A co je s SPZ?:) nechapu..
Jinak jj,chlapík co s tím jel na STK rikal že museli na emisích změřit jiny auto..:) ja se tlemil ale Petan(Scoupe) rikal že uz jsou od neho zvyklý..:D Koukal jsem na ty hodnoty z emisi a byly dokonce nižší nez pred tim, kdyz jsem vyfuck vykuchal..:) zázrak..:)))
nahodou to mas pekne v basech a to strileni uplne zanika, jinak co do sily to mame podobne a kat i stredni hrnec mam :D
jo a s tou spz a textem ze ti museli merit emise na jinem aute... :D
Ja to delal na neturbu. A vysledek? Rachot jako krava,nedej boze jet s tim nekam v noci mezi barakama..:D to se klepali okna, ale zvuk paradni, vice smrdi, huli, na emisich rikal ze museli zmerit jiny auto a napsat ty hodnoty me, protoze u myho to vylitlo do cervenyho okamzite. Co se jizdy tyce, moje atmo byla ve spodnich otackach mrtvola celkem takze to zustalo vicemene stejny, ale od 3000 ot se auto lip podalo, lip slo za plynem, trochu to strilelo, ale celkove to bylo i pro laika zlepseni. Aby slo lip odspod, mozna by bylo lepsi udelat delsi cestu sani, zas mu ale bude chybet vzduch ve vysokejch podle me.
No kazdopadne jak rikam rachot to byl neskutecnej, musel jsem dat aspon jeden rezonator. Trubka, rezonator, koncovej tlumic.. A uz to bylo lepsi..
Jinak takle to znelo beze vseho jen s koncem- jak rikam v noci to byl rachot jako blazen..:)
prdlajs.. to že to nejede, dělá rozladěná směs... kdyby každej doladil řj (nebo minimálně lehce přidal na tlaku paliva) úměrně tomu zásahu (tj podle lambdy) tak to jede vždy líp než s katem
vyhodil sme kat na coupe - zcela holá serie 2l 16v a jelo to o dost líp (na 1/4 míli šel čas o 1,5 s dolu..)
vyhodil sem kat na tipu (2l 8V) a o5 jelo to líp, rozjezdy sem zde mohl konat v pohodě na 2jku bez plynu, pouze puštěním spojky a auto bylo o dost svižnější... (na 1/4 míli 15,5 s na jinak seriovýho tupouna v této motorizaci to byl špičkovej výkon...)
Má někdo na autě sportovní KAT? Svezl jsem se v autě bez KATu a pokud jsem dostatečně nepodřadil, tak jsem měl rozjezd jak z kamionem...ostatně to mi potvrzuje von Raven.
na rachot jsou jine hrnce na potrubi, bez katu to spis smrdi, strili, vresti
pokud mas turbo tak to neni spatne ho vyhodit, pokud ti nevadi vyse uvedene a emise vyresis, pokud turbo nemas je to na ho*** reseni, dole to nepotahne a do kopce se nerozjedes aniz by te nekdo na kole nepredjel, takze tam je lepsi ocelovy sportovni kat... howgh
No ja tiez som vyndal kat.(16vt) a ide to dost lepsie ako predtym...Horsie je,ze v zime to velmy dymi,ale ja mam len zadny vyfuk a od turba mam 75mm ruru :D ...stk+ek neresim,do kapse 10€ a mam to :D
záleží jestli máš turbo nebo ne,jestli ano,dal bych ho pryč. Mě to jde víc od nižších otáček a vrch bych řekl,že je trošku horší ale to může být jen pocit,páč to nemá takovej turbo efekt, no a trošku víc to smrdí :) ale spodek je fakt o hodně lepší.
Má někdo informace/zkušenosti o katalizátoru?
Někdo říká, že je pak auto dost líné ve spodních otáčkách. Naopak, když otáčky pak jsou, tak od rachotu neslyší rádio :-D