Kterou variantu zvolit?

  • Pavel
    No, ono to tam přímo nejezdilo, jen to tam nějakej dovozce prodával. Jinak já jsem z HK, takže to byl relativně kousek.
  • Fugasik
    Taky jsem skoro z Týniště nad Orlicí :o)
  • Feki
    Jeee ja jsem skoro z Tyniste nad Orlici...:) ale nikdy jsem ho tam nevidel...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    motor bude chtít zkontrolovat,vyndej ho a jestli jsi zručný tak ho rozhoď a proměř. válce,klika a podle toho se ten motor osadí novejma dílama aby šlapal. GT28R je slušná volba,to bude hezky jezdit a nebude to náročný. díly umím lecos sehnat za slušný koruny
  • Pavel
    No historie bude asi zajmavá, skončil někde u Týniště nad Orlicí, natočit to šlo bez problému, tlak byl na 3, celkem normální chod, jen ten šílenej dým a smrad. Přední kotouče,tlumič výfuku atd. sou v čudu, ale tyhle věci beru jako spotřební, ikdyž ne levný zboží. Jinak interier dost zachovalej, hezký kola, celkově z venku jen lehce obouchaný. Cena se ještě trochu stáhla, takže děj se vůle boží, doufám že jsem zvolil lepší variantu jak koupit kupé za sto v ,,super,, stavu a pak se taky zhrozit.
  • Coupe73
    Pavle, vůbec není zač a pokud jsi ho koupil za tu cenu co byl inzerát na sautu, tak proč si nehrát. I kdyby jsi měnil celý motor, tak to vyjde na slušné penízky, ale udělej kontrolu podvozku, brzdy a vše, už tenkrát to bylo v žalostném stavu, když jsem ho viděl. Bazarista mi jen řekl, že to byl zabavený leasing.
  • Pavel
    Coupe 73..díky za info, s tím že to bude motoricky průser sem do toho šel, snad ne moc velkej :-)
  • Pavel
    Marceli, nějak to shrnu...určitě to nebude vůz na velký okruhový závodění, občas se rád svižně svezu a chtěl bych to mít výkonnější než je klasická série - tj.určitě do třista koní a s tím, aby nebyl potřeba nadstandardní zásah do podvozku. Protože jezdím i na trochu poladěný italský motorce ( Cagiva Raptor 1000 ), tak mi příjde zábavný srovnání DUCATI - CAGIVA a FFERRARI - FIAT, dělám si garáž snů pro chudé :-). Mám možnost ve firemních autodílnách vyřešit věci jako kompresní tlaky, tlak oleje, těsnění, rozvody, brzdy, ale co se týče motorovýho upgradu si chci nechat poradit. Jako se základem počítám s tím GT 28R a teď co dál a od koho...
  • Coupe73
    Tohle auto stálo cca dva roky v bazaru Rupexim v Praze. Myslím tak na 90% že to je ono, pak ho někdo koupil a evidentně nespravil. Už tenkrát tam stálo a nešlo nastartovat, pak s tím něco udělali a prodávali ho jako že má v háji turbo. Víc nevím, ale nedá se tam věřit ničemu,každopádně hodně štěstí a co nejmenší investici.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    tak si dobře rozmysli co od toho očekáváš ať se navrhne postup a dělá se to ihned dobře a vhodně
  • Pavel
    ..jěště pohled ze zadu
  • Pavel
    Rok 97, najeto 17O TKM?, Okres Pardubice
  • Pavel
    Asi budu muset, přivezl jsem to jako nepojizdné, po nastartování vyletí z laufu dým jak z lokomotivy. Bude to turbem a možná je prdlý i těsnění pod hlavou. Určitě mně čekaj rozvody, má to najeto snad 170 tkm. Převodovku nebylo možný pořádně vyzkoušet, vzledem k pořizovací ceně u všeho počítám s horší variantou :-(...hodím do přílohy fotku, třeba ho někdo pozná a bude vědět něco bližšího.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    budeš vyndnvat motor? v jakém stavu ten motor,spojka a převodovka je?
