shift9
    Toho som sa obaval, mam aj nizky tlak oleja..kolko ta vysiel repas? Alebo si to spravil sam? Mam inac aj dost zasrany filter vzduchovy.
  • krisz
    No sviecky urcite nebudu,bud mas nekde dieru v sáni alebo turbo uz zacina odchadzat...Ja tiez mam turbo z lancie evo I-ky a chip od evocars a tiez som mal predtym 1.5bar tlak v overboostu a ked mi zacal odchadzat turbo tak uz len 1.2bar a vtedy klesla aj tlak oleja na 0.5bar...repasoval som turbo mesic dozadu a uz tlaci jak ma aj tlak oleja drzi pri 80C oleja pekne 1.5bar :)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    spíš někde dirka v sání...
  • Shift9
    Zda sa mi ze mi klesa tlak. Predtym som mal overboost 1,5bar na 1,2 prevodovom stupni teraz mam 1,2 bar overboost. Len na 5ke mi to tlaci nachvilku 1,5bar. Je to 16vt turbo z vacsie integrale..chip evo. Myslite ze to mozu spravit starsie sviecky ngk? Mam na nich asi 20tis km. Uz som objednal iridiove uvidime rozdiel..