Za studena má malý výkon

• bernsteinrcz
    Probém vyřešen, museli se dát nové kabely, nové svíčky, nový palec a baterka. Ted uz auto jezdi jak má ale jeden válec jemalinko slabší... jinak najeto je asi 180000km
  • Vojta
    Kolik máš najeto km?
  • bernsteinrcz
    Takze jsme zjistily ze 3 válce maji vykon maji tlak 15atm. ale ten prvnui jen 10atm. uz je opotrebovanej a jeste je v prdeli víčko palce...
  • bernsteinrcz
    Tak kabely vyměněny a motor se dusí a jede na polovicni vykon tak jsem auto odvezl známemu mechanikovi... Nevim co to muze byt....
  • Coupe20VT PLUS :-D
    já si myslím, že tím to nebude... ale uvidíme
  • bernsteinrcz
    Tak jsem přišel na to čím to je... vyměnil jsem svíčky a kdyz jsem to pak nastartoval tak sel strasnej rachot od motoru a dusilo se to.... ty zapalovací kabely uz byly v hajizlu a jak jsem s nima zahejbal tak sli do predele uplne a a kdyz jsem to nechal nastartovany tak od nich lítali jiskry :)Je tudiz mozne ze jak byly ty kabely nacaty tak to obcal jelo na 3 skopky... Tak dnes budu menit kabely a pak se ozvu zda se to vyresilo ale asi to bude ono...
    to neni jediné auto u kterého sem to poznal.... ale italský auta tento jev mají znatelnější. jinak třeba P406COUPE V6 toto dělá taky, jen ne tak znatelně.

alfy TS toto dělaly stejně jako FC...
  • Honza
    napíchnot na diagnostiku a jezdit od studenýho stavu a měřit co to dostává za informace a o kolik se odchylujou...

tipuju jedno z čidel teploty, nebo LS

to s tou tupostí za studena je kec (tupý to je maximálně proto, že to jede na bohatší směs a je posunutej předstih kvůli rchlejšímu ohřátí, ale nic co by šlo výrazně poznat )
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    může tam být nějaké čidlo špatné a hlásí bludy jednotce a ta to pak špatně řídí
  • bernsteinrcz
    Tak to je dobrý...uz jsem myslel jestli to za studena nejede na 3 válce a 4 se chytí až kdyz je to horký...
    neřeš... je to normální. za studena je každej ital takovej tupější...
  • bernsteinrcz