Padání otáček po startu

  • Hozzzi
    Tak to gratuluji. Zajimalo by mě.co to bylo. Typuju lanko. Ale tím by to bylo spíše.polohou senzory klapky.
  • Oddy
    Dneska 2 starty se studeným motorem a bezproblémů.
    Problém vyřešen.
    Zkus to podle toho jak jsem to popsal a snad ti to pomůže
  • Hozzzi
    Jak dneska.
  • Hozzzi
    Aha, tak to jo. No prosim zkus to ještě zitra, a napiš tady prosím. Mě , to po startu jde špatně dokud nepridam plyn potom se to srovna a už jde docela dobře. Natahovat lanko plynu je zvlastni teda, spis se tim pohne skrtici klapkou asi.
  • Oddy
    Udělal jsem vše naráz, tak samostatně jsem to nezkoušel. Ok teda, zítra jak přijdu z práce zkusím nastartovat a pak napíšu poznatky. Dnes ale když byl motor studený tak běžel volnoběh pěkně
  • Hozzzi
    POčkej a nezkoušel jsi to udelat po jednom? jsi si jisty že je start ok? Zkus zitra a pokud bude taky ok nak prosim napiš. Nezkoušel jsi prvně udělat jedno a pak druhé? ať víme čim to je.
  • Oddy
    Je to umístěný mezi motorem a baterkou, taková kravina, které je připojená hned pod hadicí co vede na motor(od rozdělovače směrem do auta) sundáš 2 hadice a vymontuješ z auta, je to na dva šrouby.
    vevnitř, když ji otočíš tak uprostřed je taková klapka, tu jsem párkrát rozpohyboval, vypadl z toho torchu binec a pak už se pohybovala normálně bez odporu.
    Jak ji budeš zase montovat zpátky mrkni na hadice, který k tomu připojuješ, jestli není nějaká děravá, já našel tu spodní naprasklou, sála falešnej vzduch, tak ji buď uřízni a trochu natáhni nebo dej novou.
    No a jak vše zapojíš mělo by to být OK.
    Popř jak mi tady kluci radili, tak šroubovákem otoč na škrtící klapce šroubkem a tím pošteluješ kolísání, teda aspoň mě to tak připadlo a pomohlo.

    Kdyby zde někomu kdo se v tom vyzná něco nesedělo ať prosím připíše další komentář.

    Jinak přeju hodně zdaru, práce je to tak na půl hodiny :)
  • Kuba
    Oddy: A čím jsi ho čistil? a kde tam přesně je? jelikož z hlavy ani nevim protožě mě to děla ja nastartuju a po 5 vteřinách my to zdechne cca 1- 2x otačky spadnou a nastartuji potom a už v pohodě čistil jsem klapku otačky nekolisají ale furt to zdecha ékdyž nastartuju na poprve když je auto studené
  • Oddy
    Tak jsem VAE ventil vyčistil, pošteloval ty závaty a start v pořádku, otáčky nepadaly a auto při rozjezdu nebylo udušený.
    Děkuju moc za radu, jsem rád, že jsem to vyřešil po skoro roce:)
  • Hozzzi
    VAE to nebude podle meho, možna to lanko ale to by znamena španě postaveny snimač polohy klapky. No to zitra ještě zkusim, jinak mam stejny problem...
  • Oddy
    Zkusím teda vyčistit ten VAE ventil, jen mi někde řekněte jak ho poznám, říám, že až tak dopodobna každou část motoru neznám.
    U teplého motoru nedělá, jen při nastartování, jinak drží otáčky v pořádku
  • Hozzzi
    Ahoj tenhle problem se řeší na 2.0 16V po celem světě. Dělá ti to i u teplého motoru?
  • Shaman
    Po vyčisteni VAE ventila skus utiahnuť plynove lanko.Asi ti budu stačiť tak 2-3 závyty.
  • JohnyXX
    zkus vyčistit VAE ventil mě to pomohlo a to v době kdy už nepomohlo ani přidání po startu
  • Oddy
    Mám menší/větší problém s padáním otáček po startu. Po startu když nepřidám plyn coupé po pár vteřinových intervalech ztrácí otáčky. Pokud přidám plyn a chvíli s tím vydržím tak pak už nezdechne.

    Neví někdo čím to může být?

    Motorizace 2.0 16v rv96
    Místo sériového filtru mám Greena, svíčky jsou taky nový, novou jsem dal i gumu mezi sáním a filtrem(byla děravá). Škrtící klapka je čistá a v dobrém stavu. Napadlo mě, jestli to není nějaký čidlo ale až tak do toho nevidím.

    Díky za každou radu

    Popř. jestli někdo jedete na sraz do Třebíče tak předvedu a můžeme o tom debatovat u piva:) .. pivo klidně i koupím kdyby někdo vzal diagnostiku a zkusil to vyčíst z počítače