Prosím o pomoc-akutně! - chcípání

  • Feki
    Tom:
    hele ja uz coupe nemam,je u novyho majitele a vrni.. Bylo to to co jsem si myslel a to skoceny rozvody...
  • Tom
    Feki:
    Tak co už jezdí kupátko?Přišel jsi na to v čem byl ten problém?
  • Zouny
    Coupe73: měl jsem ten samej problém a sešteloval jsem to na škrtící klapce
  • Coupe73
    Potřebuji taky pomoc, radu na tohle téma.
    Motor byl venku. Dělaly se komplet lágry, kroužky, nové těsnění, nové všechny náplně v motoru - olej motor+servo+převodovka. Vše se zapojilo zpět a motor vrní nádherně, jede nádherně, ale :
    Za studena drží sytič na cca 1200ot/min, za chvilku cca 1-2min spadne na cca 750 a pak při jízdě při každém vyřazení do neutrálu chcípne. Otáčky jsou dost nízko a před touhle operací to nedělalo. Prosím na co se podívat, co by mohlo být špatně?
  • Feki
    jn asi jedina moznost..
  • Honza
    schémátko, zjistit kde má druhej konce a propípat multimetrem...
  • Feki
    jj proste v tom.. nj ale jak to pak zjistit jestli je to kabelem?
  • Honza
    ten velkej konektor na klapce, nebo ny tý krabičce na klapce (řj motoru?-sou tam 2..))...

    pokud se s tím zahejbe a je to OK, tak to je buĎ konektorama, nebo kabeláží k řj...

    zlomenej káblík udělá svý:)
  • Feki
    Jo variator nas taky napadl.. Ale zjistit to jak.. A skoceny rozvody Lenose napadly taky ale zjistili jsme ze kdyz se zakvrdla jednim ttim velkym konektorem nahore na klapce tak to najednou jede na vsech 5 a relativne normalni vse.. Klapku jsem vyndal,dukladne i s potikem vycistil prostrikal kontaktolem a vratil ale porat beze zmeny.. Kazdopadne to asi bude v klapce,pac jak rikam jak se s tim zahejbe tak je to ok.. na chvilicku..
  • Honza
    sakra mam v těchg úhlech překrytí chybu.. když si to nenakreslím...


    no divný je- pokud s e v tom nikdo průběžně nevrtá, že s estav spíše zkoršuje..
  • mrkinHGT
    variátor mne taky napadl!! Bo skočený o zub.
  • Honza
    ještě mě napadá...

    zablokovanej variátor, nebo skočenej rozvod...

    vemi li skutečnost že pohyb variátoru je +-18° čímž se radikálně mění překrytí ventilů, který taky umí odobný zvuky na volnoběh:)

    takže s otevřeným variátorem je překrytí 11 a se zavřeným 7.. což jsou čísla, kter ýse na kultuře chodu neprojeví:)...

    takže bych nyní šel po kontrole rozvodů a kontrole kompresních tlaků...

  • mrkinHGT
    8-(
  • Feki
    No o to jde ze asi nejsou.Měl jsem tu civky kdysi od Standy z 20VT a meli ctvercovy hlavy,ja mam obdélníkový..:/ A stejně bych k tobě nedojel..:(
  • Kubajz20VT
    Feki pokuď jsou cívky stejný jako na 20Vt tak ti je klidně půjčim na zkoušku.. :)
  • amadeus69
    Já říkám cívky a podle mě nebude špatná jen jedna
  • Honza
    tak tohle nám ani HGT nedělalo.. občas nešlo anstartovat, nebo probíhala střelba do sání za studena.. ale tohle je jakby to opravdu nepálilo...

