-
20:43:45 18.7.2013
Jasně taky sem si myslel že je to tím, ohmicky odpor by se zmenil minimalne, a zvlast u napetove sondy by to nemelo zadny vliv na signal. No vzhledem k tomu ze starou lambdu s konektorem uz nemam, tak jsem si koupil v GESu totok
http://www.ges.cz/cz/srs-1-5-f03-GES06614951.html (akoraát dvoupin plus jednopin zvlášť jak je na origo ambdě) a udělám si nové konektory na obou stranách. V coupéčku jsou tyle konektory použity celkem hojně :D
-
15:10:54 18.7.2013
To pájení je kvůli teplotě. Ale ono se vůbec moc nedoporučuje pájet něco v motorovém prostoru, protože vibrace narušují integritu cínu a ten po čase praskne. Pak hledej vadu :)
-
21:37:51 17.7.2013
v dokumentech na strankach polak jsou tech data a tam jsou čísla Bosh na 2.0 16V je treba 0.258.003.061 a 16VT 0.258.003.032
-
21:31:50 17.7.2013
Jeste by me zajimalo proc se kabely od nove lambdy NEMAJI pajet. Kvuli vetsimu odporu ? Nebo je to ciste kvuli toho, ze v tech mistech je vysoka teplota od svodu a cin by se mohl roztavit ? Ty jejich kovove svorky maji podle me urcite vetsi odpor nez dobre spajeny spoj
-
20:44:54 17.7.2013
Pegas: ty si mel tu co jsem napsal a delala ti paseku ? Sakra nestras. Kde si nasel cislo dilu ktery tam ma zpravne byt ? Mohl bys ho sem prosim napsat ? Dekuji
-
20:35:53 17.7.2013
to je spatna i nova univerzal Bosh? v cem je rozdil? ja ji po koupi coupe mel a pri brzdeni motorem se rozvecovala kontrolka a po potkani motoru sviti uz trvale e je po ni, ted budu mit starsi ale original co tam patri dle cisla
-
19:25:41 17.7.2013
No objednal jsem si Bosch, kod :0258986502
Treba v autokelly ji maji primo v lambdach pro coupe, bohuzel clovek od nich se kterym se hovoril se v teto tematice zrejme nijak extra nevyznal. Ale vesmes vsechny tyhle lambdy jsou napeove, davaji 0-1000mV, jsou tridraty s vyhrevem, tudiz by mela fungovat.
2:Carlos, zkousel jsem uz 2 lambdy, obe z jineho auta a z volnobehem ani chodem za studena sem kupodivu problem nemel :) Ale zkouset starsi pouzite lambdy me uz nebavi proto chci funglovku at muzu vyloucit tento problem a pokracovat pripadne dal.
-
18:29:27 17.7.2013
no ja mozem dat len tip ze bracho mal na puntovi lambdu KO tak kupil uni za 25 eur a nas spolocny mechanik mu povedal ze taku sracku mu tam ani montovat nebude.... Ked lambdu tak jedine prvo vyrobu a tou je BOSH. TIe ostatne su vraj oprde.Pri vyradeni do neutralu zvykne zdochynat s UNI :)
-
10:09:47 17.7.2013
Uni nebrat moužou byt problémy s volnoběhem a chodem motoru za studena atd..
-
19:34:26 16.7.2013
Tak jsem forum prošel, ale nenašel jsem odpověď na můj konkrétní dotaz. Potřebuji novou lambdu na 16VT. Jakou koupit? Liší se nějak svými vlastnostmi ? Napětím které posílají na výstup, rychlostí odezvy atd ? Nebo je to jedno kterou koupím ? Lambda Bosch přímo pro 16vt stojí 2900kč a Bosch ale univerzální 1400, pokud se liší pouze nacvaknutým konektorem tak vyhazovat litr navíc se mi nechce. Dokáže někdo poradit ?