-
13:29:03 4.7.2011
no zkusim konektory. dik.
-
11:41:28 4.7.2011
udaj o hladine sa ti prenáša z plaváku v nadži je namontovaný na palivovej pumpe a k nej sa dostaneš zo zadu ako más kufor nad vyhneš ten koberček a na pravej strane bude taky plastový kruh pod nim je palivová mali by ti donej ist 2 konektory jeden je napajaci pre pumpu ten bude mat podstatne hrubšie drôty Na ten merací konektor idú tenšie . Ale keby si sa chcel dostat k plavaku je iny zazitok nemyslim ze sa to oplati kvoli tumu ze ti pri rezerve zblbne merac
-
10:27:39 4.7.2011
Konektory k čemu? kdeže to je? Tuhle oblast auta zase neznám.
-
03:16:06 4.7.2011
mno mne to nerobilo až po výmene palivovej mi odišla a ten celý držiak som kúpil z búraného fiata takže neriešim keď odíde ta čo mám namontovanú hodím novu + palivo-mer pôvodný ten bol OK Osobne by som vytiahol konektory z palivovky co idú kontakty a prestriekal nejakým sprejom na kontakty možne aj ta zem ale keď ti to ako píšeš robilo presne na hrane rezervy je na tom odporovom bežci taky prerušený kúsok a to urobiť možno vytiahnuť von ale hnusná robota za takú hlúposť ale keď budem znova vymieňať pumpu už za novu tak si to opravím
-
23:45:55 3.7.2011
resil si to nejak?
-
23:39:58 3.7.2011
bude ti to robiť to iste
ako mne
-
23:38:42 3.7.2011
ja totiz vubec nemam tuseni jak to funguje, tak jsem naive doufal ze mi tu nekdo rekne, ze se nekde nejakej kabel nebo kontakt podelal a je treba ho spravit :D
-
23:35:24 3.7.2011
to by dávalo logiku
-
23:35:21 3.7.2011
sebo: tak mě napadá.. že se to dělo u té předposlední tlusté čáry a tam je rozhraní kdy začne svítit hladový oko.
-
22:58:31 3.7.2011
Mě se to stává taky, bohužel ne jen v zatáčkách. Kolísá to nahoru a dolů. Mám půl nádrže a kolísá na max i na min. Neukazuje přesně. Už i teploměr mi vyběhl asi 2x (teplota byla stejná).
Otázka možná zní, kde je ukostření budíků? Může to být špatná kostra?
-
22:45:03 3.7.2011
mne to blbne pri rezerve to je iná odporová dráha a na tom prechode to blbne ak ti to robí pri plnej nadrž tak neviem
-
21:30:14 3.7.2011
Včera se mi stala zvláštní věc. Jel jsem v kuse asi 600km a v prudkých zatáčkách přes hory mi vždy v levotočivé padnula ručička paliva úplně dolu, v pravotočivé se pak vrátila. takhle to chvilku pokračovalo a za chvíli už byla jen spadlá úplně dole.
Přijel jsem sem do "mého" města a najednou kuokám, že zase ukazuje jak má a nekolísá.
Nějaký nápad, co by to mohlo způsobovat? Nějaký fígl s nějakým kabelem nebo něco...?