    chová se to jak hodně ulitý...
  • Feki
    Ivane nestras,to snad ne.. Kluci diky,pokusim se sehnat na zkousku civky,uvidim co to udela a neudela..A pak posledni moznost je vaha vzduchu.. Pak uz je to jen na mechosovi.. :( A to predtim slapal jak vino,zadnej diesel nebo tak..jen v zatezi to tak nejelo a ted KO.. 190000km...:/ ach jo
  • _ACE_
    Cívky už jsou definitivně probitý
  • amadeus69
    Tak to bych se zaměřil především na cívky možná vyzkoušet i ty vstřiky.
  • Feki
    A taky to bylo vždy odspoda dost mrtvý,auto s 205kama gumama ani po vytočení motoru nechtělo hrábnout a občas kdyz s jelo v moc nizkejch otáčkách tak to začlo kruté cukat-jak koza..a auto střílelo z výfuku.. To je tak nejak vse co jsem odpozoroval..
  • Feki
    No takhle: asi rok zpátky jsem vecer Koukal na cívky a docela bylo videt ze probijeji..Včera jsem se koukal a nevidel jsem nic,je pravda ze jsem tomu na volnobeh nijak nedával,uz kuli tomu co to dělalo za zvuky. Na aute je kratší vedeni k váze vzduchu-uz asi rok a pul,se sportovním filtrem,asi pred dvěma měsíci se vykuchal vyfuck-je tam jen rezonator a konec,ale zpočátku to jezdilo normalne..Jinak tam zadny vzducho/motoro/výfukový úpravy nejsou. S autem jsem denne pred tím než to začlo chcipat normalne jezdil a nic spatnyho jsem nedetekoval.. Na svody bych sahnul kdyby tam nebyl ten plechovej kryt,krtek jsem nezkoumal jak se sundava,kazdopadne nerad bych to znova startoval po tom co to vydávalo za zvuky.Proste takový hlasitý loupavy rany od filtru..:( Uz jsem volal mechosovi ale ten bude mít čas až v půlce července.
    Jinak co se auto pritahlo z Nemecka s vadnym snímačem fáze-kterej se v servisu měnil spolu s rozvodama,od ty doby se najelo cca 40000.
    Co se tyce jízdy auto nebylo nikdy 100%ne naslaply jak by mělo byt. Ve 4500ot byly díry ve výkonu-v momentě kdy se krátí sani -VIS system..
  • _ACE_
    Lukáši,to musí běžet jen tak asi na dva válce,zkus to na chviličku natočit a sahnout na svody.Nebo se podívej na svíčky mokrá nepálí.Pak mě taky napadaj ucpaný vstřiky.
    Jestli ti to jiskřilo už před rokem tak můžou bejt cívky propálený,a probíjet to na kostru,časem se to muselo zhoršit.
  • amadeus69
    Tohle se těžko takhle z netu radí..
    Dělal jsi na autě předtím než to začlo nějaké úkony (které s tím na první pohled nemusí mít ani nic společného)??
    Vzpomeneš si kdy to ještě jelo Ok a kdy už ne.. dělo se mezitím něco s autem.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    nemohl ti já nevim třeba skočit rozvoďák?
  • Feki
    Nahraval jsem to za tmy pac jsem rovnou koukal na civky jestli nehazej jiskry a kupodivu jsem nic nevidel..i svicky nejsou na keramice opaleny.. Ten zvuk je celkove na motor,pak jdu kolem filtru dozadu k vyfuku a zpet..Kdyz jdu kolem filtru tak je to i lsyset jak saje vehementne.. Plus to cvakani a zvuk jak traktor..:( A rany ze sani..
    Ondro nic jsem nevidel..:( Jedine vaha totalne v haji? :/ nevim...kazdopadne pokud mozno uz to startovat nebudu,zni to jako by to melo bouchnout cely nebo se rozsypat..:(
  • Feki
    No tak dnes uz to auto ani nechtelo jet...Nastartoval jsem a nahral co to dela za studena.. Cvaka to,jede snad na 3,prijde mi ze filtr nejak moc saje na volnobeh a hlavne,jak se slapne na pedal tak se nekdy ozvou takovy docela velky rany od filtru..!!! Nejel bych s tim uz nikam,ale alespon 200m do garaze jsem musel-nenecham to u nadrazi cikanum napospas.. A malem jsem se ani nerozjel..vubec to nechtelo jet,porat to takle cvakalo,znelo to jak traktor a rany od sani.. Zni to jako by to bylo totalne v p*ci..:(

