Cukání při ubrání plynu

  • sebo 1.8 16V
    50 na 4 v pohode necuka mne to robí len na tej 2 bez plynu na voľnobehu zaradene
  • Elkar
    Tak jako taky mám naučený že nebrzdím moc motorem, pokud nepočítím nějakej sjezd, ale jinak většinou vyřadím.

    Nejvíc to cukání se projeví (ale i tak je to jednou, dvakrát z 10 jízd), že po rovince nepořídím pomalinku v koloně jet bez plynu na jedničku na volnoběh. Je fakt, že ne u každýho auta to jde, ale u takhle silnýho s takovým převodem by to mělo bejt ok. Ono to chvili jede bez plynu a pak to jednou cukne a pak se to rozcuka tak musim vysplanout spojku a zase pomalinku najet...
  • von Raven
    asi silentblok, ja zase kdyz tam mam 4ku a morduju to kolem 50km/h priblizne kolem 2000ot tak tam proste se zarazenou rychlosti odpojuje jednotka palivo, jenze zase je to mala rychlost tak ho zase pusti a tak muze vznikat pricukavani pod lehkym plynem :D
  • sebo 1.8 16V
    a ja ze som si to nevšimol ja pri akomkoľvek brzdení vyraďujem neviem prečo jednoducho nebrzdím motorom jedine na snehu tam ani nebrzdime ani nepridávam ani nevyraďujem ale akonáhle nieje sneh. Len nasej zácpe na moste keď idem zo zaradenou 2 bez plynu jednoducho krokom tedy to kope a poriadne neviem či je to to iste
  • Milda
    jardast: pokud by si byl z Brna, mohli by jste vyzkoušet proměnit ty snímače klapky jen na zkoušku, jestli se to nezlepší. Ale nevim nevim jestli to bude snímačem....Popřípadě ta diagnostika, nebo zkusit odpojit, ale to nevím jak bude reagovat.
  • jardast
    A co s tim snimacem polohy skrt, klapky?
  • Elkar
    No jo... je to mozny ze je to ono nebo to je uplne neco jinyho. Rozhodne to neni castej jev. uz jsem se naucil pred ubranim plynu na dva nejnizsi stupne z vysokych otacek vyslapnout spojku.
  • Milda
    Elkar: taky mi to dělalo a byly to silentbloky (ten dolní placatej a ten pod tou kostí nahoře). Nebo dej ručku pokud ti dobře brzdí (případně utáhni lanko pod tapecem u ručky)a zařaď rychlost a nbo zpátečku a mrkni jak se ti motor hýhe->přidávej plyn a hraj si se spojkou, aby auto jakoby cuklo ale zustalo na místě--> nejlépe když to někdo udělá a ty se mrkneš na motor.
  • Elkar
    No na trojku to nepocituju ale na jednicku je to jasna vec, když vytocim třeba na 4 tisíce a pustim plyn ze to zaskube
  • jardast
    ten snimac se da nejak promerit voltmetrem ne?jak a kde a jake hodnoty?
  • jardast
    sebo : rozjed auto na trojku tak na 55Km/h a uplne sundej nohu z plynu aby to brzdilo motorem (nevyrazuj)
  • sebo 1.8 16V
    Chcem to vyskúšať aj na mojom keď uberieš úplne ten plyn vyradíš alebo "brzdíš motorom"
  • Milda
    Mohly by to byt vylítané silentbloky na motoru a převodovce, stačí se podívat jak se motor hýbe nebo je to hodně cítit na první rychlostní stupeň při přidání a ubrání plynu. Dále by to mohla být vlhkost mezi svíčkami a cívkami (zkusit zkontrolovat)dále možní špatné svíčky či cívky (zkusit ve tmě jestli cívky neprobíjí) ---> ale to by bylo pouze při přidání plynu. Je zajímavé, že to to dělá pouze při sundání nohy z plynu. Zkusit auto napojit na diagnostiku, jestli ten snímač dává správné hodnoty nebo vůbec nějaké.
  • jardast
    Zdarec,
    chci se zeptat co to muze u 1.8 zpusobovat?
    Dela to jak za studena tak i za tepla,kdyz treba jedu po meste na trojku,pridam plyn,rozjedu se a pak plyn zcela povolim tak auto treba trikrat zacuka.Jinak vse naprosto ok (volnobeh atd..)Nekde jsem cetl ze by to mohl delat spatne nastaveny snimac polohy skrtici klapky.Diky moc borci :-)