-
15:30:38 1.12.2011
záleží jak a co je pro koho náročné...
-
14:03:05 1.12.2011
Hej a co tam dat naboje z kvalitnejsiho materialu s "normalnim" zavitem ? ... Pripada mi to jednodussi nez ty "operace" co tu ctu ... :-)
-
14:56:27 24.11.2011
Většinou ten závit strhneš tím, že máš delší šroub a čouhá ti z náboje, kde se zasviní a orezne a při vytáčení šroubu ven ho načneš a při dotahování ho doděláš.
-
12:19:09 24.11.2011
taky jedna z možností...
-
12:11:29 24.11.2011
a co takhle tam dat stefty m12*1.5?
-
00:11:40 24.11.2011
mám doma stojanovou vrtačku, takže samozřejmě v ní, aby se vše pěkně zúhlovalo...
asi sem nadměrně silnej, ale šroub 12x1.25 jsem strhnul už x krát. a když sem převrtával ten 1. náboj, tak mi to teda nepřišlo nějak extra material.
-
23:56:46 23.11.2011
coupe20VT: vrtanie robiš priamo na aute alebo to zdemontuješ a dáš na stolovú vrtačku?
-
21:43:44 23.11.2011
Pardon překlep:)
-
21:37:41 23.11.2011
to je přesně ono,stoupání 1,25 a 1,5 se nemají ráda :-)
-
21:37:11 23.11.2011
12-1.25 ne 1,5.. :) stejne to golou neutrhnes ty naboje jsou z hodne pevneho a tuheho materialu...
-
21:28:14 23.11.2011
Tyjo, který borec dokáže strhnout M12x1,5 golou? Jo pokud se šroub blbě nasadí, tak se zničí cokoliv, ale nikdy jsem s tím neměl problém:)
-
21:04:12 23.11.2011
jen bych doplnil Marcela ze ho znici jeste blbec..:D
-
20:48:31 23.11.2011
onen závit je dostačující a je-li požíván správně tak s ním nejsou trable. zabije ho buď jiný šroub nebo špína.
-
20:46:22 23.11.2011
Coupe20VT PLUS :-D: stojím si za tím co jsem napsal. Odvrtával a dělal jsem už hodně závitů do nábojů a nikdy v tom nebyl žádný problém. Jinak materiál náboje je pevnější než materiál šroubu, takže vždycky zničíš šroub na závitu a drážku v náboji "jen" natlačíš do stran, takže závitníkem to jde krásně opravit.
-
20:08:23 23.11.2011
-
16:48:34 23.11.2011
pokud máš stržený závit v náboji, tak do něj můžeš kroutit závitník jak chceš, ale ten material, který tam chybí tím závitníkem nedoženeš zpátky...
já jen z praxe vím, že závit 12x1.25 neoplývá zrovna extrémní pevností a životností...
-
16:44:57 23.11.2011
Coupe20VT PLUS :-D : nevím proč by si měl převrtávat všechny díry, dělat nové šrouby atd... nedávno jsem toto řešil na Bravo- měl jsem na předních nábojích na každé straně zničené vždy dva závity a v jednom dokonce zlomený šroub.
Stačí sehnat závitník stejného stoupání a velikosti a je to. Udělal jsem všechny i odvrtal ten zlomený šroub a závity jak nové, vše drží tak jak má :)
-
16:41:20 23.11.2011
převrtej to 12.5mm vrtákem a řízni do toho závit M14x1.5 nech si udělat někde šrouby z oceli třídy 15, potom zlepšit, vyválcovat závity, převrtat díry v kotoučích a kolech, to samé udělej i vzadu, a máš na dosmrti po problémech...
vim o čem mluvim, už mám doma 16 šroubů připravených, jeden náboj už sem předělal, teď už to jen přeházet.
závit 12x1.25, který je všude na italech origo je strašně jemný a strhneš ho i golou v ruce.
-
15:45:48 23.11.2011
nazdar pri vymene diskou sme v servise zistili ze mam strhane zavity na nabojniciach na prednej naprave..takze teraz mi drzia kolesa len 3 srouby ....potrebujem to surne ale nikde ich nemozem zohnat...nejake rady ? dakujem