-
15:42:54 30.11.2012
no tak zas pokud vím že můj motor do poslední chvíle byl elektricky OK, tka radši použiju svoje komponenty, než něoc neznámýho než potom řešit že to nejde za plynem, nebo si to z nějakýho důvodu pocukává...
-
22:22:47 29.11.2012
mno na starom boli iné aj cievky tým nechcem povedať že to nejde ale ze to nieje vyhodím zapojím druhy a hotovo
-
16:22:40 29.11.2012
když má jedn motor zadřenej a druhej OK tak z toho KO přehází čidla ne... bože to je logika..mechanicky jsou naprosto stejný (až na detaily jako design pístů) a VISko se přendá za klasickej Al, nebo naopak...
-
09:34:56 29.11.2012
Myslím ze boli 2 verzie 1,8 a už podla pohľadu či je váha vzduchu hneť pri motore novšia verzia . Na 1,8 boli aj 2 typy riadiacich jednotiek .Myslím ze zmena nastala až polke roka 99 .Ja mam august 99 a už mam "novšiu " verziu
-
06:37:23 29.11.2012
Setisko: taky by sis koupí při/zadřené 1.8čky teoreticky pomohl je na půl... není 100% že by Ti seděla ta zmíněná elektrika teda pokud bys netrefil stejný model jako máš Ty... já mám přechodový rok 98 a co jsem koukal po motorech na srazu tak jiná váha, volnoběžný ventil (jiné koncovky), jiné čidlo teploty chladící kap., řídící jednotka a kdo ví co všechno ale ze strany mechanických dílů by to bylo myslím vše stejné :)
-
16:07:29 28.11.2012
rovnaký motor ma punto hgt.. ja som to riešil keď som zháňal nový motor do svojho punta a rozdiel bol myslím iba v zavesení..takže som sa vydal cestou urobiť GO na pôvodnom motore a nemeniť za iný. inak v punte je ten motor veľmi zaujímavý..
-
11:31:07 18.11.2012
Denis 1,9 JTD:(
Nechci kupovat kastli z 2.0 a dávat do něj motor 1.8. Chci sehnat zadřenou/přidřenou 1.8ku a do ní to dá.
-
11:27:51 18.11.2012
jako oživení brava si mylsím že dobrý... měníš kus za kus, ale pozor s kompletní elektrikou... spodek motoru stejnej není (blo, klika ano..), ojnice sou už jiný..
-
10:36:50 18.11.2012
Setisko:
za 1) nechápu, jak to chceš udělat - koupit kastli na motor 2.0 a hodit do toho 1,8? Co STK, papíry a tak? Vždyť to je jiný motor!
2)Bravo, Brava, Marea 1,8 je jiný motor - spodek by měl být stejný, ale tyhle mají jenom hydroštely a nemají natáčecí vačku + jiná ŘJ. Co se týče "nemotorových" dílů, tak možná bude sedět převodovka, zadní náprava, sedačky...jinak nic.
Stilo nevím, to by mohlo být motorově snad stejné jako coupé, možná pár modifikací.
Jo ale dát 1,8 z coupé do Brava by bylo fajn, mělo by to fajn zátah, ale ona to je taková špatná cesta...z lepšího auta do horšího.
-
21:11:22 17.11.2012
hele Setisko, turok ma pravdu, scoupe ma fakt fajn ceny za kastle a proste na vsechno urcite by se tam nasla nejaka a za tak dobrou cenu nez sehnat coupe se zadrenym motorem :)
-
11:11:44 17.11.2012
Neptám se teď na kastli, ale na kompatibilnost dílů mezi Fiatama. Navíc v dnešní době je lepší koupit coupéčko se zadřeným motorem než kupovat kastli (třeba v jiných barvách).
-
10:56:24 17.11.2012
zkoušel jsi psát Scoupemu? nějak se mi nechce věřit tomu, že nemá na zahradě použitelnou kastli pro tvoje coupé. Protože karosérie z těch novějších 2. 20v by měla sedět s 1.8čkovou.
-
10:35:38 17.11.2012
Zdravím, smířil jsem se, že pokud bych chtěl koupit něco jiného než 1.8 16V (tzn. 2.0 16V a výš) a chtěl tam dá ten 1.8kovej motor, muselo by se hodně věcí překopat. Jak je to ale s použitím u jiných fiatů? Je mi jasné, že tento motor vychází z Barchetty, takže tam by to bylo asi nejsnažší hodit, ale o Barču nemám zájem. Co takhle použití tohoto motoru ve fiatech Bravo/Brava/Marea. Bravo samozřejmě myslím jedničkovou generaci. Všechny 3 vozy mají v motorizacích i 1.8kové motory. Jak je to tedy s kompatibilitou? Teď bych nechtěl mluvit jen o motoru, ale i o ostatních dílech z coupéčka na tyto 3 modely. Hold pokud by to šlo a nesehnal bych 1.8ku, tak bych asi musel začít něco překopávat. Předem díky za všecky odpovědi, Honza