-
00:33:34 22.12.2012
Jo taky že ho navštívím.Protože to by sme tu mohly bádat do nekonečna.Nj když jsem nato dával nálepku tak vše bylo ještě v naprostým pořádku. pak zdechl bow ventil a už to začalo dělat neplechu.Já mám 2 kůli tomu že chci mýt jedno jen s úpravama který budou rozsáhlejší.Tak že né na běžný provoz.Červený je v depozitu.Semtam ho nastartuju aby alespon motor byl v pohybu alespon dvakrát za měsíc ještě je v něm pomalu plná nádrž.Za volnoběhu to bere kuloví nechám zahřát na 90 chvíli ho ještě nechám pak zhasnu motor odpojím baterku a pořád dokolečka . Už se těším až ustoupí mrazy a budu se moct věnovat práci na autě samozdřejmě karosérie a podvozek a ostatní věci přenechám zkušenějším. Zatím musím pořešit to modrý.
-
20:06:19 21.12.2012
Hlavne to netoč v takom stave preboha do obmedzovača lebo budeš na bazáre mat kolónku kúpim motor v dobrom stave .
A už jedno 20V turbo mat v 100% stave je nad finančne možnosti kopu ludi a nevraviac o 2 FC
-
08:27:51 21.12.2012
beky: jediné co teď udělej je že zajedeš a domluvíš se se scoupem! Domluv se s ním na kompletním servise a uvidíš. To co píšeš A ZASE AŽ TEĎ je celkem zásadní a řekl bych že Honza to trefil. Peníze jsi psal že nejsou problém... tak dupej ku scoupemu.
Místo lepení stupidní nálepky Xplod na kapotu ses měl zabývat raději motorem! A další rada nad zlato nechej si jen jedno evidentně totiž jedno natož dva neukočíruješ a zbytečně máš dva čím dál větší vraky... tak proč nemít jedno v suprovém stavu?
-
07:40:03 21.12.2012
Jo ještě malí detail.Při zařazený třetí nebo čtvrtý rychlosti z kopce to střílí jako nejáký wrc ,dost často to řampne že se až leknu. A lítaj z toho plameny. Nebo když to na rozjezdu vytočím do omezovače,tak to též střílí plameny.
-
07:31:27 21.12.2012
No nechával jsem si to upravit jinde sám bych se do toho nehrabal.Jo taky mě to čadění zaráží začalo to čadit jak zdechl bow ventil Ale dělá to jen za studena a za vlhčího vzduchu.Jinak né Děkuji za rady.Asi zase za scoupem dochází mi nápady.
-
22:04:25 20.12.2012
Odborník to se pozná :-D
-
16:38:56 20.12.2012
sporotvní vstřiky-
1)to je co za pojem
2) jakej maj průtok
3) máš k nim udělanej soft?
protože podle toho jak to čadí a podle příznaků popsaných v prvním příspěvku tak to je uchlastaný jak prase... a tasvítící nebo problikávajicí kontrolka je následek superbohatý směsy na díky který lambda hodila chybu..
proto ani diagnostika nic nezjistí-maximálně kdyby si dal live data motoru a napětí na lambdě tak by bylo hodně přes 0,9Voltu ...
buď máš mega vstřiky bez žádný další úpravy, nebo máš ucpanou zpátečku za regulátorem tlaku paliva...
za mě je spíš reálnější první varianta..
takže řešení -dát tomu pořádnej software ,ale ten co ti ten sw bude dělat,musí znát velikost vstřiků, nebo auto uvýst do původního stavu...
-
14:36:47 20.12.2012
:D když tam liješ naftu tak Ti to kolísat a cukat bude :D
-
14:34:42 20.12.2012
Taaak koukejte... mě se zdálo že jsem to bejkovo coupe viděl někde čadit jak dýmovnici... Beky to za modrým coupe je u Tebe normální? Ten kouř? (pokud to vychází teda z výfuku toho modrýho)
-
12:12:35 19.12.2012
Zkus kontaktovat člena wejwy, ten se potuluje někde kolem MB a je šikovnej.
-
07:48:11 19.12.2012
Dobře oskusím to čidlo vyměnit. Ještě malí dotaz to čidlo je na chladiči nebo někde u motoru ?
-
21:52:15 18.12.2012
Ale dá se proměřit i měřákem .Pokud máš čidlo starší jak 4 roky určitě vyměn za nové.
