NABÍJENÍ

  • Aladin
    bez vyndání kompresoru to nejde,stěží je alternátor vidět .-)Hlavně jestli je to hlavní příčina...
  • von Raven
    zajdi za nekym kdo ma osciloskop ten ti ukaze charakteristiku nabijeni v krivkach, treba vynechava nejaky uhlik nebo ma dioda studeny spoj, vetsinou to multimetrem merit nejde pac ten ukazuje 13,8V ikdyz neco hapruje, pokud ale zrova tobe ukazuje kolem 12V tak to nekde fest chybi, ze by se to ztracelo na nejake jine zarizeni se mi zda blbost, spis bych tipoval na spatne ukostreni, zkus najit vsechny kabely na kostru a motor odmontovat ocistit a pak zmerit, kdyz to nepomuze tak asi osciloskop a podivats e jak tam ten proud a napeti beha
  • Jelo
    Myslím že by to mělo dobíjet aspoň 13,5 V.A pokud už s altíkem něco dělat-tak ho celej zrepasovat(když už bude venku)-samozřejmě podle toho kolik má auto najeto-ale vše má nějakou životnost a bylo by škoda teď udělat něco a třeba za půl roku ho tahat ven kvůli ložiskům.
  • ROSSI 20VT Plus
    Čau, potřeboval bych radu ohledně nabíjení, už před rokem jsem si při koupi nové baterie nechával proměřit nabíjení a dávalo to ztěží 12,5V, na budíku v autě se to pohybuje od 9-13V, což je samozřejmě hrozně málo. Nicméně, od té doby jsem najel 12tkm bez problémů s elektrikou včetně zimy. Až teď se stává, že při stání v koloně a zapnuté klimě auto pozdechává. Může to být něco jiného než altík? Předpokládám, že ne, a s tím souvisí můj další dodaz. Existuje cesta jak jej vytáhnout aniž bych musel odpojovat kompresor klimy? Je to horší jak ježek v kleci... . Popřípadě, má smysl pokoušet se vyměnit pouze uhlíky? Díky.