-
19:08:21 27.4.2011
Tak nějak se na tom pořád dělá a pátrá....jak moc má stříkat benzín s walbro pumpou, když odpojím hadici na vstupu k palivové liště? Ono to tama teče, ale né nijak extra na to, že má walbro dávat tak velký tlak, asi by to mělo z hadice stříkat jako divý....
-
13:47:31 25.4.2011
no tak jsme se podívali na sací koš s pumpou a část gumové hadice od pumpy k vršku sacího koše měla velkou trhlinu, myslel jsem si, že problém je vyřešený. Jenže pořád auto cuká a nejede, i po přidání plynu na volnoběh už se dusí. Zajímavý je, že se to projeví když utáhnu tu velkou plastovou matku na nádrži co drží sací koš, ale jak ji trochu povolím, tak je to OK. To, že bych si někde skřípnul hadici, nebo něco takovýho nepřipadá do úvahy. Pumpa nebo něco kolem ní nechce fungovat, pokud ji dám přímo na dno nádrže.
-
12:01:16 24.4.2011
kisik: Mě se vstřiky rožnou 10 min. po nastartování auta, a pak svítí celou dobu. Takže mám strach i předjíždět.Zhasnou pouze když držím otáčky pořád nad 3000, stačí trochu ubrat na plynu a hned se rožnou a nebo naopak na to šlápnout a jede to normálně jak má, ale hned se opět rožnou, aniž by foukaly sahary.:(
-
09:32:39 24.4.2011
Adys:Přeně tohle jsem zjistil včera,olej na 90°,voda pod 90°. Saharu jsem hodil natvrdo ,ale stejně se ty vstřiky po třech sprintech rožly :-( .
-
20:41:38 23.4.2011
Takže při rozsvícení vstřiků sahary nefoukají, foukají pouze když se motor zahřeje nad 90°C. Nevím čím to je :(
-
21:27:05 21.4.2011
Sahara je bud poust v Africe nebo slangovy oznaceni vetraku za chladicem..:)
-
21:25:51 21.4.2011
Nechci tady být za vola, ale co je to ta sahara? :D
-
23:37:02 20.4.2011
znám. když mi odešel termostat, tak čidlo čidlo teploty bralo pro motor nepřijatelné hodnoty, blik vstřikování se rožlo, seply sahary a auto v nouzovém režimu...
-
15:45:09 20.4.2011
adys:a spol. kdys se ti rozsviti vstrekovani nezapne se ti aj sahara??? Mne to takhle delalo staci vimenit cidlo teploty vody.
-
09:17:35 20.4.2011
Zdravím, taky mám podobný problém.
Při zahřátí motoru se mi rozsvítí kontrolka vstřikování a když sešlápnu pedál na podlahu, tak u 4000 ot. to začne cukat a nechce to jed. Ale když to lechtám tak na 3000 ot, tak kontrolka zhasne a táhne to normálně naopak když to lechtám na těch 3000 ot. a šlápnu na brzdu tak se to opět rozsvítí. Napadlo mě že by to mohla dělat ta palivová pumpa. Zkoušel jsem i tankovat do plna a nepomohlo.
-
19:47:33 19.4.2011
ten kontakt by to taky mohl být, díky všem za rady, já to brzy prověřím až se k tomu dostanu :)
-
16:45:57 19.4.2011
Ako vidím ten pohľad do tej nádrže ma naplo Od vtedy co som menil tu pumpu som alergicky na benzín
-
10:03:16 19.4.2011
Tohle sem presne resil vcera a da se rict ze furt resim...Me se z toho walbra utrhnul kontakt :D a lital tam takze kdyz sem jel tak sem mel presne tohle Cukani :D fungoval jak se mu chtelo.... tak sem to tam pripajel... ale kdyz sem sundaval hadicky na tom cerpadlu tak sem zlomil cerveny kolinko :(((( KDE sezenu to Cerveny kolinko???
-
09:50:12 19.4.2011
sebo: já mám ale Lancii Kappu 20vt a tam to bude asi trochu jiný :)
Na cívky se zkusím zaměřit a hledat. Auto už dávno není moje a koupil ho kamarád, já se mu snažím jen pomáhat
-
07:21:23 19.4.2011
-
07:07:06 19.4.2011
marcel tam píše o cívkách na kterých jsou spuchřivělé ty gumy. To bude i tvůj problém.
-
03:48:25 19.4.2011
Ty si prerábal novšie riešenie paľivovky na staršie? Hm na 1 type boli 3 vývody z nádrže a na 2 "novšom" len 2 Ako si zapojil vonku ten pridaný filter?Koľko to más už prerobené?
-
23:28:24 18.4.2011
co to mu konkrétně je nevím, ale když má auto zatáhnout, jen se dusí, pokud bych to vytočil třeba na dvojku vlažným tempem s lehkou nohou na plynu, tak nekucká
-
22:57:04 18.4.2011
A když to cuká jde zapalování, nebo jen prblém s palivem?
-
22:01:33 18.4.2011
nad tím jsem uvyžoval taky, ale moje čerpadlo mělo filtr jako svoi součást, přidělal jsem palivový filtr originál na 20vt tedy po výměně za walbro pro jistotu na palivovou hadici před vstřikovací lištou, walbro samotné má taky takovej pytlík, jakoby síťku která bární proniknutí nečistot. Potom to zkusím zkontrolovat, jestli se něco neucpalo.
-
21:53:46 18.4.2011
Taky bych tipoval palivovej filtr...
-
21:47:13 18.4.2011
Mne niečo podobne robilo na 1,8 ale mne to robila palivová pumpa ale ja mam novší typ tam je filter súčasťou palivovej pumpy. Ak más palivový filter osve tiež by som tipoval naň
-
21:28:05 18.4.2011
palivový filtr vyměněn??
-
21:16:18 18.4.2011
Potřeboval bych poradit s motorem 20vt, vím že už se to tu různě řešilo, ale jde hůř za plynem a při zátahu turba cuká a nejed
Za jizdy pri plnem plynu(priblizne okolo 4500-5000 ot) zacne auto silne cukat a vic uz nechce jet.....pri jizde po dalnici pri stale poloze plynu treba 3000ot zniceho nic prestane auto jet,zacne brzdit motorem a otacky se pomalu vraci az na volnobezne..po par sekundach se zase rezim obnovi..jednou to dokonce uplne chciplo.
BOV je OK, reglace tlaku turba je OK na to, aby směs chudla nějak chudla, váha vzduchu OK, při jejím odpojení to dělá to samý. Napadá mě snad mrtvá palivová pumpa Walbro která tam je? Turbo je GT28R a dlouhodobě auto jelo bez potíží až doteď.