-
15:29:09 6.2.2013
Skusim si pozhanat nahradny airbox z 1.8 a rozvrtam to. A ten z 20VT bude trochu problem dopasovat kedze ma trubicu na sanie z boku a 1.8 ju ma z hora... neviem ako by som ho prerobil..
-
09:40:09 6.2.2013
Vždycky když tyhle kužele vidím říkám si zlatej papírák :)
-
20:47:19 5.2.2013
i impregnovanej pustí sajrajt.. pokud máš auto na normální ježdění a výkon motoru nepřesahuje 250PS nemá cenu dávat ani kužel,ani vložku do airboxu...bohatě to na tyto výkony postačuje.. můžeš motoru pouze ulehčit tím rozvrtaným airboxem, nebo jen samotným spodkem z VTmotorizací..
-
19:37:26 5.2.2013
Není impregnovaný, musí se "napustit" už při první montáži :-) Mám impregnační sadu Jacky, ale možná koupím raději kvalitnější buď originální Simota, nebo K&N sadu.
Každopádně, svítá to a to dost :-)
-
19:18:09 5.2.2013
Invi: můj Green je na tom stejně
-
19:17:38 5.2.2013
Bez oleja "presne množstvo" ten filter filtruje len veľké častice ale myslím keď je novy je impregnovaný . Ale to je určite uvedene v návode k nemu
-
18:16:47 5.2.2013
Samotny suchy filtr ma filtracni vlastnosti na hovno. Minimalne ho naimregnuj olejem ( KN nebo primo simota je dela taky)
-
17:31:02 5.2.2013
Nějaké "hodnoty"
-
17:30:29 5.2.2013
...
-
17:29:56 5.2.2013
No to jste mě potěšili, zde nový filtr Simota, u kterého jsem tedy doufal v nějakou kvalitu, co myslíte?
-
17:19:56 5.2.2013
Honza
ten druhy odkaz co si dal mal filter apexi veľmi dobrý zachyť a je to bavlna tiež
Abyss
http://www.rallyobchod.sk/index.php?gop=_product_d etail&_detail=74
tu je najlacnejší ten K N
Ale je to len pre blázna ktorý sa tomu bude venovať !!! Ošetrovať presne podla návodu a hlavne impregnovať tým olejom presným množstvom .Keď dá malo bude púšťať veľa prachu dá veľa olej sa dostane na váhu vzduchu .
Žiaden mechanik toto robiť nebude plácne tam papier za 7 euro a hotovo:)
-
16:29:04 5.2.2013
papírák je poskládanej proto, že při své propustnosti (prachu) by oproti bavlně, která ho má nahrazovat měl mizernej objemovej průtok (tudíš tlaková ztráta aby byla příšerna) proto je naskládanej do harmoniky a sání po něm je krásně čistý...
když se snažíš koukat skrz papírák vidíš prd, když koukáš skrz KNko co vidíš? přeci světlo a to co je na druhý straně a to je špatně...
http://www.bobistheoilguy.com/air-filter-filtratio n-test/
http://www.leonardfoong.com/2010/02/air-filter-tes t.html
-
16:23:54 5.2.2013
Technologie jdou stále dopředu ;-)
-
16:20:15 5.2.2013
aaaaa ja som uz z toho mimo. Ked je to tazko povedat. Na jednych strankach (nie forach) pisu ze papierove maju lepsie filtracne ucinky ako bavlnene ale zas cez bavlneny to lepsie dycha. Tak kde je ten figel ze K&N filter stoji 70 eky do FC a teoreticky ne naprd.
-
16:13:25 5.2.2013
Samotný výrobci K&N + GREEN uvádzajú že zachytí 99% ako originál filter . Je jasne ze prach pusti aj papierový to značí príklad prejde 100g prachu pri bavlne nech 110g to zničí motor?
Na odkazoch na tieto filtre som našiel vražedné diskusie ako na oleje :).
Jednoznačne bavlnené filtre nemajú radi mechanici "plne chápem" .Je to pre blázna ktorý po 10 000km preperie filter vyčistí váhu a filter na impregnuje podla návodu presným množstvom oleja ktorý ma presne zachytávať ten jemnučký prach .Chcem vidieť v ktorom servise by vám to niekto robil .
