-
14:14:11 25.1.2012
Turok: já koupil na korozi a na vystříkání podvozku totok:
http://www.ibarvy.cz/d.301203.html
-
20:12:15 13.1.2012
35% kyselina fosforecna
-
15:38:33 13.1.2012
Xintex halt.Transormátor rzi-přeměna.Snad ho seženeš.
-
20:54:04 11.1.2012
turbo nějaký typ na dobrý odrezol?
-
18:03:24 11.1.2012
Ale to nesmíš kupovat odrezol za 25k a nesmíš to zaplácnout barvou -to je ten průser.Apropo-co myslíš ,že udělá čistý kov s opláchnutým odrezolem když se k němu dostane vlhkost - je reakce ještě horší..Po očištění na kov se jen ze vdušné vlhkosti objevuje rez klidně do dvou hodin.Jinak jsme namáčeli do odrezolů celé nápravy-v členitým povrchu je jediná možnost-nástřik,namočení.Jinak to ošetříš jen na oko.
-
21:23:55 9.1.2012
Jojo,bezoplachový odrezovače jsou fajn,odrezej,zaschnou,zaplácnou se barvou a když se k nim jednoho dne dostane kapička vlhkosti zas zafungují,zvednou barvu ,dostane se další vlhkost,zas zafungujou atd :-)
-
21:07:28 9.1.2012
Denis ok dík za rady asi tě budu muset odchytnout na FCB nebo nemáš icq? a dáme řeč. Prahy stříknu ale ty byly v poho nejhorší je ten předek.
-
17:34:01 9.1.2012
Honza-já sem psal,že to je vyzkoušený a sakra dlouhodobě,co jde očistit,odrezol-neoplachovat-dneska už jsou odrezoly s pružným povrchovým lakem,který je základovým nátěrem a pak pružnej nátěr-ty si asi myslíš,že to je asfalt ale není asi tak jako mléčná čokoláda není mlíko nebo formex kov.ošetření je nejvíc potřeba v nejmíň přístupnejch místech.
-
16:27:59 9.1.2012
A když takhle vypadá předek, preventivně bych vystříkal prahy!
-
16:27:09 9.1.2012
Turok: sundej celý rám kolem chladiče a vybrus ho/nech opískovat/ a dej nějaký pořádný nátěr/nástřik/. Ten rám, tažný šroub a držáky na pěnovku jdou sundat, sundat jde i ten držák intercooleru, ale je pod silentblokem převodovky, takže bys ho musel odšroubovat - to je už horší práce.
Ten držák olejového chladiče jsem řešil tak, že jsem si koupil pískovací pistoli a opískoval-je z toho ale spousta bordelu, já to dělal, když jsem ještě neměl motor v autě.
-
21:17:06 8.1.2012
je to hnus to máš tak jak dřívější majitel jebal na údržbu a ještě s tím jezdil v zimě. Měl jsem si sundat kryt pod motorem než jsem to kupoval.. protože jinak je kara bez koroze.
-
20:37:00 8.1.2012
Nevypadá to moc hezky! Taky bych se měl do něčeho takového pustit + by se měl nechat vystříkat podvozek...:))
-
19:05:17 8.1.2012
5
No vypadá to děsně tak uvidíme co s tím svedu.. co pujde sundat sundám, ale rozebírat celé auto nebudu bo to bych už to nedal dohromady.
-
19:03:29 8.1.2012
4
-
19:02:47 8.1.2012
3
-
19:02:30 8.1.2012
2
-
19:01:41 8.1.2012
malá ukázka
-
18:45:25 8.1.2012
korozi zastaví pouze nějaká hodně těžká chemie, ne "asfaltovej" nátěr, tím problém elegantně uklidíš, přičemž to hnije pod tím stále a víc a víc...
pokud to nerozebereš, nemá cenu to řešit...
řešení - očistit poškozená místa + jejich bezprostřední okolí co jde ocelákem/šmirglem/pískovačkou na holej plech
odmastit, použít odrzovač, nechat působit, omejt, dvosložkovou barvou a pak bodyčko a je to svatý...
-
17:22:11 8.1.2012
Dá se koupit i v piksle a malým zahradním postřikovačem to tam vystříkáš.Nejdřív odrezol pak konkor 500,eprosin car.ředí se to tech,benz.
-
09:26:16 8.1.2012
Jak - co se rzí? To se zablije tím asfaltem a dál to nebude ani oxidovat ani korodovat pokud tam nepůjde voda a vzduch.
Jináč ten asfalt ve spreji musíš stříkat pořádně na plný koule (to asi vzhledem k tvýmu věku ještě znáš), jinak ti to hned ucpe ten vršek toho ... stříkání.
-
10:59:46 7.1.2012
Ok chlapi dík za rady hodím sem kyž tak veče fotku jen pro představu s čím musím "bojovat" :)
-
10:52:04 7.1.2012
Asi jde o to, kdy hodláš šrotovat... :-)
-
02:06:38 7.1.2012
to by sa malo ako prevádzať pred každou zimou alebo stačí raz a už vydrží FC do šrotoviska?
-
00:03:56 7.1.2012
Akorát teda že nejde moc skladovat,protože i v zavřený zavařovačce obalený žužovkou během pár týdnů ztvrdne ....
-
00:02:26 7.1.2012
Asfalt? a co s tou schovanou rzí?
Doporučuju IndustryCoats - barvu ACP 10-00,odzkoušeno na 2 deltach a jiných vozech a s tím co se prodává v krámech nelze porovnat--hlavně zreaguje s vlhkostí a rzí mezi plechy a hotovka :-)
http://www.industrycoats.cz/poradna.html
-
17:38:39 5.1.2012
Zaručený a vyzkoušený v praxi-pružný asfaltový nátěr konkor .Dá se lehce nastříkat do všech zákoutí.Všechna auta sem tak ošetřil a na stk mi tvrděj,že v zimě nejezdím.Fakt spolehlivý,nepraskající,neodlupojící a zastavuje korozi.Jako podklad můžeš vystříkat odrezolem.Hamerlite není žádnej zázrak pod ním rez pokračuje-vyzkoušeno.
-
09:10:35 5.1.2012
PRIMER od firmy WURTH...
-
08:14:54 5.1.2012
Olej si nechám radši na hranolky.
k tomu primetu - koukal jsem po netu a je jich docela hodně. Může někdo poradit nějaký osvědčený výrobek? At nekoupím něco co funguje jen na papíře.
Taky pokud někdo máte nějaký osvědčený typ na antirezin tak dejte echo.
-
05:26:32 5.1.2012
za dob otců se používal fritovací olej a funguje :)
-
13:18:30 4.1.2012
primer na okna... zastavuje korozi suprově.
nebo potom hamerite...
-
10:20:58 4.1.2012
Čus potřeboval bych poradit jak nějlíp zatočit s korozí ve špatně přístupných místech jako jsou různé držáky v motorovém prostoru, objímky a podobně. Existuje nějaký přípravek, který zastaví a zakonzervuje zasažené místo? Co nějaký sprej barvu, která je nejvhodnější a má nejlepší vlastnosti co se týče zabránění opětovného vzniku koroze.
Samo znám základní postup - očistit místo, zbrousit korozi až na zdravý plech, nanést nějaký antirezin, zakitovat, základní barva, lak. Pokud, ale díky špatnému přístupu nejde zasažené místo pořádně očistit od koroze co pak? Rozebírat auto do posledního šroubku nehodlám, ale chcu mít auto bez koroze :) Nehodlám s ním jezdit v zimě a pochybuju, že ho někdy prodám.
Budu rád za každou dobrou radu. Námět či něco podobného, jak na to? :)