P: duralove remenice 20vt

  • Džanek
    diky za pekny shrnuti Honzo.

    ochrana rozvodu fajn, ale dalsi znatelny efekt u tehle remenic asi spis tedy ne.
    Setrvak bude jina pisnicka.

    tady je to pekene videt remenice: https://www.youtube.com/watch?v=-f-xt_kfaXc

    setrvak:
    https://www.youtube.com/watch?v=5nXngJyilJ4

  • Honza
    jak už bylo psáno.. přínos v náběhu a ochraně rozvodů a potom setrvačný síly..

    kdo trochu vládne matice a mechanice tak si to dokáže přepočítat co třeba znamená 1kg úspory hmotnosti na X mm poloměru v porovnání s odlehčením auta při akceleraci..

    u coupe mi vyšlo následující:

    setrvák 3kg CrMo vs. serie

    na 1° ten setrvák znamená jako auto ztratilo 100kg, a pak to postupně (s nějakou mocninou) klesá až na cca 10kg na 5° .... jelikož má ale tahle řemenice poměrně malej poloměr, vliv bude malej..

    jo a nikdy sem nezažil zhoršení jízdního projevu s tím mým 3kg setrvákem.. (v motoru se navíc celkem hejbe o 15kg míŇ..)
  • Scoupe
    tady vidím největší přínos v tom že řemenice na kliku má vzadu náběh aby neskočil řemen do rozvodů jak se už na pár 20VT stalo.
  • Džanek
    o výkon motoru samozřejmě nejde.
    Nicméně jaký tedy je efekt v praxi?

    rychlejší odezva na plyn resp. motor půjde snáz vytočit. A co negativa. nižší setrvačný síly tzn. v kopci to zas půjde rychleji dolu nebo motor bude bez plynu víc brzdit?

    Bude to vůbec v normálních podmínkách poznat? nebo je to jen na efekt?

    Váhu někde Phob přesně uváděl.. jinde jsem našel obecně že to je cca 1/3 původních ocelových kol.

  • RadeS
    podle mě pasivní člen do výkonu..výkonu to nepřidá..rozdíl hmotnosti originálu??
  • Scoupe
    tak když to půjde lépe do otáček tak to bude míti lepší rozjezd ne? Je to asi jako s lehkym setrvákem, vše má své..
  • Džanek
    kluci ma to nekdo na aute? Jaký to má efekt v praxi? Krosman kdesi psal, že to může i zhoršit rozjezd díky sníženým setrvacnym silam... ale půjde to líp do otáček.
  • PhoB
    Uz jsou pryc, ale je mozne nechat na objednavku znovu vyrobit. I pripadne jednu z paru.
  • PhoB
    Cena je za 1 pár.
  • PhoB
    Jsou k mání 3 páry.

    -Remenice na klikovou hridel, s ochrannym lemem proti kolizi drazkoveho remenu s rozvody
    -Dvojita remenice na servocerpadlo

    cena 5000,-

    Kontakt pro blizsi info
    http://www.falcon-racing.cz/