Drag race Bechyně 30.4.11

  • Coupe20VT PLUS :-D
    nejedu... nemám světla, vezu je na foliování a nemám ještě ani kola...
  • Jan Paukovic20VT
    Docela premyslim ma zrovinka volno tak co Ondro jedes taky???
  • HARIBO
    pracuji :(
  • Coupe20VT PLUS :-D
    možná bych mohl jet... nemám to tak daleko...
  • Wali 16vt
    POjedete někdo?
  • Wali 16vt
    SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU pro Vás ve spolupráci s pořadatelem evropského šampionátu Dragster Euro Games 2011 (německý dragsterový klub M.S.T.O.) připravil první letošní drag race, který se uskuteční v sobotu 30.4.2011 na letišti v Bechyni v rámci akce TEST & TUNE, a věřte, že je na co se těšit. Na dráze uvidíte několik stovek evropských týmů, kteří jezdí ve svých mnohasetkoňových vozech na 1/4mílové trati časy blížící se 7 vteřinám. Věříme, že tento zážitek pro Vás bude neopakovatelný jak jako pro závodníky, tak jako pro diváky.

    Na tomto šampionátu bude SVAZU AUTOMOBILOVÉO SPRINTU vyhrazena v sobotu (přesný čas potvrdíme, ale očekáváme kvalifikaci v sobotu dopoledne) dráha, na které se uskuteční závody dle pravidel a kategorií DRAG CUP, na která jste zvyklí. Jako tradičně pojedeme kvalifikační závody, následně semifinále a finále. Pro tentokrát se omlouváme, ale počítejte s tím, že každý z Vás pojede maximálně 3 kvalifikační jízdy, plus případné semifinále a finále. Doufáme, že nižší počet jízd, než na který jste zvyklí v rámci našich podniků, bude vykompenzovaný zážitkem z celé akce. Jen pro úplnost - dragsterové speciály účastnící se šampionátu se našeho drag race účastnit nebudou, neboť nesplňují pravidla DRAG CUPu.

    Shrňme si, na co se můžete v sobotu 30.4.2011 těšit:

    1. největší dragsterová dráha v České republice na 1/4 míle s dojezdem více jak 1000 m odpovídající evropským standardům;
    2. každý závodní pruh je široký 9 m;
    3. betonová dráha s penetrovaným povrchem - penetrace slouží k většímu záběru pneumatik na trati a tím i dosažení lepšího času v cíli, což znamená, že v Čechách lepší čas asi nezajedete;
    4. celé depo je na betonovém povrchu;
    5. kompletní měření času M.S.T.O. s velkou světelnou výsledkovou tabulí;
    6. po každé jízdě dostane každý závodník timeslip, kde budou uvedeny detailní časy a rychlosti z odjetého závodu.