-
11:16:14 5.5.2011
keď to más takto si mal dat preč aj koaxiálny kábel je tam len slabučký drôtik
-
11:14:08 5.5.2011
niečo takého musím urobiť aj ja
-
11:00:03 5.5.2011
vymotané klubko
-
10:59:31 5.5.2011
takže 12V v anténě a vypínání radia, bylo dáno tím, že kostra v ISO konektoru byla napojena na odstřižený kabel v kufru. To zapojení dělalo nějaké nenázvuhodné hovado.
-
11:55:16 4.5.2011
trošku to teď dělám, hodím fotku na večer :)
-
19:10:18 3.5.2011
To by si musel cele FC v nutrí vyhádzať porobiť celu elektriku a nahádzať speť
-
10:23:36 3.5.2011
Naštěstí není nijak velká složitost tohle všechno rozdělat. Zadní sedák ven, pak boční plast s reprákem a nakonec horní rám kolem okna. Drží to imbusy a plastové klipsny plus šrouby bezpečnostních pásů. Vše je ukázané v manuálu. Pak to chce pořádně prohrabat svazky kolem radia a podívat se jestli tam náhodou někde není kabel stejné barvy jako je napájení zesilovače a prozvonit si ho.
já tu dobytčárnu celou předělám na origo, ale až bude počasí.
-
08:05:22 3.5.2011
JardaITC a tu elektriku ma na FC asi "poprerába nú" asi každý ja mam na audio káble čo mali isť k meniču napojený nejaký drôt a jasne ze káble sú prerušene
-
23:34:13 2.5.2011
asi mám stejnej problém...
-
20:30:31 2.5.2011
Gratulujem ;)
-
18:37:03 2.5.2011
problém s radiem vyřešen.
Na prvním obrázku je bílý konektor, který nebyl na straně autoradia (ISO konektoru) zapojen. Byl odstřižen a zamotán v útrobách plastů. Po propípnutí multimetrem jsem zjistil, který to byl (zleno-červený kabl) a připojil ho v ISO konektoru na modrý kabl (napájení servomotorku antény) a najednou radio najde bambilion stanic.
Z toho plyne, že nebyl napájen originální zesilovač, který se napájí přes autorádio.
-
22:09:37 1.5.2011
U mě v autě je ta elektrika kolem rádia neuvěřitelně vyprasená.
Vzal jsem multimetr a bílý konektor 0V
Anténní koax má 12V, nevím proč, ale asi je něco blbě. Vzhledem k tomu, že to ukazuje 12V, tak by koax neměl být přerušený.
Jinak u autorádia mám asi 8 ucvakaných kabelů zamotaných izolepou. Vypadá to nejspíš na původní napájení (respektive celý původní svazek). Teď je to zapojené nějak úplně šíleně.
V originále má hrát radio až po otočení klíčkem nebo pořád?
-
11:44:53 1.5.2011
Pred mesiacom som riešil práve anténu. Takže čierny konektor je napájanie vyhrievania zadného skla. Biely konektor ktorý potom vchádza do zosilňovača som neriešil, nechal som zapojený, ale k zadnej lampičke ide ten hrubí kábel, ktorý ako vidím z jednej diery ti ide von a pod zosilňovačom ide naspäť pod plech, ale to nemá s tým nič spoločné.
Skontroluj či más do autorádia zapojený modrý alebo modro-biely kábel. Ak to nemáš zosilňovač ti ani nebude fungovať. Cez ten kábel ide vlastne napájanie na zosilňovač antény. Na autorádií by to malo byť výstup pre anténu alebo motorček antény alebo zapnutie zosilňovača pre subwoofra. Pred zapojením kábla mi ledva chytalo 3 stanice, po zapojení 13 v stereo a vo vnútri garáže.
-
19:31:51 30.4.2011
a aby som zabudol vymeň aj koaxiálny kábel
-
19:28:42 30.4.2011
Už keď to más tak rozobraté vymeň ten predzosilňovač A napájanie pred zosilňovača sa objavy až keď zapneš rádio bez toho tam neje 12V teda aspoň umňa
-
18:53:33 30.4.2011
to bude konektor na čtecí lampičku...
-
18:51:56 30.4.2011
.
-
18:51:22 30.4.2011
.
-
18:49:04 30.4.2011
Dneska jsem sundal plasty, abych se podíval na anténu a případně natáhl nový kabel. Nicméně mě tam překvapil jeden nezapojený konektor, nevíte někdo k čemu je? Mimochodem ten černý klump je nejspíš nějaký zesilovač. Jinak rádio po odpojení kabelu antény nehraje - jakože ani nejde zapnout... divné.