-
21:51:06 18.12.2012
Když chci vědět co vidí jednotka za teplotu musím připojit jednotku na diagnostiku.
-
21:49:41 18.12.2012
Já mám na svojí 1,8 dvě čidla vody .Jedno na budík a druhý do řídící jednotky.
-
20:54:48 18.12.2012
zabejvat se dvěma autama zároveň je cesta do záhuby a to jak finanční tak obou aut protže ani jedno nikdy nebude udělaný pořádně...
-
19:27:46 18.12.2012
Taky si myslim, ze ne zrovna dobra varianta je chodit s autem do autorizaku. Ale to se mi to keca, kdyz sem tam jeste neco do aut delam. Na druhou stranu, pokud jsi na Felde tu klapku cistil 5 hodin, nevim, jestli by bylo stastne reseni se poustet o to v tomto pripade. Jasne, nerikam, ze bys to nezvladnul, ale nemam rad kdyz se nekdo montuje do oprav, aniz by dokazal povolit kolo. Pripadne preji hodne stesti a at mas brzy po problemu:)
-
18:55:25 18.12.2012
Ale zpět k tématu rád bych zase na sraz ale nemůžu přijet s porouchaným autem pomůže někdo ?
-
18:52:39 18.12.2012
-
18:51:56 18.12.2012
Tohle bylo hezký škoda že tam neměli dráhu pro vic coupátek.
-
18:48:11 18.12.2012
-
18:46:47 18.12.2012
Ale ten fiat 500 to bylo taky kurva rychlí naštěstí jsem proti němu nejel :D
-
18:45:53 18.12.2012
-
18:35:56 18.12.2012
-
18:35:41 18.12.2012
Bylo nás tam dost s fiátkama coupe .Ale porazili mě jen dvě tyhle ,ale né omoc.
-
18:28:47 18.12.2012
Můj sprint málo kdo se ma mě v kategorii dvoulytru chytal . Ale ted není auto v kodici je ho potřeba do ní zase dostat.
-
18:26:23 18.12.2012
-
18:18:00 18.12.2012
A ještě když vrážím prachy do druhýho auta A taky mám připravený úpravy karosářský, jen dodělat podvozek a kasli vzhled už se mi to schyluje ke konci. čekám jen až budou příznivější podmínky v kterých se dá dělat na zahradě . Ale ted chci moc vyřešit tenhle problém aby autí bylo maximálně v pořádku.Byl by tu někdo tak moc ochotný mi v tom pomoct prachy nejsou moc problém.
-
18:10:03 18.12.2012
Já tankuju na šelce nebo na omfau.A upravený to je sportovní vstřiky a sportovní čerpadlo jsem dával nedávno protože to origo dočerpalo a je tam vjetší turbo Věřte nebo né už jsem doněj 60 000 vrazil jen do tehlech úprav je to střela ale tohle mi dost komplikuje mou spokojenost jsem nerad že mě to začalo takle zlobit .
-
17:58:44 18.12.2012
Není nic lehkého dávat do kupy 2 auta najednou. Ale motor je opravdu horký téma .Ale zkouším co mohu ale nerad se pouštím do něčeho co jsem nedělal.Sám si nejsem jistej když mi nepomůže někdo kdo se v tom vyzná .S karosářskýma něcma není problém ale ten motor.
-
17:48:00 18.12.2012
100 oktan je zbytečnej bez úpravy ř.j..Spíš záleží kde tankuješ. :)
-
17:44:58 18.12.2012
Jasně že by to nebylo zadarmo tohle auto bych chtěl mýt v absolutním pořádku.
-
17:39:13 18.12.2012
Jsem zvyklej spíš na karosářské díli než motor.To je tak trochu problém se vyznat v tomhle motoru hlavně pro mě něco vím spíš o údržbě a otom jak nejlíp se o ten motor starat a co nedělat abych ho nenamáhal a neničil nikdy jsem do toho motoru nedával jiný benzín než natural 100 nikdy né 95 .filtry si vyměním sám . ale hrabat se do takle citlivejch věcí jako škrtící klapka no v tom si moc nevěřím u tohodle auta abych neudělal něco špatně a ještě jsem si nepřidělal práci. nedej bože něco zničit . kdo by my pomohl z Okolí Ml Boleslavy nebo někde okolo.dostat zase mího mazla do formy
-
17:23:35 18.12.2012
Zdenys.M.L To je taky zajímaví. Ale to by snad neukazovalo teplotu né ? Nebo jinak jak to zjistit?
