-
19:39:22 25.5.2013
Takže jsem se.nepletl....
-
19:14:49 24.5.2013
vyřešeno,
zlomená hadička hned na výstupu ze sání,
už na volnoběh tlak asi 350-360 mbar,
jo a volnoběh se uklidnil,
uvidím co bube dalšího k řešení.
-
09:20:01 23.5.2013
Podle mého je podtlak v sani při zavřene klapce cca 500 zakže by to mělo byt 960-500 cca. Moje mereni doma ukazuje 350 myslim...takže asi tak
-
11:24:42 22.5.2013
nemáte někdo správné hodnoty tlaku v sání?
16V bez turba
-
16:59:38 20.5.2013
jo 830 na volnoběh se mě zdá málo.
mohlo by haprovat čidlo?
-
08:28:06 20.5.2013
Samozřejmě při zavřené klapce je podtlak větší a čím vyšší otáčky, tím větší podtlak.
-
08:23:23 20.5.2013
To netuším, ale zdá se mi to taky málo. Já jen, že když to označil jako tlak, tak to bylo v tom smyslu jak to napsal správně.
-
05:11:16 20.5.2013
Jasné. Ale na volnobeh je kLapka zavřená a měl by být podtlak podle mě větší. Teda aspoň si to myslím ale jistý jsi nejsem.
-
22:50:46 19.5.2013
Hozzzi : Pokjar zřejmě napsal naměřené hodnoty absolutního tlaku. 960 milibarů naměřil v klidu, tj. atmosférický tlak = relativní tlak 0. Pokud mu na volnoběh klesl tlak o 130 milibarů, tak to dělá relativní tlak -130 milibarů a to je 130 milibarů podtlak :-)
-
20:38:02 19.5.2013
Podle mého to není tlak ale podtlak, a ja mám na 16V kolem 250-300 myslim...
-
20:27:05 19.5.2013
Ahoj. Jaký máš motor? Turbo?
-
20:14:55 19.5.2013
kolik máte tlak v sání za klidu a na volnoběhu?
Já mám
960 za klidu
830 na volnoběh
Zdá se mě dost nízký, možná čidlo proměřuje.