Upgrade zadní nápravy
-
10:02:14 8.8.2011Denis : klec neprichazi v uvahu, je to auto na celkem normalni jezdeni a ne zavody. Zkusim tedy poresil vyladeni pruziny vs. stabilizatoru ... :-) dikas
-
10:19:28 7.8.2011LWQ: Honza má pravdu předsedo, nezkoušej něco nového, když už vlastně vše je vymyšlené. Stehováním nápravnice se už ztužovaly i Favority na závody. Možná by to pomohlo, ale stačila by jedna trubka, ne celý rám.
A k tomu kontaktu kola s vozovkou: Myslím, že právě tužší pružiny musí být na stabilizátor, takže aby se to nenaklánělo jak loď a mělo to kontakt, je třeba sladit nastavení stabilizátoru a pérování.
Raději bych investoval do klece, když už, ta vyztuží celý skelet, aby se nekroutil. -
18:27:48 5.8.2011A prave tim pripravkem to nejde resit ? Aby se nemuselo sahat do stabilizatoru ?
To provareni predku zkusim prozkoumat :-)
A diky za odkaz ;-) -
16:58:18 5.8.2011zbytečný
Jelikož je přední nápravnice sbodovaná ze dvou plechů na pár místech tak je dobrý ji provařit "sestehovat" cca 5cm housenkami po obvodu... (podobnou metodou se připravujou a zpevňujou karoserie na závody)
Tím by měla ztuhnout natolik, abys nepotřeboval tohle...
Navíc s tímhle nastane problém u sníženejch aut, protože to dost vyčuhuje pod auto..
Na zadní nápravu musíš jinak - pokud nemáš totálně schnilou tu nosnou trubku, tak je je dostatečně tuhá. a to tak že celá nápravnice zpevňuje zadní část skeletu...
problém odlehčení kola je v tuhým stabilizátoru, kterej eliminuje náklon kastle.. takže změkčit, ale zas se budeš naklánět jak na moři...
na fáčku a golfech jsme provařovali zadní nápravnici (vzdáleně plní fci stabíku) takovým stylem že jsme uzavírali to Učko pásovinou po celý délce.. auto se pak v zatáčce ani nehlo, a jezdilo po 3...
problém ustřelujícího zadku je v rozložení váhy a nastavení, který je většinou tvrdý..
http://www.drivingfast.net/car-control/oversteer.h tm
doporučuju -
15:37:19 5.8.2011ale tohle na tom odkazu je pod přední nápravu...
navíc nevim nevim, ale kdo má sníženo, tak by se tímhle mohl někde pěkně přikotvit...
PS: není to nic složitého, to se nechá spíchnout doma... -
13:37:54 5.8.2011zaujimave
-
11:39:16 5.8.2011Vim, ze to pro 1.8V16 neni vubec kriticky, ale rad bych poresil moznost upgrade zadni napravy, respektive jeji stabilizace. Proste aby mela co nejlepsi kontakt s vozovkou pri prujezdech zatackami, tedy se mimojine omezila odstrediva sila co zveda vnitrni kolo pri prujezdu. Nechci (nechtel bych) to resit tvrdsim podvozkem, uz takto mi na nase "cesty" je podvozku a auta celeho obcas (cim dal casteji) lito ...
Diky moc predem ...
Neco pro inspiraci - je toho tam napsanyho hooodne (neni to 1.8V16, ale castecne by to mohlo byt kompatibilni, ne? ...) ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIAT-COUPE-16V-20V- ULTRA-RACING-4PTS-FRONT-LOWER-BAR-_W0QQcmdZViewIte mQQhashZitem27b8f8a73aQQitemZ170607028026QQptZMoto rsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories