teplota vody 2.0 16V

  • Pegas77
    sebo: detaily zde http://www.fiatcoupe.cz/forum/technicke-dotazy/705 6-zameny-motoru/
  • sebo 1.8 16V
    Ty máš coupe z iným typom motora?
  • Pegas77
    a jak je to s termostatem, je někde samostatne nebo na necem pridelan, jde o to ze mam jiny blok motoru (z Cromy, uchyceni a kanaly byly stejny ) tak abych poridil spravny typ
  • sebo 1.8 16V
    mne to tiež držalo okolo 70C na starom termostate .Okrem zlého kúrenia to "nevadilo" po prečistení chladiaceho okruhu nechápem prečo ale najviac bordelu vyšlo z kúrenia to teraz v pohode prehreje auto .Už som tu písal ze spotreba mi v priemere klesla o nejakých 0,5litra na 100km ale zase dolejem za 10 000 km asi pol litra oleja čo som na starom termostate vôbec nemusel .Ak nemáš problém peniaze vymeň ide zima .Alebo skus to prečistenie ale priprav si aspoň 20 litrov destilky na prepláchnutie bude to lepšie kúriť dokonca niektorý píšu ze sa im zlepšila funkcia staršieho termostatu ale nepočítam ze by to bol prípad na FC
  • Kefalín 20V
    jo většina aut má provozní teplotu nastavenou na 90°C a asi je to proto že je to nejlepší. Někdo tady ale psal, že coupé má lepší výkon při 80°. Já mám termostat co mi v zimě drží teplotu na 70° a spíš jsem chtěl zjistit jestli je to problém a mám to řešit nebo jestli je 70° dostatečná teplota aby se neničil motor
  • sebo 1.8 16V
    Hm ako na to prišiel teda nemyslím nič zlom Fiat dava termostaty od 83 do 88C nebol by problém nastaviť aby otváral na 80 väčšina aut stabilizuje okolo 90 a od 100 spína Sahary skoro každé auto .Môj termostat je novy ale namiesto 88 otvára na 95 a zaviera sa pri 90C takže asi tak "92" ako sú staršie Behr postupne otvárajú pri nižšej teplote .Ale nehádam sa myslím ze okolo 90C je optimum
  • Kefalín 20V
    já myslím, že to tady řešil Honza a přidával si spínač ventilátoru, aby mu to i v létě nešlo přes 80°, ale možná se pletu už je to dlouho co jsem to četl. Při vyšší teplotě se z nějakého důvodu sníží výkon.
  • sebo 1.8 16V
    Presne aká teplota robí najlepšie motoru je veru zaujímave by asi vedeli odpovedať vo fiate
  • sebo 1.8 16V
    ako ktoré verzie a ročníky staršie 1,8 boli tuším na 82C novšie 88C Mne behr otvára pri 95C a zavrie sa pri 90C ale podla mňa ako bude ten termostat starnúť ta teplota klesne .Skúsenosti žere menej benzínu o drobec ale zase si cucne oleja
    Na každu verziu FC a termostatu sa dá zistiť koľko by mala byt
  • Kefalín 20V
    nemá mít coupé nižší teplotu než 90°? Termostat mi taky otvírá na 70°, ale nějak to neřeším, protože se mi zdá, že když se v létě při pojíždění ve městě zahřeje na 90-95° tak potom hůř jede. Nebo teplota 70° škodí motoru?
  • sebo 1.8 16V
    čo som našiel bol len jeden typ 2l 16v a je aj drahší ako som písal ma asi uzatváranie malého okruhu keď sa otvára veľkýhttp://www.ebay.de/itm/BEHR-THERMOSTAT-FIAT-COUPE- FA-175-2-0-16V-/190577902367?pt=DE_Autoteile&h ash=item2c5f54031f
  • sebo 1.8 16V
    U 1,8 boli 2 tipy Si nájdi presne pre ročník aký máš mne sa to dalo skontrolovať podla VIN
  • Pegas77
    toz 50 eu neni moc ale hledal jsem ted na ELIT a autokelly a nic
  • sebo 1.8 16V
    Ak nemáš hlboko do kapsy tak vymeň daj si pozor na výrobcu a presný typ aby si nemusel tmeliť na vyše vývody doporučujem Behr "cena kvalita" ak je aj 50 euro pre teba hodne prelep nárazník a zvládneš aj zimu
  • Elkar
    pri teplote kolem 0° mam po 7 km asi 80° velmi klidnou jízdou (do 2000 otáček)

    Atmosfera se mozna ohriva o neco pomaleji, ale tohle bude problem v termostatu. Neni to takovy problem jako kdyby se to prehrivalo ale vymena stoji za to.
    Vykonny motory potrebujou vykony chlazeni.
  • sebo 1.8 16V
    podla mňa termostat . Vekom otvára skorej mne stabilizoval teplotou na 65 až 70 po výmene od 90 do 95 .Osobný postreh spotreba sa o niečo zníži ale zvýši sa o niečo spotreba oleja "keď vymeníš"
  • Pegas77
    nevím jak tu hledat, tak nevím zda se již řešilo ale je normální že teď při venkovní teplote kolem nuly mám teplotu vody po cca 13km přes město něco málo pod 70? ono i v létě se to hřeje pomaleji nez bych cekal, je pravda ze jezdim celkem klidne a moc to nevytáčím

    mám měnit termostat nebo je to u Coupe normální?