Rychle prosím o radu :((

  • Adys
    a ta druhá hadička by měla vést do jakéhosi uhlíku. Budík mám na spodním podtlaku, protože když jsem to napojil na ten vrchní, tak mi nefoukal blow ventil tzv. podle mě šel tlak i do budíku i do blow of ventilu. :)
  • Avalloc
    Tak už jsem na to přišel uff :) Z uvedené hadičky na obrázku se to dále redukuje na plastovou hadičku velikosti vnitřního průměru která vede do BOV.
  • Avalloc
    Díky za radu, mně přišlo, že ta hadička vedla směrem pod motor... Škrtící klapku jsem se měsíc zpátky pokoušel vyčistit a neporadřilo se mi jí celou vyndat ven, takže to bude peklo :(( Pokud sem někdo může hodit fotku, kam vede ta hadička tak jí sem prosím hoďte díky :(
  • Denis 1,9 JTD:(
    Začnu dobrou zprávou: vybral sis správnou hadičku :)
    Ta hadička původně vede ze sání do Blow off ventilu, leze to jakoby pod šrtící klapku a pak dopředu k blow off. Já ti svoji nevyfotím, neboť to mám trochu jinak...pokud se nemýlím, tak originálně by po chvíli měla ta hadička přejít do plastové trubičky.
    A teď špatné zprávy: Aby ses nějak dostal ke zbytku hadičky, musíš vyndat baterku, škrtící klapku a ten černý kus sání.
    Jezdit se s tím chvilku dá, ale ničíš tím turbo.
  • Avalloc
    Takhle to mělo vypadat po napojení "T" s hadičkou k přístroji na měření tlaku turba...
  • Avalloc
    Chtěl jsem si nainstalovat do auta budík na měření tlaku turba a když jsem došel k samotnému napojení hadičky na měření tlaku, tak jsem při mé smůle urval částečně zpuchřelou hadičku která je na obrázku označená červeně, urval jsem z ní tak 10cm takže vůbec nevim kde je její konec, vim jen, že šla do oblouku dolů směrem k turbu, je to tam dost nedostupný, tak bych potřeboval poradit kam vede druhý konec abych jí mohl celou vyměnit :( Pokoušel jsem se hledat stejný průměr hadičky ale neuspěl jsem. Dá se bez toho nouzově jezdit? Nebo si koleduju o další průser? Jsem z toho celej špatnej, raději už nebudu nikdy nic dělat, všechno jenom poser* :(