Brzdy ATM Sport

  • krisz
    Spokojnost :) zo 180 este som neskusal,ale zo 120km/h brzdi slusne a neskrutia sa,mam najazdenych na nich uz skoro 10000km...
  • Abyss
    kotuce su to velmi pekne no stale namna posobia nejak neisto :) ako ste spokojny snimi? ked dostanu cez papulu pri brzdeni trebars zo 180 na 100 tak su v poho ? ale sa skrutia ako paragrafy? :D
  • LWQ
    Mas nove kotouce za xy tisic a desticky jsou drahy ? Rozhodne dej novy ... :-)
  • Ultima
    Osobně bych dal i desky nové na nové kotouče když už tak at je to pořádné na tomto nemá cenu šetřit
  • Kuba
    Pokud jsou stare desticky ok, daji se na rovne plose smirkem orovnat a pouzit
  • kisik
    Nové kotouče - Nové desky !
  • JaUjcik
    Tak uz ich mam doma. Vyzeraju super, aj ked spominany eshop ma katastrofalne jednanie a nedrzi terminy ani dohody.

    Otazka znie ci mozem dojazdit nanich stare dosticky?
    Ich nazov neviem, ale oblozenia je viac ako polovica.
    Ak ano, mam stare dosticky zbrusit a zarovnat alebo sa na drazkach zbrusia a zarovnaju same?

  • mrkinHGT
    dělá ta firma kotouče i na 20VT? jsem hledal a nenašel.. :/
  • krisz
    JaUjcik:Urcite budu pasovat,su to stejne rozmery...257,3 alebo 257,5 nic sa neznamena...Inak na ty ATM uz mam najazdene cca.5000km a spokojnost na 100%,fakt to brzdi ako prase :D sobotu som sa kuknul na brzdy a nezerie zatim ani desticky,tie BREMBA zatim drzia pekne :)
  • JaUjcik
    Zdravim. vedel by niekto proadit ci budu pasovat tieto kotuce na Barchettu?

    http://www.brzdy-cz.cz/alfa-romeo/155/predni-kotou c/predni-sportovni-brzdovy-kotouc-alfa-romeo-155-2 .html
    Rozmer podla vyrobcu:
    průměr v mm: 257,4 / sila brzdoveho kotouce v mm: 20
    minimalni tloustka (v mm): 18,2 / Centrovaci prumer [mm]: 59
    vyska ( v mm ): 40,6 / velikost závitu: 13,2
    Kruhový vyvrt [mm]: 98

    a odporucane nahradne kotuce na Barchettu od maju rozmer napr.

    Ferdo
    průměr [mm]: 257 / tloušťka brzdového kotouče [mm]: 20
    minimální tloušťka [mm]: 18,2 / výška [mm]: 40,5
    průměr kruhového otvoru [mm]: 59

    ATE
    průměr [mm]: 257,5 / tloušťka brzdového kotouče [mm]: 20
    minimální tloušťka [mm]: 18,2 / průměr kruhového otvoru [mm]: 98
    výška [mm]: 40,5 / Centrovaci prumer [mm]: 59
    vnitřní průměr [mm]: 126,7 / průměr otvoru [mm]: 13

    Bosch
    průměr [mm]: 257,3 / tloušťka brzdového kotouče [mm]: 20
    minimální tloušťka [mm]: 18,1 / výška [mm]: 40,5
    průměr náboje kola [mm]: 59

    Hlavne si niesom isty:
    1. průměr v mm: 257,4 u ATM kedze podla orig. manualu ma byt rozmer 257
    2. velikost závitu: 13,2 u ATM predpokladam ze bude OK, ak mam u ATE 13mm
    3. ake dosticky odporucite, na bezne jazdenie?
  • krisz
    kuba:Neodmastil som kotuce,asi vtom bola chyba ze kouri...Ale fakt mozem len doporucit,brzdia velmy pekne na bravo s BREMBO destickama uz aj za studena :) Kolik budu vydrzat este neviem,ale ked 3roky tak uz sa oplatilo kupit :) V jare hned pojdu aj na coupe komplet...
  • Kuba
    adaDC, krisz: odmastili jste ty kotouce kdyz jste je montovali?
  • AdaDC
    jj kouřilo se mi z auta jak kdyby hořel motor, ale tj nějaká impregnace z výroby,po za 10min bylo po všem a brzdí jak jsem psal
  • JaUjcik
    A moja chyba ak do Googlu zadam "brzdove kotuce ATM" tak mi vyhlada vysledky a komentare na forach s ATE. To som si nevsimol.
    Uz som to aj nasiel
    http://www.calibra.cz/forum/viewtopic.php?t=1746&a mp;sid=6634c7be43fc33d251778df21c2b8b1a
    Vdaka za upozornenie.
    Predpokldam ze kvalita dielov bude rovnaka ci sa jedna o Coupe alebo o Bravo (kedze orig. na Barchettu som zatial nenasiel ale rozmerovo pasuju aj z Bravy)
  • krisz
    Ne ATE ale ATM tak preto si nenasiel nic...Ked najdem tak poslem info...Inak uz mam najazdene cca.150km,a uz vynikajuce brzdia,som 100% spokojny :)
  • Honza
    ATE se nebát, je to prvovýroba:) sem dá se říci zaměstnancem ATE (značka Continental Automotive..) a už sem se i párkrát kolem těch bunkrů kde kotouče/obložení testujou prošel...

