-
19:34:07 11.8.2008
Bekr: Čoveče nejezdim.A nesměj se jo,až bude auto,tak ti dám vědět a dáme ten mikrosrázek a povyprávim ti,jak to všechno bylo.Vem si na to ale aspoň den dovolený:-)
-
17:18:46 11.8.2008
BigBen: tady má někdo rejpavou...možná to je trošku starší než tvý,ale za to pojízdný,tak pozor :) BTW: co nejakej mikrosrázek zase,jezdiš už?
-
17:11:18 11.8.2008
Bekr: Máš to už moc starý,vyhoď to:-)
-
10:44:29 10.8.2008
si právě říkám,jeslti to neni na škodu,že tlak se drží kolem 1.9B při zahřátí.S tim olejem asi to tak bude,jen doufám,že sem coupátku neublížil,olej mam kousek nad okraj spodku rysky :(
-
01:02:56 10.8.2008
Viděl bych to na špatnej senzor budíku, ale ten pokles v zatáčce - určitě máš dost oleje (po horní rysku)? Třeba některý TwinSparky jsou známý tim, že se s nedostatkem oleje dřely v zatáčkách. Nevim, jestli se to týká i Coupé, udržuju olej pořád u horní rysky a nemam problém:-)
-
21:02:28 9.8.2008
Ahoj lidičky,nedávno jsem měl problem s tlakem oleje,kdy mi kolísal mezi 0.8 a 1.5B vyměnil jsem olej S.racing a tlak byl mezi 1.2 a 1.6 ale dneska mi tlak proste nejde pod 1.9B když je motor zahřátý,tak si říkám kde je chyba.
A taky jsem zpozoroval,že když jsem vjel prudce do zatáčky,tak tlak oleje klesal z 2B třeba na 0.5B,tak nevim,jeslti se mi to nějak vše ted nepodělalo,nebo jeslti jsem něco nezanedbal???