-
19:29:12 27.11.2011
proto sem si koupil mechanickej budík a 3m hadice:) a teď nově budíky STACK
-
19:18:31 27.11.2011
jj zdeny, tím měřákem se řid, ten se povedl, je přesnej a spolehlivej proto jsem si jich taky za 6let pořídil několik :-)
-
13:58:20 27.11.2011
Olej sa mi nestraca ziaden.
Mam tam teraz Castrol 10W60 *Edge sport
Naposled som bez doliatia vydrzal od výmeny do výmeny 15000km, teraz mam najazdene cca 5 tis.
-
21:55:54 25.11.2011
Luxorku:-)) : vidím to každý den na měřáku tlaku oleje:-))
-
13:49:37 25.11.2011
takže jak to vysvětluje Tvojí teorii? nevidím tam nikde ani náznak něčeho co by jí podporovalo, nebo jsem něco přehlédl mezi řádky? :-)
-
11:55:10 25.11.2011
-
05:39:32 25.11.2011
v závoďáku i v zimě jezdíme 15W50... problém čísla 15 v zimě je ten, že olej musí mít alespoň 40-50° než tomu začneš nakládat, protže to tak dobře nemaže a díky jeho vyšší "viskozitě" hrozí vystřelení a zaseknutí redukčíku na tlak oleje
v tom druhým čísle není problém ani v zimě...
v civilu i v coupe jezdím celoročně 5W50 od Mobilu
-
19:39:17 24.11.2011
když je stejná čerpatelnost tak proč se při ranních startech méně zatěžuje čerpadlo s 10W40 vs 10W60? vysvětlení? to někde psali?
-
19:17:49 24.11.2011
Při ranních startech 10w40 tolik nezatěžuje olejové čerpadlo jako 10w60.
-
19:08:58 24.11.2011
??? nechápu, důvod? V čem bude lepší 10W40 v zimě když motoru občas naložíš oproti 10W60?
-
16:46:58 24.11.2011
Dohadů na téma 10w40 a 10w60 je na oleje.cz hodně:-))Co jsem se díval do technických listů k oleji je čerpatelnost oleje v zimě u obou typů stejná.Spíš se trošku více namáhá olejové čerpadlo.Nejlíp by bylo mít na léto 10w60 a na zimu 10w40:-)
-
15:01:01 24.11.2011
JaUjcik: olej se ti ani trochu neztrácí? Já měl třeba: první závada byla přicpané odsávání klikovky a druhá co došla po výměně oleje byla KO zdvihátko ventilu na jednom válci. Motor taky u první závady nechtěl jet a skončilo to tak že hadice u spony povolila a olej mi tekl ven :( Tzn oprava za několik desítek tisíc :D a motor jede jako new ale zatím zajíždím :) A kydž jsem u toho oleje všichni doporučují selenku a valvoline 10w60 ale nikdo neřekne že na zimu není tenhle olej zrovna vhodný :(... teda asi to bude tím že většina zazimovává :D
-
20:49:47 23.11.2011
mne tiež niečo podobne robila palivová pumpa Od výmeny problémy prestali
-
20:05:41 23.11.2011
Zdravim, po dvoch mesiacoh doslo cerpadlo z reklamacie. Vysledok, ze je poskodene ale reklamaciu neuznavaju, nakolko bolo nadmerne znecistene a necistota poskodila cerpadlo.
Divne je ze motor ide, aj do otacok a nedusi sa, spravil som 120km za vsetko OK.
Napadaju ma dve moznosti:
- zavada sa ukaze po case zase
- cybov bola spina v cerpadle, ked ho testovali tak z neho spinu vycistili a teraz ide
- pripdne tretia moznost, cerpadlo mi vymenili za ine pouzite a nepriznali sa.
Este som pozeral sviecky, ze ak by to bola ta cievka, tak si myslim ze jedna by potom mala byt spinava, pripadne inac vypalena.
obr.
http://imageshack.us/photo/my-images/703/imag1505. jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/imag1507. jpg/
-
19:00:26 4.10.2011
cidlo teploty na termostatu ma dva kontakty, jeden na budik a druhy do jednotky, mohlo by delat problemy s nouzovym rezimem, ale pokud ti spadne vykon tak ze to proste nejde vytocit tak spis porad vsazim na civku v prvnim nebo druhem valci
-
22:51:32 3.10.2011
este som sa do toho nepustil, ale vcera na zraze som sa bavil s chlapikom a ten tvrdil ze mali ten isty problem a chyba bolo cidlo teploty.
co vy nato?