    když někdo namítne že pro jeho potřeby nebrzděj, tak jelikož to je prvovýroba tak brzdy musej u prvovýroby vyhovět taky nějakejm požadavkům co se hluků, znečišťování ovzduší atd týče:)
  • JaUjcik
    krisz - kde si cital o tom ze sa vyrabaju na rovnakej linke ako Bremba?
    Trosku som hladal o ATE na internete ale vela informacii som nenasiel ani skusenosti.
  • krisz
    AdaDC:A nedymilo ti trosku na zacatku,ked silne si zabrzdil? Mne trosku dymi,mozna mi tam ostalo WD ked som cistil brzdice...
  • AdaDC
    já už na nich lítám od března, desky OMP, za studena nic moc, ale pak supr
  • krisz
    Mne praskly aj hladke kotuce od ATE ale mali najazdene 150000km :D Uvidime tie ATM kolik vydrzia,ked aspon tych 40-50000km uz budem uplne spokojny...No dneska som najazdil 30km a brzdny ucinok sa zlepsil,takze cim dal tym vic som spokojny :)
  • Honza
    v dnešní době už ten plyn skoro nevzniká (v porovnání s množstvím co produkovali destičky před 40lety..) ..přežitek zdob krále klacka..

    radši hladkej kotouč protože vím že mu nokdo nedal podnět k prasknutí odvrtáním
  • Alejandro
    charles: tak t os tím plynem je zajímavá teorie, to mě nenapadlo
  • Charles
    Je to právě naopak, vrtané kotouče mají větší součinitel odporu, takže lépe brzdí..
    co jsem zjistil, tak díky otvorům v kotoučích nevzniká plyn mezi deskou a kotoučem při brzdění
  • krisz
    No neviem ci je to pravda ze min brzdi,tak proc daju GT(subaru,leon,opel atd..) serie na auto vrtane kotuce uz od firmy? Asi proto lebo lepsie brzdy ne? Tak neviem chcel som to vyskusat lebo este som nemal nikdy vrtane,tak som to chcel vyskusat...
  • Alejandro
    a proč ses rozdodl pro vrtané brzdové kootče? prý mají menší účinnost oproti těm z jednoho kusu ( vniřně chlazený). Což je docela logický,menší styčná plocha mín brzdí
  • krisz
    Tak ktomu som zvolil brembo desky boli za dobre ceny tak som to bral...
  • Charles
    kriszi, jaké jsi zvolil k tomu destičky? Taky mě to zajímá, hledám něco spolehlivého..
  • krisz
    Tak brzdy na aute :) Prve zkusenosti brzdy ako krava :D Az tak ne,ale hned na zacatku lepsie brzdia ako predtym,ale este neni to ono,zatial som zkusal na 1.5km,vyskusal som zabrzdit zo silou z 80km/h a brzdilo to pekne,ale este neni to ono...Zajtra poriadne vyskusam aspon 30-40km budem jazdit-brzdit...
  • bubAk_
    popriade aj podlozky dole :D krisz pak dej vedet budu rad :) jelikoz me to v blizke dobe taky ceka sice zadni, ale kdyz uz :P
  • krisz
    No Alejandro,ty nemozes mat silu kotuce min.30mm na 20VT,lebo original novy kotuc ma 28mm...20VT ma vecsi priemer 305mm preto mas silu 28mm,16VT ma len 284mm priemer preto ma 22mm...Cena je za jeden kotuc...Sundas kolo na kotuce tie 2sruby a musis sundat aj brzdice...
  • Alejandro
    sila brzdoveho kotouce v mm: 22

    To je docela málo ne? Ted mám aspon 30 mm na předku u 20VT
  • Alejandro
    krisz: tyjo,vypadají moc dobře ty kotouče, na kolik přijdou asi? to jako jen 1100 Kč? to je cena za pár nebo kus?:)

    Jak se vyndávají ty kotouče? sundáš kolo a drží ty kotoče pak ještě něco?
  • krisz
    Dam vedet az v sobotu,ked namontujem na auto,potom napisem zkusenosti...Teraz uz tam mam popraskane kotuce a desky 4mm,uz mi svieti kontrolka na brzdy,tak mozem porovnat aky bude rozdiel...Ale ani teraz nemam problemy brzdi to docela slusne,ale uz citit ze neni to ono :DDD
  • bubAk_
    pak dej vedet jaky jsou jak brzdi atd, docela me to zajima :)
  • krisz
    tak dneska mi prisli kotuce a desky,kotuce vyzeraju velmy pekne :) moc sa mi pacia,dufam ze nieco vydrzia...
  • krisz
    Caote,ma stymi kotucemi niekto zkusenosti? http://www.brzdy-cz.cz/fiat/coupe/predni-kotouc/pr edni-sportovni-brzdovy-kotouc-fiat-coupe.html Cital som,ze na stejnom linke vyrabaju ako bremba,len dali iny nazov a za tie prachy su vynikajuce...