  • Coupe20VT PLUS :-D
    zkontroluj si celé sání od váhy až do motoru, jestli ti někde nepřisává falešnej vzduch...
  • Feki
    Tak dnes vymenena pumpa za jinou zanovni od Maartyho a nic...furt jak pres kopirak..
    Ale vsiml jsem si ze jak jsem prisel po tydnu k autu a studeny ho nahodil tak ma sytit,drzet tak tech 1000ot a po chvili ma syceni vypnout a drzet cca 700 + - jak to bylo dycky..Jenze ted jsem to nakopnul a otacky na syceni cca 600,auto houpalo a bublalo jako by jelo na 3...! Po cca 2 minutach co vyplo syceni se volnobeh ustalil relativne.. Chcipani porat stejny.. Fakt nevim co s tim..
  • Feki
    Tome cekam az mi z coupelandu prijde pal.pumpa,prehodim ji a uvidi se jestli ta ma byla KO.. jestli to nepouze,dam sem vedet a pujde se po dalsich vecech..
  • Tom
    Feki: Už jsi přišel na problém s chcípaním tveho auta?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    uniká ti servo olej... pokud neregistruješ úbytek, tak utíká jen málo. na funkci to vliv zásadně zatím nemá, ale při nejmenším je to hnusné a je pak všechno oblité olejem... očistit, přetěsnit a máš zase pokoj...
  • Feki
    Ondro dík.. A co bych měl pozorovat ze se zhoršilo při úniku ty kapaliny?Nic zhorsujicihose nepozoruju ani únik zádný kapaliny nepozoruju..:/
  • Coupe20VT PLUS :-D
    servo
  • Feki
    a jeste jsem koukal ze za chladicem dole vlevo mi prochcava asi trochu olej...nevim co to je ale..?
  • Feki
    a to co jsem nasel..u vstrikovaci listy jsem si vsiml kapky vycuravajici z jedny hadicky,resp.byla trosku od kapaliny-nevim jestli je to normalni..?
  • Feki
    Tak jsem dnes zkratil zpet sani-od filtru k vaze (nedavno jsem to prodluzoval asi o 20cm z duvodu zkousky zlepseni tahu odspod),dal jsem zkontroloval a prohazel civky mezi sebou-gumy nezpuchrely jak novy,svicky neopaleny kde nemeli byt, dal jsem vytahl cerpadlo-rozebral a koukl na sitko-uplne cisty,vsechny kontakty procistil a slozil zpet, byla odpojena baterka-nasledne pripojeni a provedeni restartu jednotky.... Vse beze zmeny..:( chcipa furt..
    sitko
  • Tom
    Ja mam uplně ten samej problem u meho 2.0 16V ... :-(
  • Feki
    Pepo jiskri..uz pred rokem jsem to zkoumal, ale jezdilo to i s tou bourkou porat normalne..To ze to táhnou nakonec jen 3 valce bych neprisuzoval civkam/svickam (mimochodem svice jsou skoro novy-cca 12000 a pred 2ma týdny jsem je kontroloval a na keramice nebyly vypáleny zádný cestičky nic..)
    Dnes vyndam čerpadlo a kouknu zda není zajebanej ten filtr. Pujdu po cerpadle,uz od doby co se to pritahlo jsme mysleli ze s nim něco bude-auto proste netáhne jak ma - to víš Pepo sam ze sprintu.. :(
  • _ACE_
    Zkus se podívat potmě na cívky jestli to tam nejiskří.
  • Erikson Tipo2.0 16v
    me to delalo tez a byl jsem z toho tez na prasky.Fakt jak by to jelo na 3 valce.Prosakoval mi benzin pres tesneni u cerpadla.myslm ze to bylo tim.Ted to mam ok
  • sebo 1.8 16V
    Môže to robiť aj palivová ale to skorej ak más novšiu verziu v ktorej je aj filter Tie si myslím ze odchádzajúcu skorej "vlastná skúsenosť po 120tisic km"
  • Milda
    Něco podobnýho mi dělalo na 1.8 když jsem čistil váhu vzduchu a zapoměl zapojit volnoběžnej ventil. Ale jak se auto zahřálo, tak už nechcipalo.
  • Feki
    jeste nez vyjedu tak to nechcipne ale takhle zahapruje dycky...jako by jelo chvilku na 3(2?)valce z 5ti..:( je to slyset hlavne na 0:40... ale jak vyjedu tak po minute dvou jizdy uz to neudrzi a chcipne jak jsem psal dole..co to muze byt?

  • Feki
    No abych to upresnil...auto jede trhane ted,jsou tam diry,kdyz nenecham otacky spadnout z vejsky ale udrzim je jemne plynem chvilku tak to nechcipne,jak je ale necham spadnout treba z 1500-2000ot tak to chcipne a nedej buh z vyssich.. nez se rozjedu a je auto relativne studeny tak to nechcipne na volnobeh,jen to dole zahapruje a jakoby jelo na 3valce(2?)tak na 2 vteriny a pak zas normal..jak ale chvilku jedu tak to zacne chcipat pokud otacky pustim z vic jak 1500 ot...:(
  • Feki
    proste prosim ty kabely a rele atd co by to mohlo byt prosim o priblizny info kde to najdu a jak to dam do poratku.. dekuju moc,neda se s tim jet,furt musim riskantne udrzovat otacky a jeste do toho brzdit no je to o hubu..
  • Feki
    snimac faze na vacce se daval pred dvema roky uplne novej..
  • Feki
    Honzo kde najdu prosimte to rele palivovy pumpy? Nechce se mi verit ze by bylo cerpadlo v prdeli..Za studena nez se jede se to chvili drzi ale tak po cca 5ti-10ti minutach jizdy uz je to v prdeli a uz to chcipa a je problem nastartovat..:( Jinak uz driv to nekdy,hlavne za vedra obcas pri vyrazeni spadlo az na tycku co drzi rucicku od otacek, rozsvitilo se zhaveni a zas to trochu vylitlo na normalni otacky.. Ale nevenoval jsem tomu az takovou pozornost..
  • Honza
    případně opálený relátko palivový pumpy , a tím pádem rapidní ubytek napětí...
  • Honza
    palivové čerpadlo kaput, nebo přívodní kabely/konektor kaput, snímač fáze na vačce kaput...
  • Shaman
    Palivove čerpadlo máš v p..i
  • Feki
    Zdravím.Potrebuju akutně pomoct! Auto mi dnes začalo při dojíždění k ke krizovatkam chcipat..:( pokazdy když treba vyradim tak se otacky nikdy neudrží,rozsvítí se zhaveni a chcípne to..Pak jsou i problémy nastartovat.. Čím to muže byt???