Warhol: no klidne jim napis :-)
A zaroven bych napsal na Primu, at kua zrusej ty americky dementy co si hrajou na TopGear - myslim FifthGear a TopGear USA ... :-D
Trocha teorie :-)
-
10:50:34 1.12.2011
-
10:19:07 1.12.2011a mozna to uvidime v Topgearu 2030, kdo jim to napise ty nebo ja:D
-
10:13:55 1.12.2011Warhol: nedame podnet BBC, at kluci z TOPGearu neco vyzkousi ? Ti na to maji rozpocet :-D
-
10:01:22 1.12.2011i s baterkou, regulatorem, ovladacem by to vyslo na 26-30 tis a bylo by to schopny se tocit mozna i cely 4 minuty a fungovat by to mozna i mohlo ale asi urcite nikdo na to neprijde :D
-
04:54:35 1.12.2011LWQ ted maji v lidlu akci na garnely :D jinak do auta asi ani koberecek :D
-
14:38:47 29.11.2011von Raven : ja z Lidlu radeji ani jedno :-D
-
14:37:12 29.11.2011"Tah 6000 g z 12s Li-pol při 90 A."
RESPEKT :-D ... to zere vic jak starter :-D -
20:18:01 14.11.2011LWQ z Lidlu koupit dva feny, nebo dve feny? :D
-
16:29:19 12.11.2011mozna tenhle, ale na baterku v aute ho asi neutahnes
http://www.jino.cz/dmychadlo-120-mm-s-motorem-1660 -ot-v-4565.html -
09:56:35 11.11.2011von Raven: chci videt fen co umi fouka rekneme 3000 litru vzduchu za minutu :-D nejaka akce z Lidlu ? :-D
-
09:13:56 9.11.2011dvourychlostni fen :D mozno volit i teply a studeny vzduch :D
-
06:45:29 9.11.2011nejvykonejsi vzduchovej filtr je zadnej... chvili
-
19:59:58 8.11.2011Camaro a Firebird používali už v 70 letech "přeplňování" náporově vzduchem. Čim víc mil/h tím víc tlak na sání :) Ram air, nebo tak nějak.. Vysekej diru v haubně-nejlevnjší supercharget:)
-
05:39:43 8.11.2011KN je pratelný, green vložka taky a u ostatních aut měním papírák za 150 korun...což mě zas tak nevytrhne... rozhodně to je míň pracnýnež mejt to KNko, greena a pod..
-
20:14:55 7.11.2011Honza: ja nerikam, ze to je ci neni poznat - nemel sem moznost vyzkouset - rozhodne to ale vypada lepe nez rozvrtanej airbox ... a navic je to KNko pratelny ... ... ale co ti budu povidat, ze ? :-)
-
19:34:10 7.11.2011nejlepší a nejlevnější je kolo z traktoru nafouknuté na 6barů a za ventilkem mít solenoid a v sání zpětnou klapku a za ní napojit ten výstup ze solenoidu = aby ten drahocený tlak neunikal sáním ven tak ho ta klapka zadrží a motor v tu chvíli vydá 400% výkonu. je to vyzkoušený a jede to jako ďas. Turbonátor je proti tomu hračka pro panenky
-
17:21:37 7.11.2011no a já na svým 2l 16v stále mam rozvrtanej airbox s vložkou a teď upravuju horní kryt pro lepší proudění vzduchu, neboli napřimuji cestu a zvětšuju průtočnej průřez pro snížení podtlaku...
kdo poznal nějakej rozdíl na rozvrtaným origo filtrboxu vs. KNko tak to je jen placebo.. ve skutečnosti obě varianty nabízej to smaý.. u turbíny je nesmysl to zachovávat a narovnta cestu turbo-filtr a filtr dát někam do míst k původnímu IC:.. -
17:11:44 7.11.2011ted tam mam diry a co jsem se tady na foru docetl tak rozdil oproti nejakymu otevrenymu je o nicem
-
16:19:29 7.11.2011jardast: spis vyhod seriovy vzduchovy box a hod tam otevreny KN sani - alespon neco :-)
-
16:18:04 7.11.2011Ja si porad rikam, ze pridat do Coupe kompresor by mohlo byt zajimave :-D
-
21:27:23 5.11.2011kor jestli tam mel hned tri to se ten vykon musi nasobit ne?
-
19:45:59 5.11.2011kamarád měl něco jako turbonátor na subaru legacy ale tam to bylo z výroby, tam to asi nějak fungovalo :)
-
19:45:50 5.11.2011kamarád měl něco jako turbonátor na subaru legacy ale tam to bylo z výroby, tam to asi nějak fungovalo :)
-
19:45:25 5.11.2011kamarád měl něco jako turbonátor na subaru legacy ale tam to bylo z výroby, tam to asi nějak fungovalo :)
-
17:24:54 5.11.2011Jardast: turbonátor nefunguje, je to bohužel krutá pravda :)
A takové větráčky, co ti dodají dost vzduchu jsou buď turba(jak tady už řekl Nocarret), nebo třeba i takový kompresor(ale ne Filson) - myslím šroubový kompresor. Ale taková věc ti zase odebírá výkon z motoru. Nejlevnější metoda, jak dosáhnout výsledku, je ta, co pisuje Honza, on totiž ví, o čem mluví. -
17:04:17 5.11.2011turbonator rulez .. 3:)
-
16:57:01 5.11.2011tušim že sem takovou ptákovinu někde viděl prodávat - ebay - aukro nebo někde na netu a strašně to vychvalovali, bylo to s umělé hnoty a ještě tam byl nějakej větráček. Dobrej nápad jak oškubat lidi......
-
12:46:56 5.11.2011jen doplním že s rostoucím množstvím vzduchu se taky razantně zvyšuje rychlost proudění, takže by "to" zařízení muselo točit x tisíc otáček, skoro jako turbo že .-) pročpak se asi používá...
-
12:07:44 5.11.2011trocha teorie 2
máš 4 dobý 4válec s 16 ventily o objemu 1.8l
za 1 otáčku nasaje (při cca 85% plnící účinnosti) 0,765l vzduchu
při 850ot/min
650l/min
při 2500ot/min
1625l/min
při 5000ot/min
3250l/min
při 7000ot/min
5355l/min
tak a teď mi ukaž větráček, kterej umí dodat aspoň těch 2000l/min
místo vývoje nesmyslů bych teda řešil ěnco smysluplnějšího- zlepšení plnící účinnosti, tepelný účinnosti, tedy klasický úpravy atd..
-
11:35:16 5.11.2011otázka je jestli by ten větrák stíhal foukat při 6tis otáček a zase nepřehltil vzduchem při 1tis otáček. Každopádně žádný rozdíl nejspíš nepocítíš a ani to nebude mít žádnej účinek co do výkonu. Ale vyzkoušeno to nemám, sám bych byl zvědavej jak se motor bude chovat:-)
-
11:22:16 5.11.2011Ahoj mam asi prihlouply dotaz ale zajima me vas nazor.Dejme tomu,ze mam v airboxu diru cca 60mm.. a na ni bych pridelal vetrak,ktery by cpal vice vzduchu dovnitr.Melo by to nejaky efekt?A prosim nenadavejte mi :-D