20VT nebo 16VT

  • Rascal1.816V
    Ja jsem toto resil pred rokem a neco. Vlastnil jsem 1.8 ale chtel jsem neco silnejsiho(kdo si sjede s turbem nic jineho nechce,neveril jsem tomu ale je to tak:-)))) Jako prvni sem si sjel s 16vt jelo pekne moc pekne, ale neokouzlilo me...tak jsem nejakou chvilku cekal az se tady na foru naskytlo 20vt za super penize a v dobrem stavu. Sjel jsem si snim a bylo jasno. Oproti 16vt lepsi interier, motorove se mi libilo vic....Dnes mam ve 20vt turbo by krosmen(cca250ps)da se snim jezdil ekonomicteji plnej tlak ma ve vyssich otackach oproti serii, takze muzu jet klidne s mensi spotrebou, ale kdyz chci leti to jak raketa az do omezovace(ideal kombinace)Takze z moji strany vyhrava 20VT. Ale doporucuji koupit vuz nejlepe od nekoho z clubu. Nebo se primo obratit na nekoho kdo ty auta tady primo dela.
  • xtryme
    já měl 1.8 16v pocity pedál na podlaze a koně nikde =) jela také pěkně ale od té doby co mám 2.0 20v (bez turba)113 Kw tak jsem spokojen motor má kulturnější chod je rychlejší a zvuk motoru je best, lepší jak u 1.8 tam jsem slyšel jen bouchat variator =DKaždej se otočí a každej pokukuje když se otevře kapota. Já osobně bych neměnil i když časem bych chtěl aj turbo pač občas mě prostě chybí. Jinak 20v je doopravdy na výměnu rozvodu naprd je tam místo cca 2-3 cm takže se nedá jinak než motor ven či ho nějak šoupnout.A na mé verzi je ještě EL pedál , místo lankového.A airbagy v sedačkách nejvíce jsem rád za Turbo plus budíčky které na 16v nenacpete.
  • Elkar
    Mě bylo řečeno před měsícem týpek co dělal 13 let ve fiat servise a vlastnil 20 i 16vt, že 16vt by za nic neměnil. Pocitově to prý jede líp jak 20vt a v zatáčkách je 20vt zase o kus těžší na předek a na údržbu a opravy je 16vt prostě best. Mimo to je to poctivější motor než 20vt.

    Já osobně nemám srovnání, jen vím,ž e 16vt jsou o kus starší a bejvaj na prodej v nedobrým stavu.
  • Innocento
    Ono vůbec neni marný ten motor po pěti letech vyndat a zrevidovat, protože dostává poměrně často za uši :-)
  • sebo 1.8 16V
    Vôbec žiaden problém "motor ven" :)
  • von Raven
    20VT bez debat, jediné mínus co jsem u 5válcových motorů zatím slyšel je, že tam vedle motoru už nestrčíte ani palec a to je trochu problém při výměně rozvodů
  • Deamon 20VT LE
    mám 20VT a neměnil bych, sic jsem ho dával rok dokupy ale vyplatilo se i díky Petrovi (SCOUPEho) motoricky pecka, zvuk, jen když otevřeš motorovej prostor tak každej čumí jak... je to tam dost narvaný :) a výbavově LE nic lepšího už neseženeš v origo stavu
  • Abyss
    nj asi jediny 16VT ktory by som fakt kupil.... este tomu chybaju nejake 18" kola a bola by to spica... musi ist ako raketa....
  • sebo 1.8 16V
    najkrajšia 16VT na predaj na slovensku
    http://auto.bazos.sk/inzerat/16918203/Predam-Fiat- coupe.php
  • Martin
    Scoupe, mohl by jsi mi prosím poslat nějaký fotky na maila?? cihak.PRO@seznam.cz
    Díky
  • Martin
    no tady u nás na šluknovskem vyběžku jezdí snad jen dvě :D ... tak doufám že se mi daji nějak dohromady prašule, abych si toho krasavce mohl dovolit :)
  • Scoupe
    cena je od 65000kc pak podle interieru, kol, narazniku.... ma to nove rozvody, oleje, brzdy, ramena, cepy...
  • Džanek
    to Martin, konečně pořadný auto i do výběžku:) moc Coupe tam zrovna nejezdí co:)
  • Martin
    Scoupe, kdyžtak nejaký info a cenu, dík...jestli teď prodám 1.8 chci jít hned o 2.0 VT
  • Scoupe
    moje postrehy.. 16VT mi prijde lepsi an udrzbu, lepsi pristup na rozvody , ale 20VT zase ma lepsi pristup na vstriky, vykonove bych to asi neresil je to an stejne brdo, u 20VT se mi vic libi zvuk motoru, v zakladu lepsi brzdy, kulatejsi interier a ze je o par let mladsi... asi bych se rozhodnul zda to je pro me rozhodujici ta motoizace a kdyz ne tak bych koupil to co zrovna bude v nabidce,,:) jinak ja budu za cca mesic prodavat smouu v moc peknem stavu..
  • Johny
    rozdiel medzi 4valcom a 5valcom je len vo výkone, v lepšom záťahu od nižších otáčok, v zrýchleni , v maximálke, v nižšej spotrebe pre 20VT a v rozdielnom zvuku motora inak to samé :-)
  • krisz
    Zatial ja nemyslim ze 20vt bude motorove lepsie ako 16vt,ja dam remizu preto lebo z 20vt skusenosti nemam,ale zvuk urcite ma hezci :))) A moja spotreba na dlhsie cesty na slovensko 900km priemerna 8.5l,80%dialnica 20%mesto,na dialnici do 130km/h...V meste 12-13l,ale ked sa zblaznim,tak neni problem 20-25litrova spotreba :DDD
  • sebo 1.8 16V
    presne tak bude dobre čítanie na cely tyžden :)
  • krisz
    No na to som zvedavy aj ja :) Ja mam 16vt uz 4roky(55000km) a zatial skoro bez problemov,len sviecky+kable,tlmice,pomocny spojkovy valec,brzdove desticky,tesnenie pod viko ventilov a hadicu medzi turbo a olejovu vanu(1000kc za 10cm)som menil na aute,ine veci nepocitam do toho(vacsi turbo,chip,kola atd...)lebo to som nemusel vymenit...Uplne som spokojny z 16VT!
  • Jan Paukovic20VT
    Tak to je zas slovo dopranice.
  • sebo 1.8 16V
    to som zvedavý na reakcie :)
  • Martin
    Zdravim, chci se zeptat na nějaký zásadní rozdíly, mezi 4válcem a 5ti válcem, váhám o koupi VTčka ale nějak se nemužu rozhodnout. Tak by mě zajimalo co se sere atd... díky za odpověď