-
20:27:01 11.5.2011
...no jsem si rikal ze je mi to novinka..:)
-
19:02:00 11.5.2011
u divněválců seřídíš tak vejšku bočního okýnka:)
tohle je čistě 4 válcová záležistost, s ještě navíc toho správnýho bloku z 1966:)
-
18:47:11 11.5.2011
Jak se serizujou otacky na coupe? A kde najdu VAE ventil? - taky me to zajima...
-
18:44:23 11.5.2011
jednoduchá oprava- odpoj vae ventil a seřiď otáčky volnoběhu za tepla se zaplejma spotřebičema na cca 950..
dražší oprava- kup novej za cca 6000+,-
-
17:58:18 11.5.2011
me to dnes udelalo pred krizovatkou, pulsace 2000 - 1000 - 2000 , vypl jsem motor a znova nahodil a už OK (2.0 16V)
-
07:19:14 11.5.2011
logicky
zkus pohledat diru v hadici sani mezi vzduchovym filtrem a klapkou, nebo vycistit bordel pod tim krokovym motorkem, nebo zkusit jestli se nezadrhava
-
07:23:11 2.5.2011
ja to odpojil za chodu a chciplo mi to.
-
12:47:10 1.5.2011
tak petr mi pak volal vysvětlil co to je zkusil jsem to odpojit za chodu motoru a nic to nezmenilo porad stejne =(
-
16:56:21 30.4.2011
krokovej motůrek tod je? :-D
-
16:08:04 30.4.2011
zkus za běhu odpojit krokovej motůrek, uvidíš co to udělá...
-
11:56:33 30.4.2011
Pak ještě dotaz jaké máte vůle u zdvihátek?
-
11:55:52 30.4.2011
Ahooj prosím o radu jestli někdo nevíte co to může být?Máme fiata coupe 2,0 16V a když nastartujem tak auto točí asi necelou minutu až do 3 000otáček pak to spadne a kolísá to mezi 1200 až 2000 pořád to takle dělá a nechce přestat nevíte čím to může být?Jinak je možný že to je kvůli rolítlímu katiku?že se to ve vejfuku někde ucpává?Předem dík moc za rady.