  • Pavel
    ..velká čest :-). Mám nastražený obě uši. Pročetl sem většinu diskuzí a mám dojem, že pokazit se toho dá docela dost. Koupil jsem to za rozumný peníze s tím abych měl rezervu na pozdější úpravy, tak chci najít ideální řešení poměr cena - spolehlivost - výkon. Kupátko samozřejmě nebude na běžné ježdění..
  • Feki
    No pokud kupujes chip novej od úpravce tak k tomu soft samostejme je,všude bys mel dostat i zálohu originálního setupu..Ale postupnymu dolaďování se nevyhnes..Budes zajizdet na malým tlaku,postupne ten tlak zvedat a urcite budes i chtít vedet na jaky hodnoty ses dostal a tzn že na brzdu urcite nejednou zavitas..
    Ale pozorně poslouchej co ti říká Marcel,jestli ti tu ohledně toho ma někdo poradit tak on je nejlepší volba..;)
    ...a mimochodem,máš stesti,z jeho příspěvku cmucham že ma i chuť se o tom s tebou bavit a co vic,věnovat ti dost času a zkusenosti aby si dosáhl cile..;)
  • Pavel
    Díky za reakce. Nejsem na ladění motorů zrovna expert. Asi se smířím s tím, že se za 350 PS nepoženu a radši to vezmu pořádně. Marceli, pokud se rozhodnu lechtat :-) to kolem těch 270 PS, je potřeba i čip, nebo to ten GT28 R stačí s pumpou a IC plus svíčky. Se sportovním filtrem a BOV samozřejmě počítám, ale zrovna laděné svody asi nebudou za hubičku :-).Jaká by mohla být báj voko cena těchhle úprav ?Feki pokud jdu do toho čipu, tak soft není jeho součástí? Nebo tím myslíš doladění na brzdě? Snad se neptám moc blbě..
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    už to že se včas ptáš nasvědčuje že nejsi blb :-) a to je dobře,takové debaty mám rád! Promysli sám co by jsi od 20vt očekával a pak se do toho pustíme. největší slabina origo míchačka TB28 musí pryč a pak jen vědět podle očekávání co tam vrazit. je možné tam dát i míchačku jen o špetku větší než je ta origo. auto procitne v celém režimu a hlavně nahoře pojede jako pila. ale jen 270k víc to nedá. pak GT28R cca 300, nebo RS cca 340,nebo 2871 do 400 ale to už je moc úprav
  • Feki
    Stejne jak začneš turbem jako základem tak od toho se budou odvíjet další veci..I v te první variantě bys mel urcite pokracovat větším IC,jestli to ma trosku davat tak pumpa co tomu da napit,vyplach od motoru po koncovku je jasnej,nejlíp vse pryc a pokud mozno vymazleny svody,kloudnej filtr at se mu lip dejcha,veci ohledně dolaďování jako BOV,MBC(EBC) chip a vhodnej soft aby to delalo co ma,pak keramika...atd..Hlavne jak s upravama začneš tak tomu není konce,hodně lidi tady by ti mohlo vypravet si myslim.. A co je asi dost podstatny,kdyz se chce clovek dostat na nejaky hodnoty a je jasny ze ty hodnoty nebudou na jezdeni na nakupy tak by mel byt motor (a asi nejen to) v super kondici..To je pohled na věc ode mě-laika... Ale nebrat to v potaz,počkej co napíšou zkušenější-resp.lidi co uz mají nakoňováno..;)
  • Pavel
    Ahoj, přibyly nám teď do rodiny dvě kupéčka 2.0 2OVT. Jedno z nich bude třeba vzít hodně od píky a proto se chci zeptat jakou úpravu by jste doporučili : 1. GT 28R ( stávající je po smrti), pumpa Walbro, svíce, otevřenej filtr.. ( cca 250 PS), nebo 2. GTR 28R, plus čip, komplet nerez lauf, intercooler a keramická spojka (cca 300 PS). Zajímá mně poměr :životnost, nutnost pozdějších dalších úprav a jak moc je těch 50 koní v reálu znát. Díky za každou odpověď.