-
19:44:16 22.5.2012
aha sorry, teĎ čtu 16VT ... tak to nic
-
19:43:39 22.5.2012
-
02:15:19 22.5.2012
Hm aj tak je to odvaha
-
21:55:48 21.5.2012
marcel..epřipravenej ? rozletěla se mi pínací kladka u rozvodu tak co můžu při nejmenším udělat zusit si nastavit správně rozvody a zjistit jesly je to podkané či ne a co si budeme vykládat servisáci jsou svi.. jeden takovej mi opravoval první auto taky potkanej motor za 20000 a prý měnil všech 16 vetnilů a přitom vyměnil jen 2 a to ještě zanedbal nasavač oleje a zadřel sem to tak auto šlo do háje,proto se to snažím dát dohromady
-
00:09:35 21.5.2012
Pocuhal se mi rozvodak a resil sem prave nove ventily na vyfukovou stranu (saci prezily) ... A rozhodne to nebyl ani u 1.8cky levny podnik ... Doporucuju, jako ostatni, nechat to na nekom kdo se vyzna, nejlepe primo v FC. Muj "bezny" mechanik sice sundal rozvodak a zjistil tu "srandu", ale dal se do toho nepustil, protoze proste nevedel, sice mel pred casem Barchettu, ale to je proste malo zkusenosti ... Na pripravky nehlede ...
Ale kdyz je nekdo bohatej, ze ? :-D
-
21:17:50 20.5.2012
1 ventil vem čert,ale to je sundat palici,srovnat jí,udělat sedla,nabrousit ventily co přežily,vyměnit gufera,nastavit vůle,dát nová těsnění. no prostě prýba akce jen proto že se do toho hrabe nepřipravenej :-)
-
17:29:38 20.5.2012
1 ventil na 16V NA 280,- na vejfukovou stranu... pokud to samý na 16VT tak ty už sou sodíkem plněný a to je sranda za 2000,- kus... můžem bejt rádi že to nemá hydra.. sic na 20VT , 1.8my stojí hydro 300, ale na takovou AR V6 už 800:) a když ho nabombí potkan tak ej na sračku a to už je dost významná částka:)
-
16:56:10 20.5.2012
1 ventil nestojí veľa ale ich je 16 a veľa iného
-
16:17:05 20.5.2012
ty ani neuslyšíš... zažil sme 2 potkany a motor prostě točil jak normálně, po zohejbání všech ventilů trochu lehčeji:)
-
14:36:32 20.5.2012
tvixmix
aj tak máš odvahu:) To často býva najdrahšia oprava na motore
-
08:14:52 20.5.2012
nene mam 16 vt ještě se na to podívám jestli jsem někde něco neodpojil a ventily že by naráželi jsem neslyšel
-
07:05:17 20.5.2012
pokud točí na prázdno tak máš vyděláno:)
viz Marcelova rada....
taky tu chybí základní informace co to je vůbec za motor?
u 2l 16v jsou 2 druhy rysek ..na vnitřní a vnější straně kola..
vnější musej bejt ve vertikálním směru a mířit nahoru, pro kontrolu jestli to je správně tak na vnitřní jsou značky který musej bejt vidět v rozích okýnka...
pokud ses rejpal do rozvodů u 1.8my či 5 válce bez přípravků, máš hotovo..:) i když jde to anstavit taky celkem dobře, ale základ je nesundavat řemen, dokud nemáš udělaný značky (případně když znáš časování, vemeš úhloměr a hodinky a nastavit to jde taky..)
-
01:44:55 20.5.2012
Už to nepokoušej, jestli není pozdě, dokud nezjistíš správné nastavení. Takhle brzy ohneš ventily, jestli už nejsou.
-
22:01:53 19.5.2012
denis tak to jsem udělal tak blbej zase nejsem,motor točí ale jakoby na prázdno tak se rači ptám jestly je to dobře
-
21:43:38 19.5.2012
Marceli klíííd, každý nějak začínal.
A já budu ten dobrotivý blbec, co ti napoví, že bys mohl nastavit první válec do horní úvrati.
-
21:41:25 19.5.2012
hoši tohle ja základní neznalost,jak si můžeš dovolit se do toho vůbec sr.t když o tom víš úplný ho.no?!!! Už jsem to kdysi doporučil jednomu klukovi a doporučim to i tobě,sežeň si prastarou knihu údržba a opravy vozidel škoda,je to vynikající průprava tomu jak se to má dělat.
-
21:31:45 19.5.2012
nějak se my nedaří správně nastavit rozvody na vačkách jsou rysky ale nevím v jaké poloze má být klika,poradí mi někdo ?