-
19:36:39 24.11.2011
jj nez to nahrejes tak je dymec a co teprv jak tam pustis LPG kere spalujes na paru :) kolikrat se divam co toje za mnou za vlny mlhy jak stojim :D
-
12:43:24 23.11.2011
Do studeného potrubí pouštíš teplý plyn s nějakým obsahem vodní páry, která začne na stěnách kondenzovat a při postupném ohřívání výfuku se zase odpařuje. Pokud bys nechal auto chvíli jet na volnoběh a pak výfuk oddělal a postavil, divil by ses, kolik vody z něj vyteče. Díky rozdílům teplot se proto v zimě "kouří" i z komínů.
-
09:02:48 23.11.2011
Je fakt, že jsem to začal pozorovat po výměně kompletního výfuku od katu dozadu. U toho starého děravého jsem to nepozoroval a když to nehulí hned od začátku, tak se mi nezdá, že by to mohlo být špatným spalováním.
-
05:40:09 23.11.2011
1.8ma, teda ty novější maj celoplech...
-
23:31:20 22.11.2011
aj "kvalita " našich tesnení podľa mňa hra rolu ci sa tam aj okrem vyzrážanéj vody nedostáva iná chladia tekutina:)
-
17:23:43 22.11.2011
Neřeš to-je tam hodně plechu,kde se voda vysráží a po ořátí odpařuje.než ohřeješ poslední díl tak to sakra trvá.
-
07:22:46 22.11.2011
mam 1.8 a je to to samy..huli jak krava a smrdi :-D jinak vse ok
-
21:20:02 21.11.2011
vrtni si do výfuku maličkou dírečku ať ti vytéká kondenzát a bude klid :-)
-
20:47:44 21.11.2011
Voda se ti neztrácí?
-
17:08:54 21.11.2011
Rovnako 1.8 a tiez mam pocit, ze viacej beloby nez u inych aut...ale asi je to teda normalne..dufam:)
-
10:48:50 21.11.2011
presne natoč to si to aspoň všetci čo mame 1,8 porovnáme ja som si tiež všimol ze v tom to chladnom počasí viac bieleho dymu
-
10:14:16 21.11.2011
tak to nafot nebo natoč at je to vidět :)
-
22:19:22 20.11.2011
Příjde mi, že mě to kouří nejvíc ze všech. Přijde mi, že to začlo dělat, jak jsem vyměnil vyfuk. Nepříjde mi, že je to normální.
-
21:07:20 20.11.2011
taky mi to kouří, to je normální v tomto počasí jak bylo psáno níže.
-
14:41:46 20.11.2011
taky si myslím,že to bude počasím,když tomu trošku nedáš,tak jde teplo do studeného výfuku a kouří to,zkus tomu trošku šlápnut,zahřát výfuk a uvidíš,nemělo by to potom tolik kouřit,já když to nastartuju teď za studena a nechám to chvíli běžet,tak to hulí jak kdyby bylo turbo v ... :) ale jak se zahřeje výfuk,tak se to rapidně zlepší a jestli máš katalizátor,tak to asi až je konci stejně moc neprohřeješ
-
14:07:45 20.11.2011
když jdu ráno do práce, kouří se mi od huby... čím to může být? :-D myslím, že tvoje závada je tím vyřešena... nebo jedině, že by jsi taky popíjel olejíček :-D
-
12:56:09 20.11.2011
Je to atmosféra, žádný turbo.
Olej to nežere. Nedolívám. Žere to cca 8-9L/100km. Jezdím hlavně 20ti minutovky do práce.Barva kouře je bíla ala pára a začne to kouřit, jak se to trochu zahřeje bych řekl. Jinak otáčky nijak nekolísají, zvuk motoru a tlak taky normální, ne nepravidelný.
Kdyby to nečoudilo, tak by si člověk žádné změny nevšiml.
-
12:17:53 20.11.2011
1) barva kouře?
2) režim motoru kdy se kouř objevuje?
3) kolik to žere oleje a benzínu?
4) kompresní tlaky?
-
12:02:32 20.11.2011
Zdravím,
poslední dobou se mi zdá, že auto moc kouří. Chod motoru, otáčky atd. jsou normální. Ani si nemyslím, že by to víc žralo, ale nijak zvlášť to nesleduji, akorát se mi teď asi 3x stalo, že se mi během jízdy na chvilku rozsvítila kontrolka vstřků. Myslím 3x za poslední týden. Nevíte, čím by to mohlo být ? Jestli lambda ? .... jsem ji na jaře měnil.
Přemyšlím, že bych zajel na emise jen si je nechat změřit, abych věděl, co je to za kouř a jestli lambda ukazuje dobře. Co myslíte ? Díky za rady !