Uvítám odkazy nebo cokoliv...
http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p=DT962C P6330&part=Fiat-Coupe-2-0i-20v-Turbo-DriveTorq ue-Stage-3-Competition-Paddle-Clutch-Kit
Známý mi našel tohle... Nevypadá to špatně, ale neznám nikoho kdo by s tím měl zkušenosti...
spojka - prosím o radu...
-
10:40:40 10.11.2011
-
21:35:17 8.11.2011ja bych o necem vedel...
-
21:40:54 7.11.2011OMP po 5 tis pera vhajzlu AR racing po7 v hajzlu popraskaný kolem nýtů přítlačák jakš takš
-
19:47:27 7.11.2011taky pekne...
-
19:30:07 7.11.2011to co má Lenoš mělo vydržet 500Nm a po jedné sezoně je to v hajzlu. Předpokládám že to bude nereklamovatelný takže další vojebus.
-
19:10:25 7.11.2011dolphe na 16VT mam 342 a 486Nm, setrvak lehkej, lamela tvrda OMP pritlacak serie.. jinak napis Lenosovi on nekde kupoval celej kit tak ti muze poreferovat..
-
18:02:06 7.11.2011No na tom přítlačáku bylo najeto cca 4000 km. No u OMP jsem našel jen přítlačák za nějakých 11300 kč u speedpro, což se mi zdá trochu moc peněz... A je to na 16VT a to nevím jestli to je stejné jak na 20VT
-
17:27:36 7.11.2011OMP nemá? ono jde taky o to jak šišatej byl původní přítlačák a jak měl unavenou pružinu když se to dávalo dohromady..
Dokonalá rovinnost oboch ploch je 90% úspěchu.. hlavně u keramiky, která toho tolik nepobere jako klasický obložení...pokuď je jen trochu šišatá, klidně se ošidíš o 30% a více
toho co spojka dokáže přenýst
Pak jedině varianta OMP, nebo SACHS "racing" přítlačák, nebo nechat zvětšit přítlak..na nějakým nový.. to se ale musí ladit na kompletu setrvák-lamela-přítlačák..
-
17:20:37 7.11.2011Fiat coupe 20VT - 361 ps - 440 nm
Mám odlehčený setrvák a pouze odpruženou keramickou lamelu OMP. Když jdu trochu přes tento výkon už to lamela neudrží.
Nevíte kde sehnat nějaký přítlačák - lamelu nebo cokoliv co by mi udrželo 400 koní a dejme tomu 500 nm?