A kolik tak stoji samotna vymena motoru ? Resp za kolik by to tu nekdo udelal ?
Scoupe: Ten motor z kladna, jaky jiny a kolik ? Nn zelene
Ale zarazi me, ze se to stalo z niceho nic. Behem cca 15km se to ****
Tlak oleje - 0, Někdo z Prahy a okolí ?
-
18:47:19 3.3.2013
-
14:29:52 3.3.2013Ten motor sa dá zohnať za 300euro keby ho menil cely . To co je ozaj zle ti potvrdí až ten ktorý ho cely otvory a pozrie co všetko je KO .Ak si ho kúpil veľmi lacno bolo odvážne na ňom jazdiť a skúšať čo to dá .
Možnosť vrátenia predajcovi nieje možná keď tvrdil ze je motor menený? -
08:32:56 3.3.2013mam tu pripadne jinej motor a jsem od Kladna.. nekoupil si nahodou tmave modre coupe rok tusim 2000?:)
-
08:13:18 3.3.2013Carlos 20VT má nejspíš pravdu,takže generálka ten motor nemine. Platil jsem v prosinci za GO 35tis kč ,jen vačky jsem si dodal sám. (16vT)
-
04:16:47 3.3.2013Ještě dodám že to ztratilo i výkon a o dost. Tak o půlku.
Hm. A čím se to mohlo zadřít ? Tím čerpadlem ? Že málo tlačilo ?
Původní majitel říkal, že je tam vyměněný motor, takže asi kecal, nebo tam dali něco podobného, co z toho vytáhli.
Jestli to je tak jak píšete, tak tu rovnou nabízím 1.8 na díly tak jak je -
03:57:56 3.3.2013Připrav se na pořádný balík,lépe výjde sehnat jiný dobrý motor. U vás v praze vyjde taková GO motoru na pořádný balík snad aby sis vybral celoživotní spoření :)
-
03:55:05 3.3.2013Vyměna olej čerpadla nepomuže bude potřeba komplet oprava motoru.
Máš to zadřené na klice,nejspíš už i nahoře na vačkach. -
03:10:09 3.3.2013Takže:
Motor vychladl a po nastartování vyletěla ručička hezky na 3bary. Ale čím více byl motor zahřátý, tím méně ukazovala. Až na nulu.
Dle mého, je čerpadlo v řiti. Čím je motor a olej teplejší, tím je olej řidší a čerpadlo to prostě už nedá. To odhaduji i díky tomu, že se začalo z motoru nad cca 1900 otáček ozývat takové klepání. Něco jako dětská řechtačka, ale plechová.
Potvrdíte mi to ?
Zároveň stále platí nabídka pro někoho z okolí Prahy, kdo má chuť a možnost mi pomoci.
A k tomu, pokud někdo má čerpadlo 1.8, téže nezůstane bez odměny :)
-
23:43:35 2.3.2013To jedno 0 tam nesmie byt ani pri voľnobehu ani pri 90C
-
22:57:00 2.3.2013Olej tam je. Když přidám plyn, tak to vyskočí na 2 i 3. Ale volnoběh 0. Ted to vychladlo, tak to jdu zkusit, jestli to není jen při teplém motoru.
Jinak právě, jesstli tu není někdo z Prahy a okolí /střední čechy. Nějak se mi to nechce dávat někam, kde toto auto v životě neviděli..
Prosím, pokud tu někdo je, ať mi pošle sms 739 438 221, díky moc
-
20:23:11 2.3.2013Máš tam olej vôbec? 0 tu ešte nik nemal dúfaj ze je v prdeli čidlo ak más z predajcom zmluvu skus vybaviť vrátenie .Inak v Čechách sa dajú kúpiť pekne 1,8 za 40 000 .
Doporučujem niekoho zohnať tu z klubu nech ti to servisne a myslím bude rozumnejšie nejazdiť bez oleja alebo dobrého olejového čerpadla :) -
20:14:07 2.3.2013A ještě dodám, že se to ke konci ztratilo trochu výkonu, do kopce před domem to vždy rozjedu a ted se tomu tolik nechtělo..
Se mi i zdá že oproti 1.9 tdi 77kw to má menší výkon, přitom toto má 96kw :/
-
19:59:14 2.3.2013Zdravím, opět otravuji.
Koupil jsem pěkný kus šrotu.
Jedu ze Žižkova na Anděl, vše ok, vracím se, zaparkuji a koukám že na volnoběh tlak oleje 0 a svítí ta ledka. Teplota vody 90 a zapíná se chladič. Co to znamená ? Olejové čerpadlo v ř*ti ? Kolik cca stojí oprava ? Nic nikde nesvítí, jen ta ledka u oleje na nule.
Nebo není někdo v okolí Prahy , kdo by se na to kouknul ? Případně i s diagnostikou ? Jelikož nemám garáž tak ani nemohu svépomocí dělat nic. A posoudil co vše je v řiti ? Nejspíše Variátor ( 5tis ?), teď čerpadlo ( 5tis ? ), možná ty cívky co mi radíte v jiném článku ? Achjo :/
Jsem vážně zoufalej, mám to měsíc a mám sto chutí to poslat do stromu :////