co je toto?

  • Denis 1,9 JTD:(
    jj, MBC lehce napojíš, prostě do cesty mezi hadici a WG dáš ten ventil.
  • K0K1N 20VT
    při tomto řešení by také neměl být problém se zapojením ebc,mbc? nebo se pletu?
  • Denis 1,9 JTD:(
    A ten regulátor tlaku turba(ten váleček na fotce) je tam jenom , aby ŘJ nevypsala chybu.
  • Denis 1,9 JTD:(
    I tak se to dá, drží to furt nastavený tlak, v podstatě to není na škodu, pokud nemáš Coupé na "ekonomickou" jízdu, ale na blbnutí.
  • K0K1N 20VT
    tak regulace je napřímo z hadice do wastegate. :)
  • Scoupe
    mas tam nekde rucni MBC..:)
    jdi po hadickach od WG, pak ze sneka turba a z te hadice sani..
  • K0K1N 20VT
    do a z,žádná hadička nevede a nikde žádná hadička volná není,tak nevím jak to zapojil :) zítra to musím ještě prozkoumat.
  • Scoupe
    a zezadu mas zapojene ty hadicky do tohodle valecku? jinqak by to melo byt napojene z te hadice pred turbem jak je smerem k vaze tak se tam podivej
  • K0K1N 20VT
    aha,no měl jsem to u krosmena,dával mi tam vetři turbo a mbc nemám,tak to se ho budu muset zeptat
  • Scoupe
    regulator tlaku turba hadicka tam musi byt teda jestli ho nemas vyrazenej a misto nej mas MBC-rucni regulatr tlaku..
  • K0K1N 20VT
    neměla by vést nějaká hadička do a ven? Řekl bych,že jsem tam hadičku měl když jsem dělal spolkový válec,tak se mi to tam pletlo.