-
19:20:19 15.1.2012
je to kvůli tomu,že kotouč ze 16VT je citelně užší takže vznikne velká mezera mezi brembem a kotoučem a to bude nevhodné. když jsem dělal sedmu tak jsem měl ve předu D271 a v zadu D274 chlaďáky :-)
-
00:37:14 15.1.2012
desticky se pribrousi....
-
00:07:32 15.1.2012
proč? když chce usazovat třmen blíž k náboji, tak bych taky kotouč čapnul do soustruhu a utočil na potřebný průměr... horší to bude s destičkama...
-
22:25:52 14.1.2012
Myslíš zmenšit průměr původního kotouče co tam patří?trošku zvláštní..
-
22:13:08 14.1.2012
úzkej kotouč bych na bremba nedával,dal bych origo T28 a zmenšil průměr na potřebnou míru.
-
17:30:34 14.1.2012
použil bych kootuč 281*26mm ze stila abarth a brembo třmen, musíš si udělat takovej adaptér, aby třmen byl co nejblíž ke kolu..to však ale stále nezaručuje to že se ti tam vleje jakákoliv 15tka...
co se určitě vleze je po určitým vývoji ATS DTC...
-
16:49:11 14.1.2012
no proto ti pusu ze to na puntu mel ale v kombinaci s R16... ty si proste musis upravit te adapter aby brdic byl blize stedu nez u serie 20VT..
-
16:45:48 14.1.2012
Ale on tam měl seriový 305 kotouče...
-
16:43:23 14.1.2012
Phob mel bremba na puntu ale kola mel myslim R16....
-
16:35:12 14.1.2012
punto 1.4 turbo,nechci tam cpát 16'' a tak spekuluji jak to vyřešit jinak..už to tak někdo zkoušel předělávat?
-
16:28:58 14.1.2012
ano jde to zalezi jen na adapteru brzdice na tehlici... ps an jake to chces auto, motorizaci?
-
15:32:09 14.1.2012
Daj se dát na tyhle třmeny menší kotouče?Nechci dávat 16''kola...a nemám 20VT