V-power 95 od skeble a auticko s bodama k tomu
Benzín do coupe
-
16:53:01 18.8.2008
-
15:29:16 18.8.2008To resetování ŘJ se musí dělat ve Fiatu nebo stačí vyndat baterku? Nebo je na to nějaká jiná finta ?
-
16:12:40 11.8.2008Vojta: jo ja vim - beru zasadne 100. Ten 95 byl nouze, protoze svitila rezerva a na nejblizsi benzince nic lepsiho nebylo - V-Power Racing jsem bral az jsem tu 95ku skoro vyjel;) Rozdil opravdu znatelny.
-
15:53:54 11.8.2008Taky beru jen tu carreru, je to poznat oproti 95 hodně...ta 95 je jen na to boyčejný ježdění, ale když chceš trochu oživit tu jízdu tak určo doporučuji carreru, a halvně menší spotřeba....
-
15:06:22 11.8.2008to Kamil: Ono je to docela škoda míchat :-) Zkus si vyjet nádrž skoro do sucha, dej si tam plnou nádrž carery 100 a pak jezdi, uvidíš rozdíl a kdyby ne moc velký, tak pak až ji vyjezdíš, tak tam dej zase 95 a potom už ten rozdíl uvidíš na 100% :-P
-
15:02:43 11.8.2008Jasně že to jde hodně poznat. Dokonce jak jsem si kupoval coupátko u Patrika, tak jak mi Patrik předváděl co s tím umí, tak to drtil se 100 octanovým a já pak od něj odjížděl se svým na 95tku a nějak se mi už nezdálo tak hrr. Teď jezdím na 100 pořád a paráda. O hodně lepší zátah od spodu a o dost nižší spotřeba.. To Wesley20VT : Beru jen od OMV, teďka nám to tu i slevnili na 34.40/litr :-) A to von Raven 1,8: Nemůžeš porovnávat ten tvůj plyn s benzínem, ikdyby měl 130 octanů. Carera je prostě Carera a s plynem to nemůžeš srovnávat :-) Jinak dneska jsem zase tankoval a zase mi poslední měření vyšlo na 9L/100 a to sem to vůbec nešetřil. Já jsem spokojen ;-) PS: Ještě vám kdyžtak můžu nascanovat z časáku, jak benzíny testovali na nějaké sportovní mazdě. Závěr byl: rozdíly v 0-100 o půl sekundy, spotřeba menší atd.
-
13:51:17 11.8.2008no ja jezdim casto a troufnu si stat za nazorem, ze s V-Power auto jezdi mnohem lepe, nez s obycejnym 95 benzinem napr. z Benziny. Nejen ze je mensi spotreba, ale opravdu to lepe jede. Rozdil je znat jak ve Ford Fiesta 1.25i Zetec, tak v Mazde MX3 1.8 V6, tak i ted ve 20VT. Jinak s 20VT jsem zatim najezdil pouze 300km(mam ho 2dny),ale na 32l benzinu (15l V-power a zbytek 95) a to jsem tomu daval pekelne zabrat;)
-
20:53:18 10.8.2008Šetřílek a žrout:-). BTW ty řeči kolem špatných jízdních vlastností GTV, co tady před časem někdo vedl fakt nechápu. Je tam (zatím) špatná zadní náprava, špatný gumy, úplně KO svíčky, ale jede to líp než Coupé 1.8 a to jak na rovince, tak v zatáčkách. S 3.0 V6 to musí bejt vražedná věc.
-
20:46:28 10.8.2008Abych to upřesnil - včera jsem sednul do 16VT po 10 dnech jen s GTV 1.8. Ta 1.8 jede moc hezky (hlavně to nežere skoro nic, resp. půlku), ale když si na to člověk zvykne a pak sedne do turba, tak je ten rozdíl prostě dechberoucí, smál jsem se včera v 16VT celou cestu.
-
20:40:46 10.8.2008Rozdíl jede/nejede neni v benzínu, plynu ani oktanech, ale v tom, jestli je tam turbo, nebo ne. Samozřejmě jsou i vyjímky, víme víme Honzo:-))
-
17:26:55 10.8.2008podivejte se kolik oktanu ma plyn a zadny z vasich benzinu se nechyta a stejne to auto lip nejede jenom kvuli oktanum, mozna min zere ale nejede lip, ale jde o sestelovani a nacasovani minimalne jednotky pak uz nejaky rozdil je, coupe staci 95, kdyz dostane v-power bude spokojene a vic se seriovkou neni co resit
-
17:39:50 9.8.2008No,se zájmem jsem si početl o používaných benzinech ve FC,ale jaksi se mi některé příspěvky nezdají.Domnívám se,že se benziny kvalitativně liší určitými přísadami ovlivňující především životnost motoru ,ale vliv na výkon asi není tak značný.Pokud se ovšem netýká některých benzinek,které vyloženě s benzinem provádí nezákoné kejkle.
-
20:45:02 8.8.2008To Honza: Ale to jsou na koně 2 moje v jednom jejich ;o)
-
20:33:34 8.8.2008No já jsem to poslední měsíc hodně testoval a jezdím už jen na 100 oktanový. S 95tkou jsem měl spotřebu 10-11 se 100 mám 8-9 při stejném ježdění, nehledě na to že to jede o moc lépe na nižších otáčkách a motoru to dělá dobře ;-)
-
17:04:31 8.8.2008hehehee pěkný
-
16:07:36 8.8.2008s1.8 nejde závodit? stačí jen chtít:
http://www.revver.com/video/607712/fiat-18-16v-270 hp-10000rpm-dyno-run/ -
15:47:40 8.8.2008Já nevím... já tankuju na AB-oil normální Natural 95, protože to mám po cestě. Zatím jsem problém neměl ani u jednoho auta. Fakt je, že s tím nezávodím - což snad ani s 1,8 nejde že ano ;o)
-
14:53:54 8.8.2008Já beru jen Carreru 100 a spokojenost...
-
11:42:47 8.8.2008Honza: Dík za informace.No popřemýšlím .
-
11:30:19 8.8.2008můžeš jen tak natankovat, v tom případě budou rozdíly neznatelný...
škoda jen že benzina přestala dělat Blue octans .na ten coupe náramě chutnaluž v seriovým stavu..ta verva 100 už není ono, ale stále lepší než Vpower racing...... -
11:10:40 8.8.2008jo já ALE jsem nevěděla,že musím restartovat ŔJ.Myslela jsem prostě že jen natankuji
-
11:02:45 8.8.2008jenom lepsi pocit a za v-power dvojnasobek bodu na shellce :D ale jinak tam mozna malinky rozdil bude, rozhodne bude oproti benzinu u carefouru nebo takovych co nejlevnejsich
-
10:41:55 8.8.2008nemáš udělaný mapy na 98mu tak je to zbytečný -leda vyjet nádrž do sucha, natankovat plnou na 98oct, resetovat ŘJ, a pak nastartovat a nechat Řj s enaučit nový korekce...
platí pro motory s čidlem klepání..jendinej 2.0 16V NA jeje nemá, tak nepozná na jakej benzín se jede,ostatní motorizace ano, ale po předešlým postupu, nebo po delší době...
Pokud po výkonu nejdeš, tak je to zbytečný..a úspora benzínu max 0.5l/100km nevim nevim... -
10:28:20 8.8.2008Chci se zeptat jestli někdo jezíte na Natuaral 98.je to rozdíl než s 95?