spojka - prosím o radu...

  • Dolph
    Uvítám odkazy nebo cokoliv...

    http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p=DT962C P6330&part=Fiat-Coupe-2-0i-20v-Turbo-DriveTorq ue-Stage-3-Competition-Paddle-Clutch-Kit

    Známý mi našel tohle... Nevypadá to špatně, ale neznám nikoho kdo by s tím měl zkušenosti...
  • Warhol
    ja bych o necem vedel...
  • Lenoš20VTLE
    OMP po 5 tis pera vhajzlu AR racing po7 v hajzlu popraskaný kolem nýtů přítlačák jakš takš
  • Scoupe
    taky pekne...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    to co má Lenoš mělo vydržet 500Nm a po jedné sezoně je to v hajzlu. Předpokládám že to bude nereklamovatelný takže další vojebus.
  • Scoupe
    dolphe na 16VT mam 342 a 486Nm, setrvak lehkej, lamela tvrda OMP pritlacak serie.. jinak napis Lenosovi on nekde kupoval celej kit tak ti muze poreferovat..
  • Dolph
    No na tom přítlačáku bylo najeto cca 4000 km. No u OMP jsem našel jen přítlačák za nějakých 11300 kč u speedpro, což se mi zdá trochu moc peněz... A je to na 16VT a to nevím jestli to je stejné jak na 20VT
  • Honza
    OMP nemá? ono jde taky o to jak šišatej byl původní přítlačák a jak měl unavenou pružinu když se to dávalo dohromady..

    Dokonalá rovinnost oboch ploch je 90% úspěchu.. hlavně u keramiky, která toho tolik nepobere jako klasický obložení...pokuď je jen trochu šišatá, klidně se ošidíš o 30% a více
    toho co spojka dokáže přenýst

    Pak jedině varianta OMP, nebo SACHS "racing" přítlačák, nebo nechat zvětšit přítlak..na nějakým nový.. to se ale musí ladit na kompletu setrvák-lamela-přítlačák..
  • Dolph
    Fiat coupe 20VT - 361 ps - 440 nm

    Mám odlehčený setrvák a pouze odpruženou keramickou lamelu OMP. Když jdu trochu přes tento výkon už to lamela neudrží.

    Nevíte kde sehnat nějaký přítlačák - lamelu nebo cokoliv co by mi udrželo 400 koní a dejme tomu 500 nm?