-
21:46:31 15.12.2011
jestli chceš vačky na 20VT mam úplně nový Cufaro Racing, zbyly mě z nedokončenýho projektu
-
10:40:25 15.12.2011
to tezko, tohle je druhej motor a ten prvni nikdy neopustil dilnu, jediny bylo letos pro cizi bylo dvoulitrovy esefo do monzy tlustyho milana, to toci i 10400, ale nejede to
-
04:59:08 15.12.2011
Warhol
to si ty niekomu upravoval alfu 3,0 na 9500 otáčok ?
-
21:44:46 14.12.2011
samozrejme ze alfu
-
20:52:04 14.12.2011
proč by nemohla mít, když bude vyvážená...
jakej motor chceš poslat na 9500? V6tku od alfy.. to beru.. 2l 16V? hodně štestí..
-
19:36:28 14.12.2011
honza: hele asi nepochopil pointu, tak ti to vysvetlim, nema cenu se tady bavit o necem k cemu se do cehos se vetsina lidi z financnich duvodu nepusti...
a k ty klice, puvodni z AR 3.0 V6 24V '86 mela 24 kg, a jelikoz je v planu aby motor tocil 9500+ tak tolik mit asi nemuze, ze?
-
17:39:55 14.12.2011
btw k tomu odlehčení klikovky a setrváku
vemu-li v úvahu seriovýho fiata 124 spider s motorem 1.8 jehož klikovka váží 13kg a to samý auto jen od abartha pro tehdejší sk. 4 tak jeho klikovka měla o 1kg více... design podobnej- 4 vývažky, pouze ramena klikovky o pár mm silnější..
-
17:35:39 14.12.2011
leštit kanály - blbost, obzvlášť když tam sou "větší průsery" co se kvality a efektivity sání týče, spíš bych to v domácích podmínkách nazval "začištění výrobních nedostátků s placebo efektem.."
z úprav jmenujme např.:
-přechod kanál - sedlo
-tvar ventilu
-tvar ventilovýho sedla
-tvar "nože" mezi kanály v případě víceventilovejch hlav
-průřez kanálu v různých místech vzhledem k požadovanýmu výkonu a použitelnýmu spektru otáček
- když chceš zůstat v rozumný cenový, otáčkový a výkonový hladině, řešíš to nejnutnější. Což jsou často první 4 body, výslednej efekt přeleštění je spiš začištení po provedenejch obráběčskejch pracích...a už tyto 4 body docela významně pomáhaj...
Při HC výkonových úpravách většinou obrábíš a odebíráš z kanálů dost masa i za cenu dovaření vodních kanálů, aby bylo vůbec z čeho brát, cena takový hlavy je pak někde jinde...není problém skončit na 50000,- za úpravu hlavy vč. nastrojení bez vaček (a to i u 8v...) zde je nutno podotknout, že cena za určitý úkony se odvíjí od počtu ventilů..
-
17:17:58 14.12.2011
takzvaný efekt "zlatého záchodového prkénka" :) Zeptal bych se na leštění kanálu sání, jestli není lepší promýchání směsi, když má neupravený hrubý povrch. Nebo aspon od místa kde se vstřikuje benzín.
-
14:13:26 14.12.2011
Tak za tenhle clanek bych zatleskal.Tet us jen kdopak se opta na neco co jsi nam pravje vysvetlil.
-
12:43:53 14.12.2011
tak se rozepisu, pokud mate v umyslu jezdit s autem denne a najet s nim 150-200 tis. km bez nutnosti zasadnich oprav motoru a a vykonnostni strop motoru mate do 6tis ot/min tak investice 20-30 tis korun [v pripace 20v motoru, jelikoz alternativy jako v pripade 16V nejsou] pouze do vacek neni jen zbytecna, ale k nicemu bez dalsich zasahu: odlechceni kliky a setrvaku, pevnejsi a lehci ojnice a pisty, vybrus kanalu a vylesteni kanalu, novy ventily vcetne voditek........ a mnoho dalsich vcetne zasahu do ridici jednotky. V souctu je vam 100 tis malo a na spocitani lidi co v cechach tohle vsechno udelali na FC by staci prsty na jedne ruce truhlare v duchodu
-
14:46:57 13.12.2011
Apak jdes sem a prijdes o dalsich 10 let zivota.
-
14:25:44 13.12.2011
Honzo je to tak :(
Ještě že máme ty srazy, tam člověk vidí staré známe tváře a načerpá novou energii ;)
-
13:09:27 13.12.2011
Aus i ty nejvetsi drzaci straci trpelivost.
-
13:03:13 13.12.2011
ešte že tu majú duchaplne príspevky len novy :)
-
12:31:46 13.12.2011
sebo: nechceš raději přejít zase na topic o 0.0000000 spotřebě při volnoběhu...
že ty se furt musíš dohadovat o sračkách...
-
12:00:58 13.12.2011
Keď to je podla teba to iste :)
-
08:13:41 13.12.2011
Takže jsi o těch ostrých vačkách zjistil to co ti tu warhol napsal do jedné věty.... :D
-
21:59:44 12.12.2011
-
16:08:11 12.12.2011
No jestli si myslíš že ti jirka řekne něco jinýho tak to potom jo :D
Jinak ostrý vačice na pětiválec turbo tu dříve prodával Karel nechci dělat reklamu ale..
http://www.fiatcoupe.cz/forum/bazar/6224-p-ostre-v acky-20vt-cufaro-racing/
třeba je ještě má :-)
-
15:25:59 12.12.2011
amadeus
nechaj odpovedať niekoho kto na tu otázku vie odpovedať napríklad Phoob
To ze vačka otvára a zatvára ventily tu vie každý aký je medzi nimi to už pomenej
-
14:56:11 12.12.2011
sebo 1.8 16V: myslím že warhol ti odpověděl nejvýstižněji jak je to možné, co víc na tom není jasný?
-
13:46:22 12.12.2011
Chci se zeptat, co na to ridici jednotka? Ma to smysl s neupravenou RJ?
-
08:51:37 12.12.2011
mal som na mysli systém zvýšenie výkonu ostrej vačky To že ostra aj orig určuje otváranie aj zatváranie ventilov je jasne
-
06:59:48 12.12.2011
ze by dobu otevreni ventilu?
-
06:19:58 12.12.2011
čo presnejšie značí "ostra" vačka teda čo mení? Vačka ovláda ventily otváranie a zatváranie "upravená" čo mení?
-
05:38:11 12.12.2011
bohužel 5 válec u fiata je vyjímka... kdybys měl 4 válce, tak si vačkou z astmatika relativně pomůžeš..
-
00:33:38 12.12.2011
Odpoved najdes v manualu, ale usetrim ti praci. Nejsou(=nejsou lepsi).
-
23:54:10 11.12.2011
Chci se zeptat jsou na petivalci v atmosfere vacky ostrejsi nezli u petivalce v turbu? Nevíte někdo neporadíte? Vím ze u opla 2.0 16V a 2.0 16V turbo je na atmosfere saci vacka ostrejsi nez u turba a kluci si to tam davaji. Tak se chci zeptat jestli to neni i u fiata?