Výkonový rozdiel v nich nebude zvukový ANO do toho športového v tvare "hrušky" by som nešiel ta býva zajebaná ako hovädo a taky kit je aj drahý
-
15:48:16 5.2.2013
Sebo: ano mas pravdu ze napr taka firma K&N by urcite neriskovala takuto "potupu". Ale logicky cim vacsia priepustnost tak tie kanaliky alebo otvory musia byt vacsia/viac. A prach je svina. Mozno sa to zacne kazit (steny valcov)po odjazdeny 20000km. To su len moje dohady....
-
11:38:35 5.2.2013
-
08:43:45 5.2.2013
Vždy je něco za něco.
Dlouhé sání zvýší krouták v nízkých otáčkách ale zabije motor ve vysokých otáčkách. Podtlakové klapky a dve trubky různého průměru v sání to řeší ale můžou se utrhnou a vletět do motoru (Opel). BMW má elektropneumaticky řízenou DISA klapku, která přesměrovává proudění vzduchu a to je zase drahé.
Hadrové filtry bych nepoužíval. Někde jsem viděl testy a nedopadly vůbec dobře.
-
23:33:11 4.2.2013
Honza
Ale tie športove kónusové filtre sú tiež bavlnené a stoja majlant a kurvia motor?Teraz sa nechcem hádať len nemyslím ze filtračné vlastnosti poskladaného papiera sú o toľko lepšie ako kvalitnej bavlny . K&N + GREEN sú bohate firmy a ich filtre sa montujú do aut niekoľkonásobnej ceny FC dokonca je kit na Motocross a tu je iný prach .Myslím ze hromadné žaloby na týchto 2 výrobcov by sa len tak hrnuli
-
19:10:16 4.2.2013
taky jezdím papírák a ničemu to nevadí..on díky tomu že je do harmoniky má lepší filtrační schopnosti a zároveň stejnej odpor jako bavlněnej co propustí mnoho sajrajtu..
jediná bavlna která funguje je ta která přes sebemá ještě 3 vrstvej filtrační molitan... ale to zas tak dobře nevypadá tak to tuzeři nepoužívaj..
-
19:03:49 4.2.2013
Zvazoval som K&n filter do origo boxu koli tomu ze ma uz prezije. Akurat sem tam vyperiem. Na coupe jazdim rocne tak max 3000-4000km. (zalezi podla pocasia). Mam to ako vikendovku. Ale co som cital tak tie filtre K&N prepustaju sice viac vzduchu ale snim aj tie mikrociastocky prachu. To bude postupne doj*ebavat vahu a zvysok bordelu co prenikne rovno do motora. Hmmm tak ziadna vyhra asi. Preto zvazujem ostat pri obycajnom papieraku...
-
18:44:53 4.2.2013
vložka nezlepší nic:) krom toho že ten prášek co propustí ti zkurví motor... pokud s tím budeš jezdit denně..
-
17:56:36 4.2.2013
Abbys
najlacnejšie je ten bavlnený filter do origo boxu niečo cez 50 euro .O niečo sa zlepši sanie aj zvuk .
-
15:12:20 4.2.2013
Sebo: zvuk pekny ale taku volovinu sa mi tam trepat urcite nechce. Chcel som len vediet ci pomoze vymena boxov za ten co ma 20VT a ci to urobi lepsi tah od spodu a lepsi zvuk. Neocakavam 200 koni naviac...
-
11:38:39 4.2.2013
já bych z toho udělal fiat coupe 1,8 turbo :)
byl by to unikát a šlo by
http://www.jw-quellhorst.com/
-
21:02:07 3.2.2013
-
17:29:08 3.2.2013
Abyss: je to jednoduche. Ten airbox ti neprida skoro zadny vykon nebo kroutak. Kdyz chces zvysit kroutak, musel by sis pohrat s casovanim vacky, tam by byl nejvetsi narust vykonu za malo prace.
