Martian: mam v aute prakticky ten Stage2 hybrid (delal jsem si ho sam, takze zrejme nebude 100% odpovidat jejich popisu).
Preladuji k nemu jednotku, tak sem vlozim brzy nejake reference. Problem je, ze nemam zkusenosti, jak funguje seriove turbo, takze ti nereknu pocity :)
Turbo na 300 PS
-
11:59:23 8.5.2011
-
16:54:29 7.5.2011No jo, každej jsme nějakej :)
-
20:39:02 5.5.2011Co tady furt zkoumáš. Marcel se ti snaží říct, že není třeba nic zkoušet nebo laborovat a analyzovat grafy. Chceš 300 PS? Tak si kup kit na upgrade a je to.
-
20:29:12 5.5.2011žádné nové poznatky nevyvíjím,už je to vypoznatkované do využitelných mezí :-)
-
13:45:06 5.5.2011Ahoj Marceli, jsou nějaké nové poznatky ve vývoji, týkající se turba pro 20VT?
tohle určitě znáš:
http://www.turbodynamics.co.uk/shop/download/fiat_ coupe_20v_turbo_hybrids.pdf -
15:44:27 21.4.2011Variable Geometry Turbo?
-
15:28:08 21.4.2011Víc by se mi líbilo turbo s menším lagem + ceramic Ball Bearing, ale výkonější než TB28...
-
20:56:27 18.4.2011v dobrovolnosti se meze nekladou,nasypat do něj můžeš co hrdlo ráčí :-)
-
23:04:16 17.4.2011na RSo bych to viděl už na jiný písty a ojnice. Mám svůj motor rád, chci aby byl veselejší :)
-
22:49:47 17.4.2011GT28RS pojede dobře,dejme tomu 330k z toho dostaneš a jestli je ten motor v kondici tak to přežije. jestli je v posledním tažení tak se to jen urychlí
-
22:18:09 17.4.2011tak aby motor nedostal infarkt po par kilometrech :) Lepší odezva a akcelerace na 3/4.... rychlostní stupeň. Bude se to dělat po sezóně při výměně spojky.
-
20:22:20 17.4.2011to už je dávno vymyšlený,stačí vědět co to má do budoucna umět a podle toho se to naladí od počátku aby se to dělalo jen 1x :-)
-
18:31:03 17.4.2011V podstatě taky sháním radu kterou variantu zvolit, "lepší" turbo než je TB28. Které bude mít větší zátah v celém spektru otáček motoru... a pak komponety které by k němu dobře hrály. (Pumpa, FPR,chip,FMIC, SIP, výfuk...