-
17:17:04 18.12.2012
Dobře hoši oskusím co radíte ,ale já tím auten jezdím každej den do práce .Kolik zabere času zabere asi vyčistit škrtící klapku ? Kor když jediný auto na kterým jsem to rozebíral, byla felície 1.3 MPI.A to je určitě úplně zase něco jinýho na feldě jsem to dělal 5 hodin byl tam též problém kolísání otáček.Nevíte někdo někoho spolehlivého Kdo by mi prozačátek ukázal jak nato ? Kdo ví jestli to nedělá víc věcí najednou.Na 100% vím že o jediným problému vím. Že na diagnostice to ukázalo že je špatná váha vzduchu. Ale to by mělo spíš za příčinu,přísun chudý směsi ne ?
-
12:54:46 18.12.2012
A co čidlo teploty vody v motoru?Není KO?
-
10:18:36 18.12.2012
beky:
1) jezdit do servisu Fiat... neznamená vždy to nej = co neuděláš sám nemáš 100%
2) to že ti čistili klapku znamená že vyčistili jen tu přívěru nějakým sajrajtem na prostříkání (pochybuju že ji vůbec vytáhli ven)
3) "Typuji to dost bud na ten potenciometr, nebo poták" .... tuhle tvou větu nechápu...
4) benzín teď neřeš a snaž se přijít na to kolísání otáček
5) Udělej to co psal Heretic20V + poté co psal Coupe20VT PLUS (neuškodí)a hlavně to dělej sám pokud jsi schopný a né zase ve Fiatuuu... to že píšeš že jsi byl ve Fiatu nikomu a hlavně tobě nic nedá akorát tě oškubou a beztak umí ho*no... A dle toho co tady lidi píšou a dle mé zkušenosti ti auto dojezdí mnohem rychleji než by sis ho opravoval sám... čili začni se v tom kopat sám... něco se naučíš a nebudeš furt za lamu... o coupe musíš taky něco vědět ne jen jezdit :)
-
09:49:08 18.12.2012
To by mu kolísaly i za studena..
-
09:13:45 18.12.2012
tipuju, že ti to saje někde falešný vzduch... projdi si kompletně celé sání, všechny spoje, hadice, spony, atd.
-
07:11:21 18.12.2012
Děkuji hoši.Škrtící klapka vyčištěna v servisu Fiat a nic nepomohlo. Typuji to dost bud na ten potenciometr, nebo poták Jo je to 2.0 20V Turbo. Jo ještě se mi divně hejbe stav paliva za studena to ukazuje mín než zatepla cca o jeden dílek.Ale je to dost velký problém to kolísání kolikrát mi příjde že to má tendenci chcípnout ale jen při volnoběhu .
-
01:11:25 18.12.2012
woow to je ten poťák riešený klasickým "zberačom" to ze je tak robene snímanie hladiny v nádrži čert to ber ale ale klapka je iné kafe .To sa čudujem ze to po toľkých rokoch funguje ta ako tak
-
23:12:23 17.12.2012
pokud to nebude vaha vzduchu tak je to na 99% potenciometr skrtici klapky(je soucasti krokace) staci ho kuchnout a VELMI OPATRNE sroubovackem pozvednout packy..co jezdi po uhlikove draze.. ja tohle resil na bravu 1.2 a kamosovim HGT(113KW) oprava byla vzdycky uspesna :)
-
19:57:55 16.12.2012
Skus vycistit skriacu klapku mal som podobne problemy a pomohlo
-
15:41:18 16.12.2012
Ahoj, poradí mi v tomhle někdo ? při studeném startu je chod motoru v pořádku, ale jak se motor zahřeje těch 80 90 tak prudce začnou kolísat otáčky. Podotýkám při volnoběhu.Problikává vstřik,a při zařazený dvojce když jedu ty 2000 otáček to začíná cukat, asi jako by docházel benzín. Kdo by věděl co to může bejt ? v servisu ve Fiatu na diagnostice to ukázalo skrat na kostru váha vzduchu. Tak jí vyčistili ale nic se nezlepšilo.