Cukani 20vt prosim o radu!!

  • PhoB
    Ja nemam napad, ja ti uz psal cim to je :)

    Tim ze jsi nainnstaloval airbox, tak jsi trosku pribrzdil sani turba a tim lehce snizil tenhle problem.
    Compressor surge = kdyz se turbo,presneji saci vrtulka, snazi nasat vic vzduchu nez efektivne pobira motor(jaby v ten moment tlaci do ucpany hadice).
    V praxi je to tim, ze prave saci vrtulka je designovana na uplne jiny druh motoru(zprvidla vetsi a silnejsi = vetsi prutok vzduchu).
    To ze problem pocitujes na vyssi rychlostni stupne je logicky. Motor pak v inkriminovanych otackach bezi delsi dobu nez na 1,2jku kde to jen preleti.

    Reseni mimo vymeny za jine, jsou tri.
    -zpomalit nastup tlaku
    -snizit tlak (coz je podobne prvnimu)
    -zvysit efektivitu motoru :)

    Ten chip co mas ti v tom nepomuze, navic neni ani omylem delany na tvoje turbo...neni "napsan" pro zadne konkretni turbo. Vim o co de;)

  • Rascal1.816V
    Takze: vyndano komplet cele saci potrubi,nikde nenalezeno zadne poskozeni. Vyzkousel jsem zaslepit blow, pak jsem zkusil dat jiny z funkcniho auta, bez uspechu. Vyzkouseni funkcnosti WG-funkcni. Na konec vyhozen konus a nandan fitr box a VELKE ZLEPSENÍ! Auto jede uplne normalne na 1-2 stupen 3 da se rict take skoro uplne v pohode(poznam to jen na raficce budiku tlaku turba ze se malinko klepe, ale kdyz na ten budik nekoukam nezaregistruju problem) 4-5 take zlepseni, ale tam je problem stale podobny cukani(ufoukavani. pokud pridavam hodne pozvolna plyn tak se pres ty cukaci otacky dostanu bez problemu, ale jakmile poradne seslapnu plyn tak to zacne delat. takze cim vic plynu tim vic to dela. Jinak vcera nandat chip k tomuto turbu sice jen na 0,8baru tlaku, ale neprislo mi ze by se projevilo nejake zlepseni. Dneska budu testovat vetsi tlak. Jinak nikdo zadny napad? stim proc to dela uz jen na 4-5 a reaguje to na plyn??(nandane nove svice bosch barvu maj do tmava) dekuji
  • krosmen20VTPLUS
    je otázkou že tenhle problém se už párkrát objevil a pokaždé měl jinou příčinu...Asi co auto to originál....
  • Rascal1.816V
    Dneska jsem se tomu chvilku venoval a zjistil jsem ze je uplne uvolnena hadice co vede od fitru do turba, zatahnul jsem za ni a sundal z turba...mam tam takovou spojku a jak to bylo pod ni vubec jsem si toho nevsiml....doufam ze je to tim. o vikendu projdu zbytek a poutahuju.....
  • Rascal1.816V
    Zkusim sundat komplet sani od turba a cely to znova poskladat jestli to neni nekde povoleny,nebo neni nejaka hadice derava. DIKY moc
  • K0K1N 20VT
    Mam stejnou upravu jako ty,me to cukalo na ctyrku a petku kdyz dam v nizkych otackach plnej plyn a delal to bov,utahl jsem ho a je to v pohode ale kdyz ti to delalo i kdyz to zaslepil,tak nevim no.
  • PhoB
    Obavam se, ze tvuj problem je v cina turbu. Uz jsem se o nem tady nekde zminoval. Pokud ho nechces menit za jine(vhodnejsi pro konkretni motor) tak reseni by bylo zpomalit jeho nabeh
    Jako uplne prvni vec bych ale zkontroloval tesnost celeho saciho potrubi.
  • Rascal1.816V
    Prvnich cca200km mi to prislo v poradku.pak jsem zacal pozorovat ze je neco spatne.tlak je porad stejny .nejmensi mozny. Na aute jsem nedelal nic krom vymeny blow ventilu a jedne civky.
  • PhoB
    :) a realne jak velkou chvilku si myslis ze to jezdilo OK po montazi?
    Maximalni plnici tlak je stale stejny?
    Nejake jine zmeny jsi nedelal?
  • Rascal1.816V
    JJ pokusim se az budu mit cas to vyndat z garaze. ale rucicka budiku tlaku turba zacna litat z leva do prava, otacky jdou samozrejme nahoru pomalu, ale jakmile se dostanu na 4000otacek,cca plnej tlak turba, tak rucicka na budiku tlaku turba trzi maximalni plnici tlak az do omezovace. otacky jsou uz normalne. Jednoduse receno kdyz jezdim od 4000 do omezovace, tak to jede jak raketa.
  • PhoB
    Muzes natocit video s budikem tlaku turba a otackomerem?
  • Rascal1.816V
    Vim, ze uz to tady nekolikrat bylo, ale nemuzu dohledat presne ten muj pripad. Mam 20vt,turbo cina,vetsi pumpu(kit od krosmena). Chvilku po montazi bylo auto v poradku, ale po case zacalo auto od nastupu turbo do plneho tlaku cukat. Kdyz turbo tlaci plny tlak prestane to uplne cukat. Nejdriv mi to pripadalo jako kdyby zustaval pootevreny blow, tak jsem dal novy a porad to same,nakonec jsem ho na chvilku uplny odpojil a zaslepil a auto to dela porad. Napada vas cim to muze byt? dela to tak v rozmezi 2800otacek-4000otacek. dekuji