Palivoměr

  • Elkar
    no zkusim konektory. dik.
  • sebo 1.8 16V
    udaj o hladine sa ti prenáša z plaváku v nadži je namontovaný na palivovej pumpe a k nej sa dostaneš zo zadu ako más kufor nad vyhneš ten koberček a na pravej strane bude taky plastový kruh pod nim je palivová mali by ti donej ist 2 konektory jeden je napajaci pre pumpu ten bude mat podstatne hrubšie drôty Na ten merací konektor idú tenšie . Ale keby si sa chcel dostat k plavaku je iny zazitok nemyslim ze sa to oplati kvoli tumu ze ti pri rezerve zblbne merac
  • Elkar
    Konektory k čemu? kdeže to je? Tuhle oblast auta zase neznám.
  • sebo 1.8 16V
    mno mne to nerobilo až po výmene palivovej mi odišla a ten celý držiak som kúpil z búraného fiata takže neriešim keď odíde ta čo mám namontovanú hodím novu + palivo-mer pôvodný ten bol OK Osobne by som vytiahol konektory z palivovky co idú kontakty a prestriekal nejakým sprejom na kontakty možne aj ta zem ale keď ti to ako píšeš robilo presne na hrane rezervy je na tom odporovom bežci taky prerušený kúsok a to urobiť možno vytiahnuť von ale hnusná robota za takú hlúposť ale keď budem znova vymieňať pumpu už za novu tak si to opravím
  • Elkar
    resil si to nejak?

  • sebo 1.8 16V
    bude ti to robiť to iste
    ako mne
  • Elkar
    ja totiz vubec nemam tuseni jak to funguje, tak jsem naive doufal ze mi tu nekdo rekne, ze se nekde nejakej kabel nebo kontakt podelal a je treba ho spravit :D
  • sebo 1.8 16V
    to by dávalo logiku
  • Elkar
    sebo: tak mě napadá.. že se to dělo u té předposlední tlusté čáry a tam je rozhraní kdy začne svítit hladový oko.
  • Coupe73
    Mě se to stává taky, bohužel ne jen v zatáčkách. Kolísá to nahoru a dolů. Mám půl nádrže a kolísá na max i na min. Neukazuje přesně. Už i teploměr mi vyběhl asi 2x (teplota byla stejná).
    Otázka možná zní, kde je ukostření budíků? Může to být špatná kostra?
  • sebo 1.8 16V
    mne to blbne pri rezerve to je iná odporová dráha a na tom prechode to blbne ak ti to robí pri plnej nadrž tak neviem
  • Elkar
    Včera se mi stala zvláštní věc. Jel jsem v kuse asi 600km a v prudkých zatáčkách přes hory mi vždy v levotočivé padnula ručička paliva úplně dolu, v pravotočivé se pak vrátila. takhle to chvilku pokračovalo a za chvíli už byla jen spadlá úplně dole.
    Přijel jsem sem do "mého" města a najednou kuokám, že zase ukazuje jak má a nekolísá.

    Nějaký nápad, co by to mohlo způsobovat? Nějaký fígl s nějakým kabelem nebo něco...?