-
18:06:54 3.6.2011
Já jsem ho na 20VT taky naplnil (nevim proč), rychle ho tam fláknul, drobet otřel z motoru a nepřišlo mi to bezvýznamný. Jde to na hovno, ale tolik zas nevyteče. Jestli to má význam netušim, ale napadlo mě prostě do něj olej nalejt...
-
16:48:45 3.6.2011
že ho rovnou neukřižujete :-D Honza má pravdu a že to jde na kurváka za to on nemůže
-
13:58:14 3.6.2011
Podle teleshoppingu ujedou bez oleje na ten nabízenej celý dva závodní kruhy! A TO SE VYPLATI
-
19:47:56 2.6.2011
jo ještě můžete vytočit svíčky a zastartovat aby to nešlo bez oleje do komprese... což je oblíbená činnost marcela a poslední dobou i moje u dýl stojících motorů.. ojniční šály (a nejen ty..)vám i byť při chvilkovým kompresním zdvihu na sucho poděkujou...
-
19:44:35 2.6.2011
Tak nevím,jestli to tím plněním oilfiltru nehrotíte.Myslím,že postup Edriga je vyčerpávající.
-
19:31:59 2.6.2011
Nemusí být špatně když všechno vyteče, např. u leváka s pravýma rukama je to normální...
-
19:12:13 2.6.2011
proveditelný to je... naleješ, rychlá ruka a ucmrndeš pár ml..pokud ti vyteče celej filtr, tak je něco špatně...
-
14:29:04 2.6.2011
Sice to dává smysl, ale prakticky to není moc proveditelný, když každý coupé má horizontálně ten filtr.
-
12:26:56 2.6.2011
Tak naplnit filtr před namontováním olejem.To je novinka.Zabývám se vozy již několik desítek let a prošel jsem množstvím literatury tohoto zaměření.Nikde,opakuji nikde o naplnění filtru olejem ani zmínka.Navíc tyto filtry jsou téměř ve vodorovné nebo velmi šikmé poloze a jak se tam tedy nalitý olej udrží?A ty dvě deci,které by se tam snad vměstaly to zachrání?Nešiřte prosím bludy.
-
10:58:43 2.6.2011
To, že se u toho zasereš je to poslední, co bych při práci na autě řešil :-)
-
23:54:51 1.6.2011
ja ho teda radsi zaplnim no :-D
-
21:58:40 1.6.2011
dělal jsem to takhle taky. ale je pravda, že většina oleje z něho zase vyteče, než ho našroubuješ... jelikož třeba 20VT má filtr také v horizontální poloze...
jinak u žádného jiného auta jsem to takhle nikdy nedělal a jezdily všechny vždy bez problémů...
-
20:00:53 1.6.2011
jen pocit, ale nen nadarmo to píšou v každý servisní příručce...
-
19:48:59 1.6.2011
samospádem tam nedoteče do filtru? upřímně si třeba na té motorce nedokážu představit jak naplním filtr olejem a pak ho tam začnu šroubovat a většina oleje mi z něho vyteče, protože se tam dávám v horizontální poloze:(
-
19:27:33 1.6.2011
protže v tom filtur máš vzduch, hodně vzduchu a ten pak olej musí v tom filtru vytlačit a nahradit.. než se filtr naplní, motor běží ve zbytku olejovýho filmu, spíš naprosto nasucho.. vem si že to jsou tak 3 deci oleje co musí pumpou natlačit a cca 0,5l než motor začne mazat a to pár otáček je...
-
19:19:18 1.6.2011
honza: proč naplnit ten filtr olejem-? tam doteče ne? já když měnil na motorce tak jsem tam dal nový filtr olejový a napustil olej a vše bylo OK
-
19:19:05 1.6.2011
az po okraj?jaky problem?
-
18:57:31 1.6.2011
jo před nasazením novýho filtru ten filtr naplň olejem.. jinak si zaděláš na problém..
-
18:38:58 1.6.2011
díky moc :-)
ivan : místním servisům bych nesvěřil ani koloběžku..co si člověk neudělá sám to nemá
-
18:29:48 1.6.2011
Běžně jako na jiných vozech:
-zahřát motor cca 10 km jízdou
-sundat víko nalévacího otvoru
-vyšroubovat zátku vypouštěcího otvoru zespod motoru(imbus).Šroub je dost schovaný a nepřečnívá přes spodek vany.
-demontovat čistič oleje-je hodně vpravo
-nechat původní olej pořádně vykapat
-trochu namáznout olejem těsnění olej.čističe a namontovat jej
-dtto vypoštěcí šroub(nejlépe dát nový těsnící kroužek)
-dolít 4 litry oleje
-chvilku nechat běžet motor a po vypnutí cca 15 minut přeměřit měrkou náplň
-
17:56:00 1.6.2011
Ahoj,byl by někdo tak hodný a sepsal ho prosím? :-) děkuju