Otáčkoměr

  • Invi
    Kouknu na to, díky :)
  • PhoB
    50% je logicke, musis vzit druhou "pulku" signalu i z vedlejsiho konektoru(druhe civky). Spojit vzajemne pres diody, klasicke zapojeni, zkuseny elektrikar bude vedet.

    Nebo zkus otackomer pripojit na, tusim pin7, ridici jedntotky. Zalezi ale, jestli tak "slaby" signal cinaotackomer prijme.

    A nakonec nektere otackomery maji na zadni strane prepinani(deleni a nasobeni signalu), tak by treba stacilo jen spravne nastavit.
  • Invi
    ...
  • Invi
    ...
  • Invi
    Auto je uloženo ke spánku a tak můžu začít přemýšlet nad takovýma drobnostma. Auto jsem převzal s namontovaným přídavným otáčkoměrem, nemám proti němu nic, z venku vypadá efektně, spíše mě dost trápí jeho zapojení. Napájení jsem nestudoval, ale tam snad není co pokazit, ale signální vlákno je dost divným způsobem propojeno k pravému kontaktu na cívce (foto). Ručička se hýbe ale ukazuje nesmysly. Asi tak o 50% méně než jaká je skutečnost, tzn. sotva se pohne. Nevím zda je to zapříčiněno tímto zapojením, ale originální otáčkoměr také nefunguje. Udělal jsem nějaké fotky pro představu, kdyby se našel nějaký frajer přes elektriku a poradil mi jak to zprovoznit, budu moc rád. Je celkem jedno který z nich ukazuje, ale aspoň jeden bych chtěl mít na očích funkční. Děkuji