-
13:54:11 30.7.2011
no nevím...ale asi každopádně to bude něco se sáním :/
-
11:26:29 30.7.2011
U koho jsi to měl a co se dělalo?
-
11:24:35 30.7.2011
to je asi kravina...
-
20:32:41 29.7.2011
Mohlo by to být tím,že filtr saje málo vzduchu tím pádem se to jakoby dusí típ pádem to nasaje olej a pak pustí ven...?
-
12:06:01 22.7.2011
No budu to muset dovyřešit....je to pro mě velkej problém,je to daleko a opravený to nebude za 2h...autem potřebuju jezdit každej den:/....jinak ten dým je čistě bílej
-
10:15:21 22.7.2011
tak to opět reklamuj. když to necháš dělat jinde dopadne to tak,že ti vymění půlku auta,nebo ti řeknou že tam nemáš hlavové těsnění :-) a pořád budeš platit jako mourovatej a pořád to nebude ono. tohle se musí dělat tam kde to generálkovali. motor je předpokládám v pořádku jen žere olej. pokud to i mofře čoudí tak jde kolem VV do výfuku = jednoduchá a jasná oprava!!!
-
05:32:21 20.7.2011
Marcel 8Vritmo,20Vkappa:To jo.já už tam byl a dělá to furt:/.Nemám to zrovna moc blízko abych tam jezdil každej víkend
-
22:10:34 19.7.2011
už jsem ti řikal jednou abys to řešil tam kde ti dělali GO. Vítek má jistě záznamy o tom v jakém stavu byly válce a ta vodítka. jestli jsi dostal kazový těsnítka který nedrží,je potřeba je vyměnit! Mě kappa taky žere olej,ale prej to 2446ccm kappy dělaly,ale modrej dým mi z výfuku nejde,to vypovídá o tom že máš netěsné dříky VV a tamtudy to fixírkový efekt táhne do výfuku
-
18:24:41 19.7.2011
No podle mě to funí docela dost.Zatím sem ještě neměřil
-
07:58:24 17.7.2011
tak tam je někde problém.. v tomhle motoru jsou ještě silnější kroužky, než jsem uvedl...
já mam podobnej problém u stila 1.8 s tím že to nekouří vůbec a jede to bez problémů v celým pásmu až do omezovače...
změř ty kompresní tlaky a koukni jak moc to funí přes nalejvací hrdlo.....
-
21:54:09 16.7.2011
Jo měsíčně je to okolo 1000km...,ale to přeci něco musí vydržet,nejezdím jak hovadu aby to bylo vždy jen na chvilku:/...coupé mám rok 98..
-
07:29:40 16.7.2011
pokud to ej poslední 1.8ma, tak ty trpěj na kvalitu a interval oleje, samozřejmě jsou citliví i na přehřátí a na chování k motoru- jsou tam kroužky 1,2 1,2 a 2mm což jsou žiletky jak ze závoďáku... s tím pak stačí málo a je problém... samozřejmě dokážou i snadno popraskat....
-
07:27:41 16.7.2011
a nájezd km za ten měsíc?... pokud do 1000-2000km tak to je moc a je tam problém s kroužkama, nebo těsnítkama na ventilech, případně šišatejma vodítkama, pokdu se motor dříve potkal a vodítka se neměnily..
zkus otevřít víčko na dolejvání a zjistit jestli odtamtud funí, nebo ne... Trošku bude funět vždycky, pokud funí hodně, kroužky KO, pak ještě změř kompresnít tlaky, aŤ vidíš jestli to postihlo všechny válce, nebo ne...
-
21:27:44 15.7.2011
moc...dolejvám cca měsíčně 1-2l...
-
15:52:36 15.7.2011
kolik to bere oleje?
-
08:59:58 15.7.2011
oleje tam mám vždycky podle měrky a když tam mám už málo tak furt jde ven
-
08:59:20 15.7.2011
myslíš že to něco společnýho se sáním?...furt musím dolejvat olej a pak čistě bílej vyletí z vejfuku:(
-
05:34:37 15.7.2011
pokud se dusí a jde olej, problém je asi jednoduchej oleje tam jde dost hodně...
-
20:06:25 14.7.2011
Tak jak mnozí víte mám auto cca půl roku po go....ale....zas to začlo dělat to stejný...když mu dupnu a vytočím ho cca na 5 tis tak olej z vejfuku ven a auto se jakoby dusí....proč?:(