-
23:35:48 25.6.2011
tak to zase nie, max co mavam tak je 12l. ale zase neprasim stale, len sem tam ked si vytocim pre radost do zakrut.
-
17:43:44 25.6.2011
hele není problém... pokud si někdy jel autem s palubním PC, tak to ti při šlapání na krk ukázalo okamžitou spotřebu i přes 30 litrů...
jenže pokud jedeš dýl v tomto režimu, z okamžitý spotřeby se stává průměrná..
-
07:37:30 25.6.2011
60l/100km to hádam ne:)to ma podobnú spotrebu F1
-
00:37:46 25.6.2011
bi jestli ostrej astmatik míň žere- toťotázka... rekordní spotřebu zatím máme cca 60l/100 .. ale to bylo celkem prasení v otáčkách nad 6000:)
-
00:24:11 25.6.2011
Elkar: S turbom som jazdil len oktavku 1.9 a ta bola taka normalna, pravdou je ze ta moja 1.8 ma pocitovo lepsi zatah.
PhoB: myslim si ze motor s turbom ma mensiu spotrebu, kedze zatah je silnejsi a nemusim tolko tlacit na plyn.
Jozef16VT: tu stranku poznam.
Osobne som skusal kupit i tu Barhcettu od Novitecu s turbom, ale po pol roku hladania v DE, CR a SR som sa toho vzdal.
-
18:31:07 24.6.2011
-
13:23:44 24.6.2011
A hlavne jako vostra atmosfera zere min jako jo.
-
10:49:02 24.6.2011
JaUjcik: ostrá atmosféra jede podstatě líp než turbo. má téměř lineární křivku výkonu takže reaguje na plyn okamžitě v mnohem širším spektru otáček.
V praxi je to tak, že odezvu na plyn máš prakticky kdykoliv pořád stejnou a táhne "zdánlivě" pořád stejně rychle, není tam prostě ta turbodíra a následnej kopanec.
Dobrej příklad, pokud máš třeba 20vt nebo 16vt tak zkus si dát na rozjezd proti nějaký sportovnější hondě s VVTi motorem a i o polovinu slabší ti ujede než ti do toho foukne turbo.
Proto špičkový supersporty mají většinou atmosférický motory.
-
00:06:33 24.6.2011
Mno viem ze to tu nemáte radi 6 kvalt na 1.8 by aj mňa zaujímalo .Predchádzajúci majiteľ z prerábkou už začal mam radiacu páku zo 6 kvalt :) asi vyzerala horšie ako volant ten keby mal najazdených 300 000km tak sa nečudujem.Ma to niekto vôbec hodené do FC 1.8 6kvalt? co by to odnášalo "približný rozpočet"
-
23:58:44 23.6.2011
preco Turbo nie? ved navisi vykon a aj krutiaci moment. v tomto smere som neznali tak sa pytam.
Vacky - mal som zato ze uz teraz su optymalne.
M. zasah do hlavy - co tym myslis, znizenie? to vraj neodporucaju.
Prevodovka - ked som uvazoval nad 6stkov taka co som pozeral po Nemeckych forach tak do B. ina nepasuje a nevim ci ma zmysel investovat do prerabania uchytov a riadenia koly prevodovke, proste ci tie peniaze budu toho hodne.
-
16:21:33 23.6.2011
mechanik by se měl podívat pořádně... :)
a do loďky dávat vrtuli- to ybhc radši šel mou oblíbenou NA cestou- vačky, lehká změna objemu/komprese, mechanický zásahy do hlavy, pístů, ojnice... změna převodovky..
turbína je nezáživná - kdo naseděl v ostrý atmosféře, ať si mele co chce.. mě turbíny nenadchy.. ..možná tak nějakej pořádnej kompresor typu M90 na 2l..:) ten dokáže vyčarovat ještě úchylnější úsměv na mojí tváři..
-
14:51:47 23.6.2011
změnil bych mechanika.
-
14:20:05 23.6.2011
není stejný všechno co stejně vypadá...
-
14:06:05 23.6.2011
Mechanik ku ktoremu chodievam s mojou Barchettou mi tvrdil ze na motor 1.8 je rovnaky ako na coupe, s cim suhlasim. Ale tvrdi aj to ze je rovnaky ako coupe 2.0 Turbo, a ze vraj je hlava na oboch motoroch rovnaka, je to pravda?
Ze vraj by to nebol problem kupit pouzitu hlavu so svodmy a prehodit ju, a upravit vyfukove potruie.
Osobne sa mi to nepozdava ze je to take jednoduche. Kedze sa tuna viac venujete motorom poprosil by som o vas nazor.
Dakujem.