jede na 4 válce

  • K0K1N 20VT
    jo o té repasi taky uvažuju no,určitě se tím nic nezkazí
  • Innocento
    Ta investice do Jetservisu neni vůbec špatná. Budeš aspoň vědět jak na tom ty vstřiky jsou.
  • K0K1N 20VT
    ok,kdyby náhodou tak taky zkusím,díky
  • Coupe73
    Vyčištění palivové soustavy přísadou se pozná po cca 100-200 kilometrech. Osobní zkušenost, cukala mi takhle kdysi Marea a taky to pomohlo. Taky se může stát, že už jsou vstřiky tak zasrané a v perdeli, že jim nepomůže ani svěcená voda.
    Další fintou bylo do plné nádrže nalít 1 litr technického líhu, který pojí vodu v nádrži a technický líh ji dokáže vystrnadit ven.
  • K0K1N 20VT
    tak už mi to nedělá, včera 80 km,dnes 80 km a nic. Tak to profouknutí a přidání čističe palivové soustavy do benzínu asi pomohlo ale vůbec jsem tomu nevěřil,budu to tam lejt po každých 5 tis.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    to je krásný jak na to jdou většinou lidé úplně blbě :-)
  • K0K1N 20VT
    to jsem koupil něco do benzínu no, teď jsem jel z hospody a zase to svítilo. Já mám strach,že to nebude jen špinavé ale něco v elektrice toho vstřiku,páč když je to zahřáte,tak ten vstřik neukazuje žádný odpor a ostatní jo.
  • Coupe73
    Nalij přísadu do benzínu na vyčištění vstřiku a nešetři. U nás je i firma co čistí nějakou speciální mašinou komplet palivovou soustavu zaměřenou hlavně na vyčištění vstřiku a po najetých 1500-2000km je to komplet cajk. Ale chtějí za to kolem 3 tisíc, ale se zárukou.
  • K0K1N 20VT
    tak jsem ty vstřiky přehodil a ten co to dělat tak měl dvě dírky jakoby zacpané,tak jsem to profoukl a dal ho na jinej válec,jel to projed a zatím dobrý i když to bylo zahřáte ale jel jsem docela kousek,tak uvidím
  • Jozef16VT
    Ak by si chcel repasovať tak napríklad tu: http://www.jetservis.cz/ ale bolo by asi ideálne naraz všetkých 5.
  • K0K1N 20VT
    když ráno nastartuju je vše ok, ujedu třeba 100, 150, 50 nebo i 20 km a rozsvítí se vstřiky a jede to na 4 válce, dělá to jeden vstřik který je úplně vpravo u klapky, dneska jsem na nich měřil odpor když byl motor zahřátý, ostatní vstřiky ukazovaly asi 18 ohmu ale na tom co to dělá jsem nenaměřil nic (ještě zkusím zítra měřit při studeném motoru), měřil jsem i cívky a všechny ok, dával jsem i nové svíčky ale nic se nezměnilo, koupil jsem čistič na vstřikování ale když do něj de benzín jen chvíli, tak to je asi stejně na prd. Tak teď co s tím, koupit novej (to by bylo asi dost drahé), koupit jetej (dík za info kdo by měl) nebo ho nechat někde zrepasovat (kde?), ještě zkusím ty vstřiky mezi sebou prohodit abych si byl 100% jistý, že je to vstřikem. předem díky všem za rady a informace.