-
14:58:39 3.2.2013
Honza dovolil som si tu dat fotku tvojho motora ( teda aspon miyslim ze je tvoj :) ) Presne toto mam namysli a to je pointa mojho datazu. Vycistit filter to je najmenej. Ide len otoaby to lepsie tahalo od spodu...
-
14:54:36 3.2.2013
příště se ptej v tématu kde už se to rozebíralo...
-
14:53:11 3.2.2013
tak jinak...
teorie motoru je jednoduchá
to co ovlivňuje průběh MK:
1) časování vačky a KP
2) průměr a délka sacího potrubí od ventilu k ústí kanálu . V případě 4klapky to je konec trumpetky, v případě sání se společnou komorou pro všechny válce to je právě vzdálenost ventil-komora)
3) délka svodů
takže to co je před klapkou průběh Mk neovlivní, nebo jen málo... ten spodek airboxu z 20Vt bude mít pozitiva:
1) lépe vypadá
2) budeš mítmenší hydraulický ztráty a tím i
3) menší tlakovou ztrátu a o to tady de aby motor měl co nejlepší výkon, musí bejt tlaková ztráta před klapkou co nejmenší.. tudíšsání musí mít co nejmíň zatáček, zůžení a já nevím čeh všeho a ideálně před filtrem nesmí bejt nic..což je ale kvůli bordelu nepraktický..
-
14:45:38 3.2.2013
Invi: Pozri si airboxy na 1.8 a na 20VT ako su riesene. Zaujima ma cisto len to ze ak by som dal z 20VT airbox do 1.8 ci by to malo nejaky vplyv na tah v nizkych otackach + ci by bolo poznat zmenu zvuku. Alebo mozno by ho netrebalo menitl en odrezattu plastovu ruru. Skratka aby bol ten airbox rieseny ako na 20VT ze vzdych ide priamo donho a nie cez 2 km potrubia. Tie diery o ktorych vsetci pisu ma momentalne nezaujimaju :)
-
14:37:19 3.2.2013
Abyss: Nevím jaký je sice rozdíl mezi 1.8 a 20vt airboxu, ale samozřejmě pokud tam našroubuješ originální papírový filtr, tak to motoru nijak neuškodí, nepřilepší a zvuk zůstane stejný jako na tvém 1.8 airboxu.
Vůbec nechápu jaký má tvůj dotaz smysl.
-
14:10:42 3.2.2013
Denis 1,9 JTD:(: jakych 243PS?? ved mam namysli ze sa vymeni len kus plastu a ten snad motor neposle do kytek... Honza ma take nieco na svojom 2.0 16V Ci?
-
14:00:02 3.2.2013
Tyjo, že nás to nenapadlo dřív, tady furt někdo řeší turba a čipy a přitom jde jenom vyměnit airbox. Ale pozor! Jak známo, airbox z 20VT je pro dvoulitry udělá 220 koní, na 1,8 se stane to, že to může vylézt až na 243 koní! Opatrně s takovou úpravou, je fakt nebezpečná!!!
-
13:57:04 3.2.2013
ano je ich tu kopec a prestudoval som si ich, no vsade chlapci riesia tie diery navrtane do airboxu. Potreboval by som lepsi vykon od spodu, lebo to sanie na 1.8 je dost dlhe. A takisto by ma zaujimalo ci sa zmeni aj zvuk na samotnom volnobehu.Lebo otom som nic nenasiel. Nie len pri jazde...
-
13:34:50 3.2.2013
preco? ved by sa tymto skratilo sanie a zvuk by bol tiez iny. Ci? Ten airbox co je na 20VT ma urcite na svedomi aj somotny zvuk tohoto auta...
-
13:32:18 3.2.2013
hledej..takový téma už tu bylo.. a pokud chceš vylepšit 1.8mu tak to už taky:)
-
13:28:53 3.2.2013
Já myslim, že to bude jitrnice jakou svět neviděl, kup 20VT celý a bude vyřešeno .-)
-
13:14:41 3.2.2013
Ma tak napadlo, aky by to malo efekt ak by som vymenil seriovy airbox z 1.8 16V za airbox z 20VT. Teda pokial by sa to tam dalo vobec dopasovat.....