-
12:05:23 18.5.2011
:( mít možnost to celý vyndat a pěkně vomejt, to bych bral, na druhou stranu proč z motoru dělat leštěnku když to vevnitř funguje 100%
-
18:30:00 17.5.2011
ok, díky. Snad to zvládnu.
-
18:20:03 17.5.2011
vzít velice jemnej smirek a očistit ten náběh a potom pořádně namazat
-
13:26:05 17.5.2011
tj ale já jsem s tím vůbec nehejbal, vyndal jsem poloosu, vyměnil gufero a dal zpět, to bylo celé
-
13:08:26 17.5.2011
Asi jediná zásadní věc je ta, co už psal Lenoš - řádně namazat.
-
12:36:11 17.5.2011
kdyby jste mi někdo trošku popsal postup abych zase něco nepoškodil, tak bych vám byl zavázán
-
12:21:01 17.5.2011
je to on :-) a vymenit se da docela dobre
-
10:32:53 17.5.2011
je to ten jak je u něj napsáno oring polosi?
-
09:45:37 17.5.2011
tak už to asi chápu,ten váleček na poloose je viscodrive,já myslel že je někde v diferenciálu,tohle mě teda vůbec nenapadlo. Dá se to lehce opravit nebo je to zase nějaká zapeklitost?
-
09:25:52 17.5.2011
ANO... odpověď za 10 bodů. viscodrive a poloosa... a zakreslil jsi to úplně přesně mezi těmito dvěma předměty je těsnící O kroužek, který brání vytékání oleje ze špajzu...
-
07:45:53 17.5.2011
A co je ten váleček a ta věc, co vede do něj?
-
21:39:46 16.5.2011
aha ale mě to neteče mezi visco a poloosou, mě to teče tady jak to mám označené
-
20:16:41 16.5.2011
tak tak... asi jsi střihnul o kroužek mezi poloosou a viscodrivem...
-
19:11:20 16.5.2011
tak si ustřihl kroužek co je na poloose
-
17:32:47 16.5.2011
ale teče to tady což to je nějaký divný, tam se nemá jak olej dostat, jedině jak to teklo, že se tam dostal olej a teď pomalu vytéká ten zbytek, jinak si to neumím vysvětlit, co vy na to?
-
17:29:47 16.5.2011
tak jsem to opravil, tady mi to už netěče
-
21:30:22 3.5.2011
pozor na přemíru barvičkování,když se to začne loupat jako malomocnej tak je to velmi ee
-
18:18:18 3.5.2011
kdybych to měl jako druhé auto,tak bych jen rádio a vejfuk neladil ale bohužel no, na druhé auto nejsou dolary.
-
18:11:55 3.5.2011
To si myslím ono je totiž jen pár lidí co jen neladěj rádio a výfuk na těhlech autech :)
-
15:17:32 3.5.2011
děkuju... to zahřeje...
-
15:10:22 3.5.2011
jj moje řeč, vypadá to jak můj motor, taky hezký - chvalim:-)
-
23:28:43 2.5.2011
3
-
23:28:01 2.5.2011
2
-
23:27:10 2.5.2011
když jsme u tý čistoty, tak jde opravdu všechno, jen si hrát... :-D
-
21:37:04 2.5.2011
jinak samozřejmě netěsnost opravena, gufero s okroužkem vyměněno práce cca na 2.hodky, díky za pomoc
-
21:32:53 2.5.2011
samozřejmě i funkčností je luxusní ale té práce, když je čas tak jde vše ;)
-
21:30:59 2.5.2011
a takto vypadá motor v tom 20VT LE stříbrném co mám, mám totiž hned dva 20VT :)
-
20:41:44 2.5.2011
tywe to je jak nový! já kdybych rozdělal auto, abych to všechno naleštil a umyl, tak by se rozsypalo.
-
10:55:27 2.5.2011
jasně kdo maže ten jede:-) ten kroužek koupím taky radši novej, už to mám rozdělaný tak jdu pro díly, díky za pomoc
-
22:57:49 1.5.2011
je tam dvoubřitý gufero a až budeš dávat poloosu zpátky tak to pořádně mázni ať si neustřihneš O kroužek na poloose
-
21:15:15 1.5.2011
Lenošku dik moc za radu nevěděl jsem jestli za to můžu trochu více zabrat abych něco neutrhl, zítra na to jdu:-)
jj u mě je těsnost a čistota na prvním místě a když to spojím s funkčností tak je to dokonalé, jinak takhle čisté to mám na obou 20VTčkách co teď mám ale nechtěj vědět co je s tím práce :D
-
21:00:09 1.5.2011
taky mě to teď čeká, na ten čistej motor čumím jak blázen :)
-
20:50:17 1.5.2011
vyndej polosu a viskospojku vytáhneš je tam na pružince,vraz po ní šoubovák a vycukni ji
-
20:11:22 1.5.2011
1
-
20:11:04 1.5.2011
Ahoj kamarádi, potřeboval bych pomoc, teče mi z gufera pod unašečem na straně dělené poloosy (za motorem) olej z převodovky, jde o 20VT 5ti kvalt.
Tak konečně otázka, jak se sundá ten unašeč na převodovce abych se dostal na gufero? děkuji za odpovědi:)