-
09:58:47 15.9.2011
oooo děkuji :-D taky sem rád, že se to nakonec takhle super povedlo...
-
10:39:24 13.9.2011
Takže přidřené ložisko dál už to nestartuj nebo ti ten klíňák rupne a namotá se někam, kde by udělal mnohem větší škodu!
Prostě to rozhoď a vyzkoušej jak se která kladka točí. Musí jít zlehka a nesmí vydávat žádné divné zvuky. Já měl takhle těsně před smrtí alternátor ("kvalitní" repas + přeplej řemen), po opravě za kterou děkuji coupemu20vt jde vše jak hodinky :)
-
20:35:44 12.9.2011
Uz se jen pali klinak :-( ,ale na pohled se vse toci.
-
20:12:52 12.9.2011
Jestli je to žlutě označené servočerpadlo,tak olej v nádobce je a načervenalej.
-
19:55:58 12.9.2011
Spodní neoznačené v červeném značení,je asi klimakompresor,ta je ale vypuštěná..
-
19:38:37 12.9.2011
Děje se to v červeném značení , to žlutě značené se točí i s klínakem.
-
18:05:59 12.9.2011
Sací potrubí je na druhý straně než klíňák, ne?
-
12:55:42 12.9.2011
Jde to s té věci vedle sání kterou pohání klíňák,jen neví co to je :-( .
-
09:20:12 12.9.2011
Řekl bych nějaké ložisko možná i kladka, nastartuj to vem si klacek dej k němu ucho a hraj si na doktora.
Pokud si ale moc nevěřís bude lepší to dát někomu zkušenému :)
-
21:30:48 11.9.2011
Tak jsem to startnul a už to jen píská,nejspíš už jen klíňák. Co to teda aspoň je ? Co mám shánět?
-
17:39:20 11.9.2011
Kluci, co může rachotit vlevo od sacího potrubí při pohledu na motor ? Jedina vec na kterou to vypadá má 2 hadice ,olejové čerpadlo? Dělá to jen na volnoběh,jde o 16VT . díkec