-
14:55:24 29.10.2011
Hodně záleží na tom jak jezdíš.Častá jízda po městě kde motor ani neohřeješ lambde moc nesvedčí.Pokud ještě jezdíš na mizerný benzín je problém jasnej.Než začneš měřit lambdu pořádně motor ohřej a protáhni třeba 20min jízdou.
-
14:40:22 29.10.2011
Zapoměl jsem dodat .Kolega Milda má pravdu .Lambda má určité pásmo v kterém měří .Pokud se to pásmo vlivem stáří nebo poškození změní třeba o 60% a víc. Nebude správně měřit.Tím pádem půjde spottřeba nahoru.
-
07:28:15 29.10.2011
lambda může být KO ikdyž neukazuje konstantní hodnotu. Může měnit napětí, ale má menší odezvu a tím pádem to dělá tu větší spotřebu.....
-
16:36:12 28.10.2011
keď si neprešiel cez emisiu račí aj tak nahoď na diagnostiku
-
14:44:32 28.10.2011
Takze jen diag.? Voltmetrem to asi nezmerim ze?Jinak diky :-)
-
13:54:26 28.10.2011
Připojit auto k diagnostice a tam jde najít hodnoty lambdy.Když budeš mít nastartovaný motor a ohřáty na provozní teplotu cca 80-90° tak lambda nesmí ukazovat konstatní hodnotu ale musí lítat v určité rozmezí.Když bude ukazovat jen konstatní hodnotu je KO.Prověř ještě jestli nemáš někde upadlý kabel od lambda sondy nebo netěsnost výfuku před lambda sondou.Já měl netěsné svody a jezdil jsem za 12l:-))
-
12:15:09 28.10.2011
Ahoj včera jsem byl na STK s 1.8 .Musel jsem podmáznout emisáka,protože jsem měl emise těžce na hov.. a prej to hulí jako kráva :-D nechápu jak je to možný..prej je v háji asi kat nebo lambda.Tipuju to na tu lambdu protože mi to poslední dobou žere 10l ať jedu jak důchodce nebo blbnu.Otázka je,dá se lambda změřit voltmetrem a jak?Při zapnutém motoru ji odpojit a měřit?Jaké má mít hodnoty?Anebo to může být nečím jiným?