Predne naboje na 20VT suuurne

  • Coupe20VT PLUS :-D
    záleží jak a co je pro koho náročné...
  • LWQ
    Hej a co tam dat naboje z kvalitnejsiho materialu s "normalnim" zavitem ? ... Pripada mi to jednodussi nez ty "operace" co tu ctu ... :-)
  • Motyl
    Většinou ten závit strhneš tím, že máš delší šroub a čouhá ti z náboje, kde se zasviní a orezne a při vytáčení šroubu ven ho načneš a při dotahování ho doděláš.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    taky jedna z možností...
  • Warhol
    a co takhle tam dat stefty m12*1.5?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    mám doma stojanovou vrtačku, takže samozřejmě v ní, aby se vše pěkně zúhlovalo...

    asi sem nadměrně silnej, ale šroub 12x1.25 jsem strhnul už x krát. a když sem převrtával ten 1. náboj, tak mi to teda nepřišlo nějak extra material.


  • Johny
    coupe20VT: vrtanie robiš priamo na aute alebo to zdemontuješ a dáš na stolovú vrtačku?
  • Denis 1,9 JTD:(
    Pardon překlep:)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    to je přesně ono,stoupání 1,25 a 1,5 se nemají ráda :-)
  • Scoupe
    12-1.25 ne 1,5.. :) stejne to golou neutrhnes ty naboje jsou z hodne pevneho a tuheho materialu...
  • Denis 1,9 JTD:(
    Tyjo, který borec dokáže strhnout M12x1,5 golou? Jo pokud se šroub blbě nasadí, tak se zničí cokoliv, ale nikdy jsem s tím neměl problém:)
  • Scoupe
    jen bych doplnil Marcela ze ho znici jeste blbec..:D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    onen závit je dostačující a je-li požíván správně tak s ním nejsou trable. zabije ho buď jiný šroub nebo špína.
  • Sanko
    Coupe20VT PLUS :-D: stojím si za tím co jsem napsal. Odvrtával a dělal jsem už hodně závitů do nábojů a nikdy v tom nebyl žádný problém. Jinak materiál náboje je pevnější než materiál šroubu, takže vždycky zničíš šroub na závitu a drážku v náboji "jen" natlačíš do stran, takže závitníkem to jde krásně opravit.
  • Scoupe
    naboje tady mam...thepyroman@seznam.cz
  • Coupe20VT PLUS :-D
    pokud máš stržený závit v náboji, tak do něj můžeš kroutit závitník jak chceš, ale ten material, který tam chybí tím závitníkem nedoženeš zpátky...

    já jen z praxe vím, že závit 12x1.25 neoplývá zrovna extrémní pevností a životností...
  • Sanko
    Coupe20VT PLUS :-D : nevím proč by si měl převrtávat všechny díry, dělat nové šrouby atd... nedávno jsem toto řešil na Bravo- měl jsem na předních nábojích na každé straně zničené vždy dva závity a v jednom dokonce zlomený šroub.
    Stačí sehnat závitník stejného stoupání a velikosti a je to. Udělal jsem všechny i odvrtal ten zlomený šroub a závity jak nové, vše drží tak jak má :)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    převrtej to 12.5mm vrtákem a řízni do toho závit M14x1.5 nech si udělat někde šrouby z oceli třídy 15, potom zlepšit, vyválcovat závity, převrtat díry v kotoučích a kolech, to samé udělej i vzadu, a máš na dosmrti po problémech...

    vim o čem mluvim, už mám doma 16 šroubů připravených, jeden náboj už sem předělal, teď už to jen přeházet.

    závit 12x1.25, který je všude na italech origo je strašně jemný a strhneš ho i golou v ruce.
  • Hi-Fick Coupe
    nazdar pri vymene diskou sme v servise zistili ze mam strhane zavity na nabojniciach na prednej naprave..takze teraz mi drzia kolesa len 3 srouby ....potrebujem to surne ale nikde ich nemozem zohnat...nejake rady ? dakujem