Cukání 16VT po zahřátí

  • Denis 1,9 JTD:(
    Děkuji za vyčerpávající odpovědi, bylo to převaleným tlakem paliva.
  • Denis 1,9 JTD:(
    Nazdar všichni, popíšu můj problém:
    Studené auto jede celkem pěkně na volnoběh, ale má jakoby menší výkon(při popojíždění musím trochu přidat plyn, aby to nezdechlo). Jakmile se to zahřeje a chci se projet, tak nad 4000 ot. při plném přidání plynu začne motor škubat, jako by neměl benzín. Když se ale s lehkým plynem dostanu nad 5000, tak potom to zase jede pěkně. Pumpa je série, předělané vedení na přímý kabel, aby mělo lepší napětí. Výkon taky sériový, tlak turba 1,0 bar. Když mi to začne dělat takové psí kusy, dojedu domů a jede jakoby na 3 válce. Když vypnu a následně chci nastartovat, tak se motor hodně trápí, spraví se, když ho protůruju. Bez plynu startuje několik sekund, než chytne. Když chytne, jede pravidelně a je zhřátý, tak po odpojení senzoru tlaku v sání zdechne.
    Kabely a svíčky mám nové, cívky jsem zkoušel měnit-nepomohlo, teploměr vody nový, palivový filtr vyměněný. Podle mě to je něco v elektrice, ale nevím co. Máte někdo zkušenosti čím to může být?
    Dělalo mi to šíleně, když jsem měl Densa svíčky, vyměnil jsem za obyč NGK a jelo to chvíli líp(už jsem se těšil, že to je spravené), pak se to zase zhoršilo.