-
18:41:16 15.10.2011
jj, MBC lehce napojíš, prostě do cesty mezi hadici a WG dáš ten ventil.
-
06:23:30 11.10.2011
při tomto řešení by také neměl být problém se zapojením ebc,mbc? nebo se pletu?
-
19:09:59 10.10.2011
A ten regulátor tlaku turba(ten váleček na fotce) je tam jenom , aby ŘJ nevypsala chybu.
-
19:08:52 10.10.2011
I tak se to dá, drží to furt nastavený tlak, v podstatě to není na škodu, pokud nemáš Coupé na "ekonomickou" jízdu, ale na blbnutí.
-
11:33:00 10.10.2011
tak regulace je napřímo z hadice do wastegate. :)
-
20:50:54 9.10.2011
mas tam nekde rucni MBC..:)
jdi po hadickach od WG, pak ze sneka turba a z te hadice sani..
-
20:41:49 9.10.2011
do a z,žádná hadička nevede a nikde žádná hadička volná není,tak nevím jak to zapojil :) zítra to musím ještě prozkoumat.
-
19:29:15 9.10.2011
a zezadu mas zapojene ty hadicky do tohodle valecku? jinqak by to melo byt napojene z te hadice pred turbem jak je smerem k vaze tak se tam podivej
-
19:23:45 9.10.2011
aha,no měl jsem to u krosmena,dával mi tam vetři turbo a mbc nemám,tak to se ho budu muset zeptat
-
17:59:00 9.10.2011
regulator tlaku turba hadicka tam musi byt teda jestli ho nemas vyrazenej a misto nej mas MBC-rucni regulatr tlaku..
-
17:51:47 9.10.2011
neměla by vést nějaká hadička do a ven? Řekl bych,že jsem tam hadičku měl když jsem dělal spolkový válec,tak se mi to tam pletlo.