Co vše může mít vliv na podtlak?

  • Innocento
    Já si myslim, že ten podtlak, kterej ho drží otevřenej vytváří právě těch 2.000 otáček v součinosti se zavřenou škrtící klapkou. Že to po prošlápnutí padne skoro na nulu způsobuje to, že je otevřenej a pozdě reaguje na změnu. Pak by stačilo zjistit, proč to drží tak vysokej volnoběh.

    Stejně tak můžu mlít naprostý nesmysly :-)
  • Vojta
    Zapomeňte na BOV prosím.. já s bovkem nic nedělal, fungovalo perfektně, pro jistotu jsem ho vyměnil za jiný funkční kus a naprosto stejné..vše ohledně bovka je v pořádku, tam problém prostě není :-) Přes tu malinkou hadičku jde tak silný podtlak, že to bovko otevře (vycucne) na volnoběh. Něco musí být se směsí či vzduchem.
  • Denis 1,9 JTD:(
    Vojta: může být slabé pérko v BOV.
    V BOV se vlastně sčítá tlak před klapkou a podtlak za klapkou.U volnoběhu máš mít 0 / -0,6 bar. Při jízdě to je někde kolem +1 / +0,9, takže malý rozdíl. Jakmile povolíš pedál, mělo by to ihned odfukovat. Kdyby byl špatný průtokáč, tak to jednoduše chcípne.
    Máš ten BOV zapojen správně(před klapkou)?
  • Vojta
    Bovka mám 2 plně funkční a otvírá to obě stejně. V bovku určitě problém není. Navíc bovko se má otevřít jen když jde od turba tlak, pustíš plyn, v ten moment se k tlaku turba připočte síla podtlaku z motoru a otevře se BOV..jenže ono je naplno otevřené na volnoběhu, kdy turbo netlačí..tudíž proto říkám, že podtlak je moc velký.. Podle mě musel odejít nějaký senzor či spínač či cosi, jenže který. Kdyby byl špatný ten "průtokáč" co je přímo nahoře nad klapkou?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    zapoj budík na podtlak/přetlak a mluv v konkrétních číslech... 20VT má mít na volnoběh cca - 0.6 BAR podtlak. pokud máš míň, je někde díra, kudy přisává falešnej vzduch. viděl bych problem v tom BOV. jakej typ používáš?
  • Vojta
    Zdarec.
    Řeším zrovna perličku. 20VTčko drží otáčky za studena i tepla 2000, občas si houpne i výš. Po přišlápnutí plynu a puštění se zhoupne na 200 a zase zpět na 2000. Divné je, že je vysoky podtlak, který mi otevírá na max BOVko při volnoběhu. Zkusil jsem i jiné BOVko a stejné. Co vše může mít vliv na ten podtlak? Nějaké špatné čidlo by udělalo takový maras, nebo to spíš bude něco mechanicky?