-
14:54:57 7.8.2008
postup na zadek... lepsi varianta je tunel, pokud nemas nevadi... lepsi varianta je kdyz mas 4 ruce (2lidi) kdyz nemas nevadi ale vic se nadres...a ted postup.. povolis kolo, zvednes, sundas kolo, zathnes rucku, povolis spodni sroub tlumice myslim klic 17, vytahnes ho, povolis sroubek drzici umelohmotny uchyt pruziny dole klic 10, kdyz ho urves tak das delsi srub pres cele, dalsi typek slapne na naboj kola a tim ho stlaci vic nez by te pustil jen tlumic a ty vyskubnes pruzinu, vemes si druhou, typek slapne na naboj abys ji tam mohl zase dat, nastrcis umelohmotny doraz spodku pruziny, nasadis tlumic das a dotahnes jeho sroub a ted nevim jestli dotahnes ted spodni umelohmotny doraz pruziny hned nebo az to s kolem posadis na zem to si zkus... tak samo druhou stranu a je to
-
09:18:58 7.8.2008
ten zadek sa vymiena tak ze staci ten srob spodnu co drzi tlmic odsrobovat? Alebo este treba nieco?
-
16:03:21 6.8.2008
vonRaven.Ano snížení FC sluší ale někdy je to na obtíž.
-
14:46:10 6.8.2008
jo Edrig je to nizko sak sem psal ze obcas liskam o zem katem a zadnim ohybem vyfuku... vana je zaroven s napravou tam se to zveda vic ale ty sirsi rucne stavene retardery co maji na sobe prechod jezdim ze tam prst nestrcis
-
09:56:55 6.8.2008
zalezi na co to auto pouzivas ja s nim jazdim slalom a okruh takze tam potrebujem troska tvrdsia a aby sa menej naklanalo a mal som uno turbo a to bolo set sakra nizko a v pohode som s nim jazdil vsade dam pod auto asi nejaku lyzinu
-
07:37:24 6.8.2008
Mám dojem,že seriové pružiny zachovají světlou výšku vozu asi 12 cm(vana a náprava).Když se to sníží třeba o 4 cm,tak zbude jen 8 cm.Není to málo pro běžné používání vozu,se kterým se někdy musí i mimo běžnou vozovku?Měl jsem kdysi takovou R 5,ale sjet s ní třeba do kempu byl problém.
-
06:35:51 5.8.2008
Steaven, keby si mal cestu na zahorie, tak ti to spravim v praci. robota cca necelu hodinu - komplet = 400sk.
-
06:29:38 5.8.2008
jj zni to jednoduse a neni :D zadek de krasne i sam sem si ho nekolikrat prehodil ale lepsi je mit 4 ruce takze dva lidi a nejlepsi je delat to jeden z tunelu, predek je spis faze povoleni dolniho sroubu u tlumice docela zdlouhavejsi a rozsroubovani tlumice nahore a zase sesroubovani, jinak stazeni pruzin neni problem kdyz mas slusne stahovaky, sme dali orech na rucni vrtacku nasadili na stahovak a stridave tocili a pohoda, spis je rozumne nezapomenout na spodni otacku nasadit vpredu zase ty buzirky nebo neco jineho at to dobre sedi pac sportovni pruziny maji snahu byt tuhsi a otacet se nejen v lozisku nahore ale trosku si hupsat i dole a pak v tom loupe kdyz spodek nesedi jak ma a jeste nabere bordel z cest
-
00:06:25 5.8.2008
von Raven.....no zní to jednoduše ale měl jsem docela problém stáhnout snížené pružiny na předku tak si to užívej a hlavně v klidu a opatrně, zadek jde krásně ...-)))
-
21:53:19 4.8.2008
v cem je problem zvednes zadek, vytahnes dolni sroub tlumice, stlacis rameno niz a pruzina vypadne, nasadis druhou a tak udelas i druhou stranu, predek zvednes, vyhodis kolo, na zdaku nebylo nutne ale taky se to dela lip bez neho, povolis tri souby drzici tlumic nahore, vytahnes srou drzici tlumic dole, stlacis rameno dolu vytahnes tlumic, stahnes pruzinu stahovakama, rozsroubujes vrch, vymenis pruzinu a cele poskladas jak bylo a je to
-
21:51:14 4.8.2008
zadek si vyměníš a předek odvez někam kde to umí. Když se ti nezadaří a spleská tě to, budeš mít pár dní po náladě
-
21:49:45 4.8.2008
Zdravim je tu niekto kto mi vie poradit ako vymenit seriove pruziny za nizsie? Nejaky navod by sa mi zisiel. Myslim vsetky 4 pruziny. Dik moc.