-
05:00:53 30.9.2011
ne neda se to poznat pokud nehcipne uplne, dokonce jsem mel zrovna minuly tyden tak chciplou, ze diagnostika ji normalne rozjiskrila tak jak ma, ale jak byla v motoru tak okamzite vynechavala az vymena za jinou vse vyresila
hledej v bazaru tam je nekde i adresa na nekoho od koho jsem to bral za 400,- jinak podle cisla tam pasuje i z barchetty ale coupe a barcha jen do roku 1999 pak sou novejsi, levnejsi a spolehlivejsi ale nikdo to tu zatim nezkusil jestli by to slo nahradit
-
17:07:38 29.9.2011
da sa ta cievka dako elektricky pomerat?
skusim vytocit vsetky sviecky a skontrolovat ci nebude niektora zanesene, myslim ? ze by to mohlo vadnu cievku odhalit.
-
19:35:40 27.9.2011
jj civka na prvnim nebo druhem valci, nekdy chcipne na fleku a nekdy chcipe i pul roku v krecich
-
07:53:28 27.9.2011
Můj typ je jedna z cívek co přestane fungovat
-
22:34:17 26.9.2011
me to taky neslo do otacek za plynem a na vine bylo cerpadlo.
-
20:50:12 26.9.2011
nie, za pekneho letneho pocasia.
Ked je motor teply aj studeny.
btw. som pozeral tie datumy tak nove cerpadlo bolo v aute este pred tym ako prvykrat zacal motor blbnut.
Teoreticky to zdochynanie po par km moze mat za nasledok cerpadlo. Ale to ze neche ist do otacok, je problem noveho aj stareho, tak usudzujem ze je sakra nahoda aby u oboch nastala ta ista chyba. Kedze po zalozeni stareho cerpadla motor nezdychal po par km, ale blbne poruchov spred cca roka, a to ze nejde do otacok.
-
15:39:19 26.9.2011
Zdravim, kedze 1,8 je aj v Coupe, rad by som sa opytal na Vase rady.
Pred cca. rokom mi na krizovatke motor zacukal, nechcel sa rozbehnut. Po par pridaniach na prazdno, poskakal a rozbehol sa. Tak som tomu neprikladal ziaden vyznam.
Po cca. dvoch mesiacoch nato mi na ceste do Nemecka zacal motor blbnut stylom ze neslo ho vytocit na dialnici ked som chel presiahnut 140km/h resp. 4000ot./min. tak motor zacal stracat vykon, dusit sa a brzdit auto. Po ubrati plynu pod 4000 siel motor dalej, cize do tych 4000tis. tahal normalne. Dosiel som na hotel, auto som odstavil na parkovisku, stalo dva dni, medzytym som skontroloval a podotlacoval vsetky kable a koncovky ci sa nieco neuvolnilo. A auto zase slo bez problemov. Myslel som ze je to v poriadku ze bola uvolnena daka koncovka. Preistotu som bol na Diagnostyku v obyc. servise(delfi) ale ta nic nenasla, len obcasnu poruchu kluca ale tu som mal uz ked som auto kupil a tak to nedavam za poruchu.
Avsak, pred mesiacom mi motor zacal blbnut, po rozbehu som usiel par km, a motor zacacal dusit az uplne zastavil. Ked som motor znova nastartoval tak chvilku tahal v celych otackach a potom zase sa zacal dusit az zastavil.
(Spomeniem, ze niesom si isty kedy presne ale pred rokom som meil benzinove cerpadlo, lebo strasne piskalo.)
Vimenil som benzinovy filter, s autom spravil 100km a chyba sa prejavila zase. Kedze som nevedel co s tym, siel som do Fiatu. Kde spravili diagnostyku a ziadnu chybu nenasli, este skusali vymenit vahu vzduchu, a ta bola tiez dobra. Ich typ bol ze je vadne cerpadlo (bosch), kedze malo este len cca rok dal som ho reklamovat. Teraz cakam ako dopadne reklamacia. problem je ten ze som znova namontoval to stare piskajuce, ale predtym fungujuce, jazdil som 2 tyzdne najazdil cca 300 km a motor zase zacal blbnut a neche sa vytocit nad 4000 ot, niekedy aj 3500. Nepomoze ho vypnut a znova nastartovat.
Ma niekto napad cim to moze byt?
Uz som uvazoval ci to nebudu dve chyby, a dvakrat vadne cerpadlo kde jedno cerpadlo nedovoli tocit nad 4000, a druhe po chvilke vypadne. Ale takato nahoda sa mi vobec nezda. navise sa to prejavuje sporadicky, ze auto dva tyzdne ide a potom vpypadne.
Este sa pokusam dopatrat datumy, kedy sa prvykrat zacala prejavovat porucha s otackamy a kedy som menil cerpadlo stare za nove.
Sviecky, filter vzduchu maju najazdene cca 15tis km.